Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

Cercul pedagogic al profesorilor de Limba Franceză

Cercul pedagogic al profesorilor de Limba Engleză

Programul de educaţie pe teme de Siguranţă Online - „Eroii Internetului"

Conferință ADSERVIO „Rolul Digitalizării în viitorul Școlilor”

Proiectul „Strategiei Naţionale privind Educaţia pentru Mediu şi Schimbări Climatice 2023-2030"

857_Adresa_RED_S3_prelungire_inscriere

Adresa_S3_MANAGER-CRED

Lista liceelor tehnologice cu profil preponderent agricol 2023

Conferinta "EDUCAŢIA PERSONALIZATĂ - educaţia viitorului", organizată de CJRAE Ilfov

Ordin privind modificarea Ordinului ministrului educaţiei şi cercetarii pentru aprobarea Metodologiei privind eliberarea adeverinţei de conformitate a studiilor cu prevederile Directivei 2005/36/CE privind recunoaşterea calificărilor profesionale

Ordin privind modificarea Ordinului ministrului educaţiei şi cercetarii pentru aprobarea Metodologiei privind eliberarea adeverinţei de conformitate a studiilor cu prevederile Directivei 2005/36/CE privind recunoaşterea calificărilor profesionale şi a adeverinţei privind certificarea competenţelor pentru profesia de cadru didactic în învăţământul preuniversitar, pentru cetăţenii care au studiat în România, în vederea desfăşurării activităţii didactice la nivel preuniversitar în străinătate

Notă ARACIP privind derularea activităţilor de evaluare externă începând cu 1 ianuarie 2023

Gala profesorul anului 2023 dln mediul rural

Masurile care se vor aplica incepand cu data de 06.01.2023

Instructiune privind instituirea stării de alertă epidemiologică determinate de gripa

Platforma educaționă inovativă IBM SkillsBuild

Ne bucurăm să vă informăm că IBM România vine în sprijinul elevilor de liceu și profesorilor prin punerea la dispoziție a platformei educaționale inovative IBM SkillsBuild:https://skillsbuild.org/

Hotararea CJSU Ilfov Nr. 15 din 31.01.2022

Hotărârea CJSU nr. 12 din 28.01.2022

Chestionar de identificare a nevoilor de formare proiect PROF - 146587

În conformitate cu adresa CCD Ilfov nr. 61/PROF146587/CCDIF-P12/28.01.2022, înregistrată la ISJ Ilfov cu nr. 1065/28.01.2022, prin prezenta vă rugăm să puneţi la dispoziţia cadrelor didactice spre completare CHESTIONARUL de identificare a nevoilor de formare în cadrul Proiectului "PROFESIONALIZAREA CARIEREI DIDACTICE" - PROF, ID POCU/904/6/25, cod SMIS 146587.

MOD DE FUNCȚIONARE A UNITĂȚILOR ȘCOLARE DIN JUDEȚUL ILFOV VALABIL ÎN PERIOADA 31.01-04.02.2022

Hotărârea CJSU nr. 10 din 26.01.2022

Derularea programului Şcoală după Şcoală

Conform OMECTS Nr. 5.349/07.09.2011 modificat prin OMEN Nr. 4802/31.08.2017, unităţile şcolare care doresc să deruleze un program Şcoală după şcoală în anul şcolar 2022 - 2023, sunt rugate ca pâna la data de 1 martie 2022 să prezinte la lSJ Ilfov proiectul Programului ŞOŞ pentru a fi avizat de Consiliul de Administraţie al ISJ Ilfov. (cu regim de urgenţă este valabil şi pentru unităţile şcolare care derulează un astfel de program în anul şcolar 2021 - 2022)

ADR. ME nr. 12- acte studii

MOD DE FUNCȚIONARE A UNITĂȚILOR ȘCOLARE DIN JUDEȚUL ILFOV VALABIL ÎN PERIOADA 17-21.01.2022

Reconfirmare comanda acte studii

ORDIN privind instituirea obligativităţii purtării măştii de protecţie

HOTĂRÂREA nr. 1 din 07.01.2022 privind măsurile dispuse la nivelul judeţului Ilfov

MOD DE FUNCȚIONARE A UNITĂȚILOR ȘCOLARE DIN JUDEȚUL ILFOV VALABIL ÎN PERIOADA 10-14.01.2022

URGENT! Unități școlare raportare selecție CRED

REFERITOR la:  Selecția cadrelor didactice din învățământulprimar și gimnazial, în vederea participării la programul de formare continuă, CRED - Curiculum relevant, educație deschisă pentru toți, Formare nivel II - învățământ primar și gimnazial 

Conceptia nationala de raspuns post seism - editia II-a

In atentia unitatilor de invatamant ian 2021- ref Alocatii pentru sustinerea familiei

Nota ARACIP

In atentia unitatilor de invatamant - adresa MEC 24676/25.01.2021

Solicitare informații

Pentru a solicita inspectoratului informaţii de interes public, conform prevederilor Legii nr. 544 din 12 octombrie 2001, cu modificările şi completările ulterioare, privind liberul acces la informaţiile de interes public, vă rugăm să vă adresați Inspectoratului Școlar Județean Ilfov:

Persoană desemnată: Roxana Buzea
Coordonate de contact: Calea 13 Septembrie nr. 209,
Sector 5 Bucuresti, 050722
Telefon: +40 21 317 36 50
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Program de funcționare:
Luni – Joi: 08:00 – 16:30
Vineri: 08:00 – 14:00

Formularul pentru solicitarea de informații în baza Legii 544/2001 este disponibil aici.

