Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

Proiectul educaţional "EDU povesteşte!", organizat de Inspectoratul Şcolar al Judeţului Ilfov

Concursul cultural - artistic "Zâmbetul copilăriei - Anişoara Ciobanu"

Desfăşurarea concursului judeţean „Mici, dar isteţi!", ediţia a XV-a

Profesionalizarea carierei didactice-PROF

Vă informăm că, în contextul implementării proiectului necompetitiv sistemic POCU/904/6/25/Operaţiune compozita OS 6.5, 6.6, cod SMIS 146587 -Profesionalizarea carierei didactice-PROF, în care Ministerul Educaţiei este beneficiar, a fost creat şi este funcţional site-ul https://www.eprof.ro/, parte componentă a aplicaţiei informatice vizând interconectarea universităţilor partenere în proiect, a caselor corpului didactic şi a bazelor de practică pedagogică-BPP, consorţii şcolare organizate conform OMEC nr. 3654/2021 privind înfiinţarea, organizarea şi funcționarea bazelor de practică pedagogică.

Cerc pedagogic activităţi educative extraşcolare

PROFESIONALIZAREA CARIEREI DIDACTICE-PROF - SITE-UL www.eprof.ro A FOST LANSAT

   Vă informăm că, în contextul implementării proiectului necompetitiv sistemic ­POCU/904/6/25/Operațiune compozită OS 6.5, 6.6 , cod SMIS 146587 -Profesionalizarea carierei didactice-PROF, în care Ministerul Educației este beneficiar, a fost creat și este funcțional site-ul https://www.eprof.ro/ , parte componentă a aplicației informatice vizând interconectarea universităților partenere în proiect, a caselor corpului didactic și a bazelor de practică pedagogică ­BPP, consorții școlare organizate conform OMEC nr. 3654/2021 privind înființarea, organizarea și funcționarea bazelor de practică pedagogică.
   Organizarea și desfășurarea activităților de formare de tip mentoral, la nivelul comunităților de învătare, realizate in cadrul proiectului, prin programele de formare PROF III și PROF IV, activitățile de suport didactic și metodic precum și a celor de mentorat didactic în cadrul bazelor de practica pedagogica-BPP, inclusiv a formării de tip mentoral, prevazute de OME nr. 4223 din 6.07.2022, se pot realiza prin intermediul site-ului  https://www.eprof.ro/ .
     Domeniul tematic al aplicației îl reprezinta mentoratul didactic și formarea și dezvoltarea în cariera didactică.

Concursul de interpretare vocală şi instrumentală în anul şcolar 2022-2023, etapă regională

Concursul de interpretare vocală şi intrumentală în anul şcolar 2022-2023, etapă regională, se va desfăşura în data de 25 martie 2023 la Şcoala Gimnazială Nr. 5, sector 3, Bucureşti, începând cu ora 8.00.

GRAFICUL DE ORGANIZARE ŞI DESFĂŞURARE A TESTULUI DE COMPETENŢE LINGVISTICE PENTRU ADMITEREA ÎN CLASA A V-A CU PROGRAM INTENSIV DE STUDIU AL UNEI LIMBI MODERNE DE CIRCULAŢIE INTERNAŢIONALĂ, AN ȘCOLAR 2023-2024

Pentru modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 4.797/2017 privind Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a claselor cu predare a unei limbi moderne în regim intensiv, respectiv bilingv în unităţile de învăţământ preuniversitar



Procedură cu privire la asigurarea condiţiilor de egalizare a şanselor pentru elevii cu deficienţe de vedere, deficienţe de auz şi tulburări de neurodezvoltare

Procedură cu privire la asigurarea condiţiilor de egalizare a şanselor pentru elevii cu deficienţe de vedere, deficienţe de auz şi tulburări de neurodezvoltare care susţin examenele naţionale: evaluarea naţională pentru absolvenţii clasei a VIII-a şi examenul naţional de bacalaureat - sesiunea 2023

Cerc Pedagogic organizat la CASA CORPULUI DIDACTIC ILFOV, BRĂNEŞTI

Cerc pedagogic LICEUL TEHNOLOGIC „BARBU A. ŞTIRBEY" BUFTEA

Concursul GEOMONDIS

Ordin privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate

Concursul European Money Quiz

Vă transmitem invitaţia Institutului Bancar Român, (înregistrată la Inspectoratul Şcolar Judeţean Ilfov cu nr. 2954/03.03.2023), de a participa Ia Concursul European Money Quiz, care se va desfăşura online, joi 23 martie 2023, ora 12.00.

