Nr. înr.: 3618/13.03.2025
În atenția candidaților înscriși pentru soluționarea completărilor de normă (la nivel județean) și a restrangerilor de activitate.
În conformitate cu prevederile art. 35 și art. 36 din Metodologia privind mobilitatea personalului didactic, aprobată prin OME 7495/2024 și calendarul din Anexa 19, vineri 14 martie 2025, se va desfășura ședința de repartizare, în ordine, a:
(i) cererilor cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată/nedeterminată, respectiv a cererilor cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6) din Metodologie pe perioadă determinată;
(ii) cererilor cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, prin transfer;
(iii) cererilor cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată;
(iv) cererilor cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, prin detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;
Candidatii vor fi prezenti la ora 10, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov, din Calea 13 Septembrie nr. 209, sector 5 București.
Notă:
Înregistrarea contestațiilor cu privire la modul de soluționare a reducerilor de activitate se va face la inspectoratul școlar în perioada: 17-18 martie 2025.