Modalităţi de contestare a deciziei:

În cazul în care o persoană consideră că dreptul său privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia, în conformitate cu prevederile art. 21 alin. (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 32-35 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin HG nr. 123/2002, modificată și completată prin HG 478/2016.

Modele de reclamaţii administrative se găsesc la anexele 5 şi 6 ale Normelor metodologice sau aici.

De asemenea, în cazul în care solicitantul se consideră vătămat în drepturile sale prevăzute de lege, poate depune plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul instituţiei sau autorităţii publice, aşa cum prevede art. 22 alin. (1) din Legea nr, 544/2001, cu modificările şi completările uterioare, şi art. 36 din Normele metodologice ale Legii nr.544/2001, aprobate prin HG nr. 123/2002, completată și modificată prin HG 478/2016.

Anunt PROFESIONIST APEL selectie grup tinta 2

PROFESIONIST_APEL_selectie_grup_tinta_2.docx      

Arhiva de documente necesare se gaseste aici.

Anunt STAGIAR APEL selectie grup tinta 2

STAGIAR_APEL_selectie_grup_tinta2.docx       

Documentele necesare se gasesc aici.

(Consultare publica) Proiectele metodologiilor de organizare a programului „A doua șansă” pentru învățământul primar și învățământul secundar inferior

 În cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” - CRED, cod SMIS 118327, al cărui beneficiar este Ministerul Educației, este prevăzută o subactivitate dedicată revizuirii metodologiilor, planurilor-cadru și programelor școlare pentru programul A doua șansă.

Derularea acestui proces de revizuire rezultă din nevoia de a corela planurile și programele școlare specifice programului A doua șansă cu abordările curriculumului din sistemul general de educație, centrat pe competențe-cheie.

Vă invităm să accesați documentele atașate și să ne oferiți feedback, pe adresa d e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la data de 12 februarie 2021.

Proiect_Metodologie_Program_ADS_primar.pdf     

Proiect_Metodologie_Program_ADS_secundar_inferior.pdf

Hotararea C.A. nr. 1

EDUSAL 2.30

In atentia unitatilor de invatamant -30 ian

Documente privind Desegregarea 2020

Procedura operationala Olimpiada Nationala de matematica

Curs "Arhivar" cod COR 441501

Hotararea CA nr 2/ 27.01.2020

Cerc pedagogic geografie - 29 ian Voluntari

Cerc pedagogic Istorie si socio-umane - 5 feb Voluntari

Proiecte educative ISJ Ilfov_calendar 2020

Reactualizare stampile

In atentia unitatilor de invatamant - ref Rechizite scolare

In atentia liceelor tehnologice - ref Competitii JA Romania

in atentia unitatilor de invatamant - ref Raportare Cazuri de gripa

Olimpiada de istorie - faza locala 19 feb

Procedura operationala Olimpiada de Limba si literatura romana 2020

Prezentari ppt Desegregare 2020

EDUSAL 2.29.5

Procedura operationala Olimpiada Interdisciplinara "Cultura si spiritualitate romaneasca"

Campanie "Domestos sustine igiena in scoli"

GRAFIC INSPECTII LIMBI MODERNE-AN ȘCOLAR 2019-2020

Oportunitati proiecte ERASMUS+ KA1 VET

Oportunitati proiecte SEE-VET

Concurs National "Alege! Este dreptul tau." editia 2020

Etapa judeteana la sah - 31 ian Otopeni

In atentia unitatilor de invatamant - ref adresa grupuri sanitare

Comunicat acreditare institutii de presa 20.01.2020

Hotararea C.A. 1/ 13.01.2020

In atentia profesorilor de lb engleza - ref Cursuri de specializare de vara

CALL_FOR_APPLICATIONS_SUMMER_INSTITUTES_FOR_SECONDARY_EDUCATORS.docx

 

Biroul de Diplomatie al Ambasadei SUA va transmite un salut calduros si va aduce la cunostinta ca s-a lansat editia 2020 a  Study of the U.S. Institutes (SUSIs) for Secondary Educators. Este vorba de cursuri de specializare de vara, care se adreseaza profesorilor de engleza de liceu, autorilor de manuale, profesorilor formatori (teacher trainers) si expertilor in programa scolara. Cursurile au o acoperire totala a costurilor.

Avem rugamintea sa ne ajutati cu diseminarea acestor informatii in cadrul inspectoratului dumneavoastra si al liceelor din judet.