Vă solicităm să faceti cunoscut acest eveniment cadrelor didactice si elevilor.

Detalii privind condiţiile de înscriere găsiţi în documentul anexat prezentei adrese.

LEGE pentru completarea alin. (1) al art. 139 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii

CALENDARUL ÎNSCRIERII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR 2023-2024

Calendarul activităţilor prevăzute în Metodologia privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitar

Calendarul activităţilor prevăzute în Metodologia privind echivalarea pe baza ECTS/SECT a învăţământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durată de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licenţă, pentru cadrele didactice din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.553/2011, sesiunea 2022-2023

Echivalare pe baza ECTS/SECT din OME nr. 3696/17.02.2023 Calendarul pentru organizarea sesiunii 2022-2023

Vă informăm că Ministerul Educației a aprobat, prin OME nr. 3696/17.02.2023 Calendarul activităților prevăzute în Metodologia privind echivalarea pe baza ECTS/SECT (Sistem European de Credite Transferabile) a învățământului universitar de scurtă durată, realizat prin colegiul cu durata de 3 ani sau institutul pedagogic cu durata de 3 ani, cu ciclul I de studii universitare de licență, pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar, pentru organizarea sesiunii 2022-2023.

Centralizatorulul privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal si superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul

ORDIN pentru aprobarea Centralizatorulul privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal si superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2023



ORDIN nr. 3.664 din 13 februarie 2023

Pentru modificarea Ordinului ministrului educatiei. cercetării şi inovării nr. 3.412/2009 privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasa a X-a, școala de arte şi meserii, pentru clasa a X-a, ciclul inferior al liceului, filiera tehnologică, ruta directă de calificare, pentru clasa a XI-a, anul de completare, precum şi pentru clasele a XI-z-a XII-a și a XII-a/aXIII-a ciclul superior al liceului, filiera tehnologică, cursuri de zi şi seral.



Proiectul JA „Susţin educația financiară în comunitatea mea"

The International University Fair - 18-19 martie 2023, Sala Palatului, Bucureşti

ACTIVITATE METODICĂ - DISCIPLINA FIZICĂ - SEMESTRUL II, AN ŞCOLAR 2021-2022

Adresa nr. 3/28.03.2022 a Fundației MAARIF

Campionatul Naţional de Şah pentru juniorii cu deficienţe de vedere

Instrumentul educaţional de evaluare psihopedagogică TestToolkit

Concursul Naţional Terra - Mica Olimpiadă de Geografic

PLAN DE ȘCOLARIZARE CLASA PREGĂTITOARE an școlar 2022 - 2023 ÎNVĂȚĂMÂNT PRIVAT

Nr. crt. Denumire PJ Localitate unitate Mediu unitate Statut Stare nivel Alternativa educationala Forma invatamant Limba predare Tip predare Simultan Clase propuse Elevi propusi
1 ȘCOALA PRIMARĂ "KINDERSTAR" BERCENI BERCENI RURAL PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 25
2 ȘCOALA GIMNAZIALĂ "PRO INGENIO" BRAGADIRU BRAGADIRU URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   2 36
3 ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”KIDS CLUB MILITARI” ROȘU-CHIAJNA CHIAJNA RURAL PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   2 40
4 ȘCOALA PRIMARĂ ”INTERNATIONAL KIDS ACADEMY” ROȘU - CHIAJNA CHIAJNA RURAL PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 15
5 SCOALA PRIMARA ”ANASTASYA” CORBEANCA CORBEANCA RURAL PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 17
6 ȘCOALA PRIMARĂ ”ST. NIKLAS” TĂMAȘI - CORBEANCA CORBEANCA RURAL PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 15
7 ȘCOALA PRIMARĂ "EXPLORE 100" MOGOȘOAIA MOGOŞOAIA RURAL PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 15
8 ŞCOALA PRIMARĂ "APOLLO KIDS" POPEŞTI LEORDENI POPEŞTI LEORDENI URBAN PJ Autorizat Tradițional Zi Limba română Normal   2 36
9 SCOALA INTERNATIONALA "CLAS" CIOFLICENI - SNAGOV SNAGOV RURAL PJ Autorizat Tradițional Zi Limba română Normal   1 14
10 ȘCOALA PRIMARĂ ”JUNIOR SCHOOL”ȘTEFĂNEȘTII DE JOS ŞTEFĂNEŞTII DE SUS RURAL PJ Autorizat Tradițional Zi Limba română Normal   1 15
11 LICEUL BILINGV ”OLGA GUDYNN” VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   4 88
12 LICEUL ”MAARIF - INTERNATIONAL SCHOOL OF BUCHAREST” VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Autorizat Tradițional Zi Limba română Normal   1 20
13 LICEUL TEORETIC "LITTLE LONDON PIPERA" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   2 40
14 ŞCOALA GIMNAZIALĂ "DISCOVERY" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 20
15 ŞCOALA GIMNAZIALĂ "HAPPY CHILDREN ACADEMY" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 12
16 ŞCOALA GIMNAZIALĂ "HERMANN OBERTH" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba germană Normal   2 44
17 ŞCOALA GIMNAZIALĂ "HERMANN OBERTH" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 22
18 ȘCOALA GIMNAZIALĂ "QUESTFIELD" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   2 25
19 ȘCOALA PRIMARĂ "BEL SORRISO" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 16
20 ŞCOALA PRIMARĂ ECHILIBRIA - MONTESSORI EDUCATION" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Montessori Zi Limba română Simultan Simultan 2 0.33 11
21 ŞCOALA PRIMARĂ ECHILIBRIA - MONTESSORI EDUCATION" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Montessori Zi Limba română Simultan Simultan 1 0.33 12
22 ȘCOALA PRIMARĂ "MARK TWAIN INTERNATIONAL SCHOOL" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   2 32
23 ŞCOALA PRIMARĂ "OPTIMA" VOLUNTARI VOLUNTARI URBAN PJ Acreditat Tradițional Zi Limba română Normal   1 15
TOTAL CLASA PREGĂTITOARE = 31.66 585