Avem rugamintea ca domnii si doamnele profesor care doresc sa participe sa ceara formularul de participare la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Termenul limita pentru depunerea formularelor, pe aceeasi adresa de e-mail, este este 30 ianuarie, 2020.

Aveti absolut toate detaliile atat in documentul anexat, cat si mai jos in acest mesaj.

Am rugamintea sa  confirmati primirea acestui e-mail.

Cu deosebita consideratie,

Isabella Alexandrescu

Cultural Programs Coordinator

0721 288 797
US Embassy, Bucharest
Public Diplomacy Office
Phone: 40-21-200-3684
Fax: 40-21-200-3723

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Sedinta Directori - sediul ISJ 21 ianuarie

Adresa 302+Procedura salarizare

In atentia unitatilor de invatamant - ref OUG 1/2020

Precizari privind zilele libere din 27dec2019 - 3ian2020

Suspendare competitii scolare in perioada 1-10 feb 2019

Prelungire termen depunere proiecte ERASMUS

In atentia unitatilor de invatamant - ref Masuri privind evolutia cazurilor de gripa

In atentia administrator SIIIR - ref Situatie statistica SC3

Situatie_statistica_SIIIR.pdf

NOTA: UNITATILE CU INVATAMANT PARTICULAR NU COMPLETEAZA SC3.

Editia a-5-a a proiectului "Partenerii Petrom sustin performanta"

Invitatie parteneriat educatie financiara

EDUSAL 2.20.1

Adresa monitorizare cazuri de gripa / viroza respiratorie

In atentia unitatilor de invatamant liceal - ref. Bani de liceu Sem I 2018-2019

EDUSAL 2.20

Olimpiada de geografie si Concursul National de geografie "TERRA" - 23 ian faza locala

Apeluri pentru proiecte finantate prin Mecanismul Financiar al SEE - ian 2019

APELURI PROIECTE SEE 2019

Ridicare certificate definitivare in invatamant sesiunea 2018

Precizari olimpiade lb. romanice / lb. engleza

Olimpiada interdisciplinara "Stiintele Pamantului" - etapa judeteana 19 ian Buftea

Sedinta cu directorii - sediul ISJ 18 ian ora 9.00

Adresa necesar manuale 2019-2020

In atentia unitatilor de invatamant - ref State de functii

EDUSAL 2.19.2

Urgent in atentia directorilor - 9 ian

Urgent in atentia unitatilor de invatamant 8 ian

EDUSAL 2.19.1

Subiecte si bareme Olimpiada geografie / Concurs TERRA faza locala 31 ian

In atentia unitatilor de invatamant - ref produse lactate

Procedura operationala privind disciplinele optionale

EDUSAL 2.10

RaspunsMMncii_Salarii_01.01.2028_1.pdf

EdusalSetup_2_10.zip

După descărcarea şi instalarea versiunii 2.10, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării!
După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida şi vor trece în starea în lucru

Vă rugăm ca pentru verificarea datelor după instalarea versiunii 2.10 să aveţi în vedere:
• Încadrările personalului de conducere
• Prin sondaj, căteva încadrări de personal de didactic de predare, didactic-auxiliar şi nedidatic
• Persoanele scutite de impozit până la 31.12.2017

Atenţie!Nu a fost actualizată D112 pentru luna ianuarie 2018. Nu avem încă normele aprobate! Nu validaţi D112 până la versiunea următoare!

NOTA! Conform informărilor primite de la Ministerul Muncii, pentru personalul încadrat pe coeficient conform legii 153/2017 salarizarea de la 1.1.2018 se face pe baza noului salariul minim pe economie de 1900, deci nu cu majorarea salariului de la decembrie 2017. V-am atasat răspunsul de la Ministerul Muncii primit.

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.10, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.10).

Atenţie! Dacă noua versiune a fost instalată prin autoupdate nu mai este nevoie să rulaţi din nou kitul disponibil pe Portalul EduSAL. Verificaţi instalarea noii versiuni în meniul de “Actualizare” unde ar trebui să aveţi la câmpul “Versiune Program: 2.10”

Comemorarea victimelor Holocaustului - 2 feb Otopeni

Oferta cursuri vocationale

Rezultate Olimpiada de lingvistica "Solomon Marcus" ian 2018

Sedinta de lucru directori - marti 6 februarie ora 10

Olimpiada LRO - faza locala 26 ian

Protocol de colaborare "Kinder Sport Plus"

Precizari privind Olimpiada de astrofizica si astronomie

ROFUIP 2018

OMEN_3027_2018_-_ROFUIP.pdf  apărut în Monitorul oficial în data de 23.01.2018

Precizari privind organizarea si desfasurarea olimpiadelor de limbi moderne

Olimpiada de lingvistica - etapa judeteana - 27 ian Otopeni

Olimpiada limba romana - etapa locala - 26 ian

Cerc pedagogic EDF - 26 ian Otopeni

Tabel nominal olimpiada lingvistica - etapa judeteana

CA scoli - constituire/functionare 2017-2018

Fise evaluare directori 2017-2018

In atentia unitatilor cu PJ - ref. L85 - 19 ian

Cerc pedagogic directori Zona Sud - 23 ianuarie

Marți, 23 ianuarie 2018, începând cu ora 9.00, va avea loc Cercul pedagogic al directorilor din zona de sud. Activitatea se va desfășura la Clubul Copiilor din localitatea Vârteju, Măgurele, stradaStr. Chirca nr. 2 (fosta structură a Liceului Teoretic ”Horia Hulubei” Măgurele.

Participă directorii și directorii adjuncți din localitățile: Bragadiru, Berceni, Ciorogârla, Cornetu, Chiajna, Chitila, Copăceni, Clinceni, Domneşti, Dragomirești-Vale, 1 Decembrie, Dărăşti, Glina, Jilava, Măgurele, Popeşti-Leordeni, Vidra.

Olimpiada geografie - faza locala 31 ianuarie

Urgenta maxima in atentia director / responsabil SIIIR - ref absolventi cls VIII

Activitate metodica Religie - 19 ianuarie Chiajna

Olimpiada istorie - etapa locala- 27 ianuarie

Documente utile Minoritati

Regulamente GIMNAZIADA 2018

Urgent in atentia unitatilor cu PJ din inv. de stat

Condiții_dificile.docx (termenul de completare a machetei online pe care o regasiti in zona securizata, este 16 ianuarie-ora 16.00)

Activitate metodica LRO - 19 ianuarie Chitila

Olimpiada discipline Socio-Umane - etapa locala 20 ian.

In atentia unitatilor de invatamant - ref Reabilitare termica a cladirilor publice

Completare chestionar ERASMUS

Precizari disciplina Educatie tehnologica

Formulare candidatura proiecte ERASMUS+ 2018

Precizari EDUSAL

Sedinte instruire director / secretara 10-11 ianuarie - ref. mobilitate personal didactic

Miscarea personalului didactic 2018-2019

Metodologie_mobilitate_pers_did__2018_2019_.docx

 

Note_finale_CNU_2018.pdf

 

Calendarul_mobilitatii_pers_did_2018_MODIFICAT_OMEN_3017_2018_ISJ_ILFOV_.pdf

 Centralizator discipline 2018.zip

PROGRAME_SCOLARE_CDS.pdf25/01/2018, 09:39

IF_Fisa_evaluare_2018_An_2.doc

IF_ACTUALIZARE_DECIZII_2017_final.zip17/01/2018, 13:37

Conditii_specifice_de_ocupare_a_posturilor_didactice_avizate_de_Comisia_Judeteana_de_mobilitate.pdf13/04/2018, 14:28

LISTA_FINALA_PUNCTAJ_PRETRANSFER.xls

  

ANUNT_DEPUNERE_DOSARE_LA_ISJ_ILFOV_IN_LUNILE_APRILIE-MAI_2018.doc

 

  REINCADRAREA IN FUNCTIA DE PERSONAL DIDACTIC A PERSONALULUI DIDACTIC PENSIONAT

IF_REINCADRARE_PENSIONARI_2018.zip     

PRELUNGIREA DURATEI CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA PE PERIOADA DETERMINATA IN ANUL SCOLAR 2018 - 2019  (CF. ART. 81 DIN METODOLOGIE, MEDIE MINIM 7.00)

IF_PREL_CIM_MIN_7_2018.zip    

PRELUNGIREA DURATEI CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA PE PERIOADA DETERMINATA IN ANUL SCOLAR 2018 - 2019  (CF. ART. 85 DIN METODOLOGIE, MEDIE MINIM 5.00)

IF_PREL_CIM_min_5_2018.zip    

 

CONCURSUL NATIONAL DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR PUBLICATE VACANTE/REZERVATE IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL SCOLAR 2018 - 2019

     - CNU_2018.zip

     - Programe_valabile_pentru_concurs 2018.zip

 

PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITATILE DE INVATAMANT

       - IF_PRE_2018.zip

   REPARTIZARE IN BAZA ART. 253

      -Repartizare_art_253_2018.zip 

RESTRANGERE DE ACTIVITATE

     - RESTRANGERE_DE_ACTIVITATE.zip 

     -Situatie_nominala_a_cadrelor_care_intra_in_restrangere_activ.pdf

COMPLETARE DE NORMA

    -CN_2017.zip  (arhiva documente necesare)  

Pensionare - mentinere in activitate 2018

    - IF_PENSIONARE_MENTINERE_2018.zip 

INTREGIRE NORMA

   - INTREGIRE_NORMA_2018.zip

PROIECTUL SCHEMEI DE INCADRARE 2018-2019

-Proiectul_schemei_de_incadrare_2018.zip   

-P._S._I._-_2018_2019_ANEXELE_IV-XI.zip02/02/2018, 15:23  (anexa V si VI A modificate)