Rezultate Olimpiada Tehnologii

REZULTATE FINALE - DUPĂ CONTESTAŢII CONCURSUL PE MESERII MECANIC AUTO

Rezultate finale (după contestaţii) Olimpiada de istorie, faza judeţeană, 19.03.2022

20 martie, Ziua Internaţională a Francofoniei

Olimpiada „Universul cunoaşterii prin lectură", pentru elevii din mediul rural

Calendarul Activităţilor Educative judeţene din Oferta Educaţională a ISJ Ilfov- 2022

MANUALE ȘCOLARE

Regulament Specific si Procedura privind organizarea si desfasurarea Olimpiadei de Fizica

Olimpiada Naţională de Lingvistică „Solomon Marcus"- clasele IX-XII, etapa naţională

Olimpiada naţională de limba şi literatura română - clasele V-VIII, etapa judeţeană

Olimpiada naţională de limba şi literatura română - clasele IX-XII, etapa judeţeană

OLIMPIADA DE INFORMATICĂ

CONTESTATIILE SE DEPUN ASTAZI, 14 MARTIE 2022 PANA LA ORA 18, CONFORM PRECIZARILOR DE PE SITE-UL SEPI.RO.

Link: http://sepi.ro/anunturi/139 

S-a constituit Comisia de coordonare a activităţii de repartizare a preşcolarilor/elevilor

Referitor la prevederile OME nr. 336312022 privind aprobarea Procedurii privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de coordonare a  activităţii de repartizare a preşcolarilor I elevilor la unităţile de învăţământ în care pot desfăşura activităţi educaţionale, precum şi în instituţHle în care vor beneficia de asistenţă psihopedagogică şi consWere şi a Procedurii de înscriere ca audienţi la cursurile unităţilor de învăţământ a minorilor aflaţi în situaţii deosebite care provin din zona conflictului armat din Ucraina şi intraţi pe teritoriul României

În conformiate cu actele normative menţionate, vă aducem la cunoştinţă următoarele:

Luni, 14 martie 2022, începe autorecenzarea

Concursul de dramaturgie pentru adolescenţi "New Drama"

Concursul Naţional "Alege! Este dreptul tău!"

Plan de actiune în cazul producerii unor situatii de urgentă specifice provocate de seism

Precizari pentru etapa judeţeană a Olimpiadei de Religie

Precizări privind desfăşurarea olimpiadei de Biologie, nivel liceal - etapa judeţeană

Desfăşurarea concursului „Prietenii Pompierilor''

Incetează starea de alertă

Olimpiada naţională interdisciplinară de limba română şi religie-etapa judeţeană

Olimpiada de limba franceză/ spaniolă

Olimpiada de limba engleză

Grupul de acţiune antibullying

Olimpiada de religie

Olimpiada de Educaţie tehnologică si aplicaţii practice

Olimpiada de Istorie

În acest an şcolar, faza judeţeană a Olimpiadei de Istorie se desfăşoară cu prezenţă fizică, pe data de 19.03.2022, cu începere de la ora 10,00 (copiii vor fi prezenţi de la ora 9,00), la Liceul Tehnologic „Pamfil Şeicaru" din Ciorogârla.