Precizari privind plata salariilor de la 1 ianuarie 2018

Sedinta directori- marti 31 ianuarie- Magurele

In atentia unitatilor de invatamant- Contabil sef - EDUSAL

Regulament minihandbal 2017

Activitate metodica LRO - 3 feb CCD Branesti

Olimpiada de lectura- faza judeteana- 29 ian Voluntari

Recuperare ore de curs / prelungire inscriere CNEME

Adresa numire directori

Workshop Geografie - 25 ianuarie CCD Branesti

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Fisa pedagogica

Urgent in atentia unitatilor de invatamant- Stat de functii

Activitate metodica disciplina religie - 20 ian Branesti

Regulament Concurs National de pian "Musica Mundi"

Reulament Festival International "Hermannstadtfest" 23-25 iunie Sibiu

Olimpiada de lingvistica- etapa judeteana- 21 ian Otopeni

In atentia unitatilor de invatamant - ref. aviz epidemiologic

Olimpiada istorie - etapa locala - 21 ianuarie

Urgenta maxima in atentia unitatilor de invatamant - ref certificate SSL

adresa413_17.01.2017.pdf

Macheta online este pe zona securizata postata sapatamana trecuta.

Anunt - Concurs ocupare post consilier -retea scolara

Regulament Cupa Coca-Cola 2017

Reluare cursuri

Incepand cu data de 16 ianuarie, in toate unitatile de invatamant din judet, se vor relua cursurile.

Lista documente de interes public actualizata mar 2017

In atentia unitatilor de invatamant de stat si particular - joi 19 ianuarie , instruire secretare unitati inv.

Vă aducem la cunoștință că joi, 19 ianuarie 2017, ora 9.00, la sediul inspectoratului școlar, va avea loc ședința de instruire a secretarilor unităților școlare din învățământul preuniversitar de stat și particular.

Tematicainstruirii cuprinde:

·        Constituirea, încadrarea și vacantarea posturilor didactice/catedrelor din unitățile școlare pentru anul școlar 2017 – 2018, în conformitate cu prevederile Metodologiei-cadru de mobilitate a personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2017-2018, aprobată prin OMENCS nr.5739/14 11 2016;

·        Calendarul mobilității personalului didactic de predare în anul școlar 2017-2018;

·        Probleme curente.

În cazul unor situații speciale, directorul unității de învățământ va desemna un reprezentant care va participa la instruire.

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL,

Prof. Daniela BARBU

Inspector școlari,

Prof. Constantin SIMION

Prof. Mariana GRASU

Informare in atentia unitatilor de invatamant

Regulamente "GIMNAZIADA" 2016-2017

Nota privind amânarea fazei locale a Olimpiadei disciplinelor socio-umane

Ca urmare a suspendării cursurilor în toate unitătile de învătământ din judeţul Ilfov, datorită conditiilor meteo nefavorabile, faza localtă a Olimpiadei disciplinelor socio-umane se va desfăşura pe data de 28 ianuarie 2017.
 
Inspector şcolar,
Prof. Nicoleta Băjenaru

Suspendare cursuri in zilele de 11-13 ianuarie 2017

   Ca urmare a atentionarilor meteorologice, Comitetul Judetean pentru Situatii de Urgenta Ilfov, a hotarat,  in sedinta intrunita in 10 ianuarie, suspendarea cursurilor in toate unitatile de invatamant din judetul Ilfov in zilele de 11, 12, 13 ianuarie.

Secretariatele unitatilor de invatamant vor functiona conform programului obisnuit.

Miscarea personalului didactic 2017-2018

Lista_posturi_actualizata_9_septembrie_ordonata_pe_discipline.pdf

 

Metodologie_mobilitate_pers_did_2017_2018_.docx

Calendarul_mobilitatii_pers__did_2017_2018___ISJ_ILFOV.xls

MODELE-CERERI_2017.zip (actualizate)

Actualizare_Fisa_evaluare.pdf

 

CONCURSUL NATIONAL PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR PUBLICATE VACANTE/REZERVATE IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR - SESIUNEA 2017

DOC_CNU_2017.zip

Procedura_privind_desfasurarea_probei_scrise.pdf11/07/2017, 12:46

 

PRELUNGIRE C.I.M. - medie de repartizare minim 7

PREL_CIM_7_2017_1.zip

 

PRELUNGIRE C.I.M. - medie de repartizare minim 5

PRELCIM_MIN_5_2017.zip

 

TITULARIZARE IN BAZA ART. 253 DIN LEGEA 1/2011 SESIUNEA 2017

TITULARIZARE_ART_253_2017.zip

 

CONDIȚII SPECIFICE PENTRU PRETRANSFER/TRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT - SESIUNEA 2017

IF_Macheta_conditi_specifice____2017.zip  (actualizata 27 martie)

 

PRETRANSFER 2017

Tabel_candidati_PRETRANSFER_cu__punctaj.xls

PRETRANSFER_2017.zip

Titulari_inscrisi_la_pretransfer_in_alte_judete_2017.zip

 

Cadre didactice intrate în restrângere de activitate în anul școlar 2017 - 2018

IF_tabel_nominal_restrangere__activitate_2017__punctaj.zip

MODELE___DOCUMENTE_ELIBERATE_DE_DIRECTOR.zip

 

ACTUALIZAREA DECIZIILOR CADRELOR DIDACTICE TITULARE

IF_ACTUALIZARE_DECIZII_2017.zip

 

COMPLETARE DE NORMA

CN_2017.zip

PENSIONAREA/ MENTINEREA CA TITULARI IN INVATAMANT

PENS-MEN_2017.zip

INTREGIRE NORMA

INTREGIRE_2017.zip

 

PROIECTUL SCHEMEI DE INCADRARE

GRAFIC_REPROGRAMARE_ÎNAINTARE_PSÎ_2017.doc (programarea incepe din 13 februarie)

P._S_._I._-_2017_2018_ANEXELE__IV-XI.zip

 

LISTA DOCUMENTELOR DE INTERES PUBLIC IANUARIE 2017

Adresa suspendare cursuri 9-10 ianuarie 2017

Olimpiada discipline socio-umane - 14 ianuarie

Sedinta publica repartizare CN si RA

Anunt_ședință_publică_6_01_2017.docx

ANUNT_SITUATIE_ORE_DISPONIBILE__ILFOV_LA_9.01.2017.docx (macheta ce va trebui completata pana miercuri 4 ianuarie ora 12.00 si o veti trimite pe mail la adresa mentionata  in primul anunt)

Subiecte Olimpiada Istorie - faza locala-30 ian

Documente utile minoritati 2016

In atentia unitatilor de invatamant prescolar

Subiecte olimpiada religie 29ian2016

Sb_barem_olimpiada_locala_2016.zip

Sb_bareme_religie_ortodox_locala_2016.zip (a fost corectat denumirea cultului la barem, continutul fiind corect)

In atentia unitatilor de invatamant - achitare contravaloare stampila sigla MENCS

Material sedinta directori din 26 ian 2016

Graficul Olimpiadelor scolare de limbi moderne- an scolar 2015/2016

In atentia unitatilor de invatamant de stat, din mediul rural

adresa_ISJ_585_25ian2015.pdf

Macheta online o gasiti pe zona. Termen de completare 26.01.2016 ora 9.00

Subiecte Olimpiada socio-umane

SISTEMUL NATIONAL UNIC PENTRU URGENTE

Urgent in atentia unitatilor de invatamant- documente programe sociale

In atentia director/ cadre didactice inscrise la examenul de definitivat

       CĂTRE: TOATE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT

                        DOAMNEI/DOMNULUI DIRECTOR

                    Cadrele didactice înscrise la examenul național de definitivare în învățământ , sesiunea 2016 , vor fi prezente la Inspectoratul Școlar Județen Ilfov pentru prima validare a fișelor de înscriere , în perioada 27.01.2016 – 29.01.2016 , între orele 8.30 – 15.00. Prezența este obligatorie.                                       

                                                           Inspector școlar,

                                                           Prof.Victor UDRESCU

In atentia unitatilor de invatamant - macheta estimare beneficiari rechizite

adresa_ISJ_444_21ian2016.pdf

macheta_rechizite_de_semnat_si_stampilat.docx

Macheta online este pe zona sec. In data de 26 ianuarie , la sedinta, va rugam sa aduceti si  macheta completata, semnata/ stampilata pentru fiecare unitate. Va multumim.

Sedinta cu directorii unitatilor de invatamant - 26 ian , ora 9.00

Cerc pedagogic limba engleza-26 ianuarie -Bragadiru

Precizari Olimpiada de istorie-faza locala

Activitate metodica-religie- 22ianuarie Magurele

Reluare cursuri in data de 19 ianuarie 2016

In data de 19 ianuarie 2016, se vor relua cursurile in toate unitatile de invatamant din judetul Ilfov.

 

Inspector Scolar General,

prof. dr. Daniela Barbu

Anunt suspendare cursuri in data de 18 ianuarie 2016

Din cauza conditiilor meteo nefavorabile, se vor suspenda cursurile in toate unitatile de invatamant din judetul Ilfov in ziua de luni, 18 ianuarie 2016.

Inspector Scolar General,

prof. dr. Daniela Barbu

Cercuri pedagogice limbi moderne - Bragadiru / Chitila

Programe conversie profesionala- Universitatea din Pitesti

In atentia unitatilor de invatamant- macheta abandon scolar 2014-2015

adresa_ISJ_230_13ian2016.pdf

Macheta online o gasiti pe zona securizata.