Pot participa elevi din clasele VIIl-XlJ de la unităţile de învăţământ de stat şi particular.

Organizarea şi desfăşurarea Olimpiadei de Istorie are loc pe baza:

  • Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a competiţiilor şcolare, aprobată prin Ordinul Ministrului Educaţiei Nr. 3035/1O.O1.2012, modificată şi completată prin Ordinul 3123/09.02.2022.
  • Regulamentului specific privind desfăşurarea Olimpiadei de Istorie în anul şcolar 2021-2022, accesibil la adresa web https://www.edu.ro/regulamente_olimpiade_concursuri_scolare_2022

Calendarul evenimentelor propuse la nivelul județului Ilfov pentru promovarea ÎPT si a meseriilor, cu ocazia Zilei Naționale a Meseriilor

Nr.Crt.

Unitatea de Învățământ

Denumirea acțiunii/activității

Scurtă descriere a activității (organizator,tipuri de participanți)

Data derulării/locație

  1.  

Liceul Tehnologic

”Barbu A. Știrbey”, Buftea

Regal gastronomic

Expoziție cu produse realizate de elevi în laboratorul de gastronomie. Invitați: reprezentanți ai autorităților locale, ai agenților economici parteneri, părinți, elevi de clasa a VIII-a din localitate și împrejurimi.

11.03.2022

Liceul Tehnologic ”Barbu A. Știrbey”, Buftea

Str. Liceului, nr. 5

  1.  

Liceul Tehnologic Pamfil Șeicaru, Ciorogârla

Experiența mea- experiența noastră

Prezentare a rezultatelor/ experiențelor elevilor noștri în cadrul practicii efectuate la agenții economici parteneri. Participă reprezentanți ai agenților economici, ai comunității locale, părinți, elevi ai școlilor gimnaziale din localitate și așezările învecinate

11.03.2022

Liceul Tehnologic Pamfil Șeicaru, Ciorogârla, str. Școlii, nr.15

  1.  

Liceul Tehnologic Cezar Nicolau, Brănești

Meseria - brățară de aur!

Diseminarea activităților derulate în stagiile de pragătire practică Erasmus+ și la operatorii economici din țară.

Participă reprezentanți ai agenților economici, ai comunității locale, părinți, elevi ai școlilor gimnaziale din localitate și așezările învecinate .

09.03.2022

Liceul Tehnologic Cezar Nicolau, Strada IC Brătianu, nr 1, Brănești + online

  1.  

Liceul Tehnologic ,,Doamna Chiajna’’

Meseriile de Tehnician Operator Roboți Industriali - formare și finalitate

Concurs de idei profesionale!

Descrierea meseriei de tehnician operator roboti industriali.

11.03.2022, ora 12

Liceul Tehnologic ,,Doamna Chiajna’’, Str 1 Decembrie 1918, nr. 90

  1.  

Liceul Tehnologic "Nicolae Bălcescu", Voluntari

"Antreprenorul din școală - viitorul întreprinzător de succes"

Prezentarea materialelor realizate de elevi în cadrul firmelor de exercițiu și diseminarea activităților derulate în stagiile de pregătire practică Erasmus+.

Participă reprezentanți ai agenților economici, ai comunității locale,elevi ai școlilor gimnaziale din localitate și așezările învecinate.

11.03.2022

LICEUL TEHNOLOGIC "Nicolae Bălcescu", bulevardul Voluntari, nr. 94-98, loc. Voluntari, Jud. Ilfov

  1.  

Liceul Tehnologic ,,Vintilă Brătianu”, Dragomirești-Vale, Ilfov

”Meseria mea de viitor”

Diseminarea experienței elevilor participanți la Proiectul STAGIAR 2020;
- Întâlnirea în cadrul liceului cu agenții economici, reprezentanți ai autorității locale, părinții și elevii claselor a VIII-a din localitate;
- Prezentarea activităților de sezon din sera didactică;
- activități de orientare școlară și profesională cu consilierul educativ și consilierul școlar.