In atentia profesorilor de EFS

Raportare urgenta unitati scolare - programe sociale

MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE 2016-2017

Metodologie_mobilitate_personal_didactic_de_predare_2016_2017.pdf

CENTRALIZATOR 2016 - disciplinele de invatamant - domeniile si specializarile - probele de concurs valabile pentru incadrarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar - Aprobat prin OMECS nr. 5792/16.11.2015

Anexe_centralizator.zip

Calendarul_mobilitatii_pers__did_2016_2017.xls

IF_Fisa_evaluare_2016_Anexa_2 din Metodologie.doc

 

REZULTATE_CONCURS_-TESTARE_05_SEPT_2016.zip

 

Graficul_sedintelor_publice_in_perioada_august-septembrie_2016.pdf

 

DETASARE IN INTERESUL INVATAMANTULUI 

MACHETA_IF_DII_2016.xls

 

Modele cereri 2016

Modele_cereri_2016.zip                 

 

CONCURSUL NATIONAL DE TITULARIZARE - SESIUNEA IULIE 2016

DOCUMENTE_NECESARE_PENTRU_CONCURSUL_NAȚIONAL_IULIE_2016.zip

 

PRELUNGIREA DURATEI CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA PE PERIOADA DETERMINATA IN ANUL SCOLAR 2016-2017 (Candidati:  media de repartizare minim 5,00 - 2015, 2014)

PREL_CIM_5.zip

 

PRELUNGIREA DURATEI CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA PE PERIOADA DETERMINATA IN ANUL SCOLAR 2016-2017 (Candidati: cel putin DEFINITIVAT sau inscrisi la DEFINITIVAT - 2016, media de repartizare minim 7,00 - 2015, 2014)

PREL_CIM_min7_2016.zip

 

TITULARIZARE IN BAZA ART. 253 DIN LEGEA NR1/2011 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE, SESIUNEA 2016

ADRESA_ART_253_2016.doc

CERERE_TIP_ART-253_2016.doc

macheta_art.253__2016.xls

 

PRETRANSFER 2016

PRETRANSFER_2016.zip arhiva documente

IF_Lista_cadrelor_didactice_inscrise_la__pretransfer_2016.xls

 

RESTRANGERE DE ACTIVITATE

IF_Lista_candidati_RESTRANGERE_de_activitate__2016.xls

IF_RA_2016.zip

 

ACTUALIZAREA / REVIZUIREA DECIZIILOR DE NUMIRE CA TITULAR 2016

IF_ACTUALIZARE_DECIZII_2016.zip

 

PENSIONARE / MENTINERE CA TITULAR PESTE VARSTA  DE PENSIONARE 2016-2017

IF_PENSIONARE_MENTINERE_2_2016.zip

 

PROIECTUL SCHEMEI DE INCADRARE 2016-2017

P._S_._I._-_2016_2017_ANEXELE_IV-XI.zip (corectata Anexa IV)

GRAFIC_PROGRAMARE_ÎNAINTARE_PSÎ_2016.doc

MODELE_CERERI_DECIZII_DIRECTOR_2016.zip

INTREGIRE_2016.zip

COMPLETARE_NORMA_2016.zip

  

Olimpiada limba romana-etapa locala- 23 ianuarie

Olimpiada discipline socio-umane - etapa locala-23 ianuarie

Urgent in atentia tuturor unitatilor - sedinta instruire secretari unitati scolare

Macheta DIAGNOZA resurse umane 2015-2025 - unit de stat

Pe zona securizata veti gasi o macheta online care trebuie completata pentru toti anii scolari 2015-2025, inclusiv chestionarul pentru unitatea dvs.

Documente utile Limbi moderne 2015-2016

In atentia unitatilor de invatamant- Referitor la: programe ADȘ/ȘDS și proiecte cu focalizare pe grupuri vulnerabile

Adresa_ADS_SDS_Proiecte_2015-2016.doc

Macheta online este pe zona securizata.

Adresa cost standard- in atentia unitatilor de invatamant

Plan de masuri - Examene Nationale

Grafic activitati metodice - limba romana

Verificare zona securizata

Va rugam sa completati de urgenta macheta online -zona securizata- privind reluarea cursurilor.

CURS DE FORMARE ”IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE CONTROL MANAGERIAL INTERN”

Formular statistic S3

Adresa_S3_Anual.pdf

Norme_metodologice_S3.pdf

S3_anual.zip (repostare macheta fara protectii) 26 ianuarie 2015

Urgenta maxima- analiza cost standard

Anunt intentie achizitie servicii intretinere si reparatii echipamente IT si aparate aer conditionat

     Inspectoratul Scolar Judetean Ilfov intentioneaza sa achizitioneze servicii de reparatii si intretinere echipamente IT si aparate de aer conditionat. Invitatia de participare si documentele necesare pentru ofertanti se pot descarca de mai jos. Data limita pentru depunerea documentelor - 30.01.2015, ora 10.00, la sediul ISJ Ilfov.

Invitatie_participare_achizitie_serv._intretinere_echip._IT.pdf

Documentatie de atribuire serv. intretinere echip. IT.pdf

Formulare_editabil_achizitie_serv._intretinere_echip._IT.doc

Documente utile minoritati si acces la educatie 2014-2015

Documente utile limbi moderne 2014-2015

Documente utile LRO 2014-2015

Documente utile mate-info 2014-2015

Suport tehnic EDUSAL 2.0.5

Este disponibilă pentru descărcare de pe Portalul EduSAL versiunea 2.0.5 a aplicatiei desktop (varianta exe şi zip).

Modificările aduse la versiunea 2.0.5 faţă de versiunea 2.0.4 sunt următoarele:

Plan operational 2014-2015

Urgent in atentia d-nei/d-lui Director- referitor planificare concediu odihna director

adresa_ISJ_300_19ian2015_planificare_concediu_odihna_director.pdf

Va rugam sa respectati termenul de transmitere.

Olimpiada de religie-faza locala -30 ianuarie

Olimpiada de istorie-faza locala-24 ianuarie ora 9

Macheta privind numarul estimat de pachete rechizite scolare

adresa_ISJ_316_19ian2015_pachete_rechizite_scolare.pdf

Va rugam sa respectati termenul de transmitere.

Olimpiada limba engleza -faza locala- 24 ianuarie ora 9

Noutati / anunturi

Aplicatie ANNOUNCER pentru site ISJ IF

Aplicatia announcer 2.0 este o aplicatie proprie si se aplica numai paginii web a ISJ Ilfov. Aplicatia va anunta si va permite citirea rapida a ultimelor mesaje postate in pagina web.

Pentru descarcare dati click aici. Dupa descarcare va rugam sa instalati aplicatia care va fi vizibila in coltul din dreapta jos al ecranului, langa ceas.

 

Urgent in atentia Director si administrator SIIIR

Urgent in atentia unitatilor de invatamant 14ian

Va rugam sa descarcati adresa de mai jos, privind prevenirea discriminarii si sa respectati termenul de transmitere. Va multumim.

adresa_ISJ_220_14ian2015.pdf

Arhiva documente Proiect Sistemic

Va rugam sa descarcati arhiva de mai jos.

Arhiva documente refacute Proiect Sistemic.zip

In atentia unitatilor de invatamant de stat: Pe zona securizata este disponibila arhiva Cost standard

Va rugam sa descarcati de pe zona securizata arhiva Cost standard. 

Miscarea personalului didactic 2015-2016

  • MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC - 2015-2016

 
  
  • Concursul national pentru ocuparea posturilor / catedrelor publicate vacante pentru anul scolar 2015-2016
CERERE_TIP_INSCRIERE_CONCURS-2015.pdf
 

 

  • DETASARE IN INTERESUL INVATAMANTULUI / LA CERERE, SESIUNEA 2015

2015_ACORD_DI.doc

2015_CERERE_TIP_DC.doc

2015_Model_solicitare_DI_unitate.doc

ADRESA_DETASARE_2015_UNITATI.doc

MACHETA_IF_DII_2015.xls

 

  • Solutionarea concediilor fara plata pentru anul scolar 2015-2016
  • Prelungirea contractului individual de munca in conformitate cu art 253 - Legea 1/2011
ADRESA_UI_PREL_CIM_2015.doc

  • Titularizare in baza  art. 253din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare sesiunea 2015
 
  •  PRETRANSFER CONSIMTIT INTRE UNITATILE DE INVATAMANT 2015  (ADAUGAT LA DATA DE 6 martie 2015)

Titulari inscrisi la pretransfer in alte judete.xls 

CANDIDATI_INSCRISI_PENTRU_ETAPA_DE_PRETRANSFER_2015.xls

  •  PROIECTUL SCHEMEI DE INCADRARE 2015-2016  (ADAUGAT LA DATA DE 23 IANUARIE 2015)
 
  • INTREGIREA NORMEI DIDACTICE   (ADAUGAT LA DATA DE 21 IANUARIE 2015)

IF_INTREGIRE_2015.xls

  • COMPLETARE DE NORMA 2015   (ADAUGAT LA DATA DE 21 IANUARIE 2015)

  • RESTRANGERE DE ACTIVITATE   (ADAUGAT LA DATA DE 21 IANUARIE 2015)

IF_TRANSFER-2015_DIN 2014_2015.xls (aceasta este macheta de completat pentru restrangere)
  • ACTUALIZAREA DECIZIILOR DE NUMIRE CA TITULARI - 2015

  • PENSIONARE / MENTINERE CA TITULARI PESTE VARSTA DE PENSIONARE 2015

  • CONSTITUIREA CONSORTIILOR SCOLARE 2015-2016

 

 

Sedinta Directori - 13 ian 2015 ora 9.00

Marti, 13 ianuarie 2015, ora 9,00, la sediul ISJ Ilfov va avea loc ședința cu directorii unităților de învățământ de stat și particular.

Regulament de organizare si promovare a personalului contractual

Anunt selectie pentru cursul " Abilitati de viata in contextul dezvoltarii durabile"

ANUNT DE SELECTIE pentru cursul

"Abilitati de viata in contextul dezvoltarii durabile"
 
Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile in parteneriat cu Asociatia REPER21 si Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala Bihor organizeaza 53 de cursuri de formare profesionala cu tema „Abilitati de viata in contextul dezvoltarii durabile”acreditate de Directia Generala Management, Resurse Umane si Retea Scolara Nationala (DGMRU RSN – MEN) din cadrul Ministerului Educatiei Nationale. Cursurile sunt organizate in cadrul proiectului Dezvoltarea abilitatilor de viata a tinerilor in contextul dezvoltarii durabile”, cofinantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Sus