11.03.2022.
Liceul Tehnologic ,,Vintilă Brătianu”, str. Micșunelelor, Nr.153, Dragomirești-Vale, Ilfov.

Curs de formare cu specializarea mediator şcolar

Olimpiada de Biologie pentru clasele IX - XII, etapa judeţeană

Precizari aplicarea masurilor specifice de egalizare a sanselor la ex. nat. de bacalaureat

Olimpiada Naţională de Geografie

Cercurile pedagogice ale profesorilor de limbi moderne

Faza judeţeană a Olimpiadei Naţionale Interdisciplinare „Ştiinţele Pământului"

Desfăşurarea activităţilor din programul "Şcoala altfel" în anul şcolar 2020 - 2021

Către unităţile de învăţământ din judeţul Ilfov
În atenţia
Doamnei/ Domnului director

Referitor la desfăşurarea activităţilor din programul "Şcoala altfel" în anul şcolar 2020 - 2021

Având în vedere comunicatul de presă al MEC din data de 25 martie 2021 cu referire la Adaptarea structurii anului şcolar la situaţia epidemiologică actuală, vă atragem atenţia asupra conţinutului punctului 5 în care se menţionează:

Adresa privind obligativitatea respectării drepturilor copilului

Către,
Toate unităţile de învăţământ de stat şi particulare din judeţul Ilfov,

În atenţia conducerii

Vă transmitem, anexată, adresa MEC nr. 42/BAS/22.03.2021 referitoare la obligativitatea respectării drepturilor copilului la protejarea imaginii sale publice şi a vieţii sale intime, private şi familiale în acord cu prevederile legale: Legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea dreptw-ilor copilului, republicată; Codul civil; Regulamentul UE nr.
2016/679.

Respectarea măsurilor de siguranţă epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2

Către,
Toate unităţile de învăţământ de stat şi particulare din judeţul Ilfov
În atenţia conducerii

Ref: Respectarea măsuilor de siguranţă epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2.

Vă aducem în atenţie prevederile articolului 1, alin (1) şi (2) din Ordinul nr. 3235/93/2021 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activităţii în cadrul unităţilor/instituţiilor de învăţământ în condiţii de siguranţă epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2:

Ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov 23 03 2021

Instituția Prefectului – Județul Ilfov informează că astăzi, 23.03.2021, a avut loc ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov, în cadrul căreia au fost adoptate:

Hotărârea nr. 49 din 23.03.2021 privind adoptarea modificării scenariului de funcționare pentru unitățile de învățământ din localitatea Glina, Judeţul Ilfov;

Hotărârea nr. 50 din 23.03.2021 privind măsurile dispuse pentru județul Ilfov.

Ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov 22 Martie 2021

Instituția Prefectului – Județul Ilfov aduce la cunoștința cetățenilor faptul că în cadrul ședinței extraordinare a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov desfășurată astăzi, 22 martie 2021, a fost votată Hotărârea nr. 48 din 22.03.2021 privind adoptarea modificării scenariului de funcționare pentru unitățile de învățământ din localitatea Snagov, județul Ilfov.

Măsura de carantinare zonală se prelungește cu 14 zile pentru comuna Clinceni cu satele aparținătoare Clinceni, Olteni și Ordoreanu, începând cu data de 23.03.2021, ora 05:00

Ca urmare a analizei de risc efectuată de către Direcția de Sănătate Publică a județului Ilfov și a avizului Institutului Național de Sănătate Publică, Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Ilfov a adoptat în ședință extraordinară Hotărârea nr. 47 din 22.03.2021 privind propunerea prelungirii măsurii de carantinare zonală pentru comuna Clinceni cu satele aparținătoare Clinceni, Olteni și Ordoreanu, județul Ilfov. 

Propunerea a fost înaintată către Centrul Național de Coordonare și Conducere a Intervenției în vederea emiterii ordinului Comandantului Acțiunii.

Luând în considerare cele de mai sus, șeful DSU, Secretar de Stat dr. Raed Arafat, a emis OSDSU nr. 6718 din 22.03.2021 privind prelungirea măsurii de carantină zonală pentru comuna Clinceni cu satele aparținătoare Clinceni, Olteni și Ordoreanu, județul Ilfov, începând cu data de 23.03.2021, ora 05:00, pentru o perioadă de 14 zile, până la data de 06.04.2021 ora 05:00.

Concursul de dramaturgie pentru adolescenţi New Drama, organizat de Teatrul Excelsior Bucureşti

Direcţia Generală de Învăţământ Preuniversitar din cadrul MEC ne informează prin adresa nr. 30SI/18.03.2021, înregistrată la ISJ Ilfov cu nr. 3082/19.03.2021 că Teatrul Excelsior Bucureşti organizează, în perioada februarie - octombrie 2021, a VIl-a ediţie a Concursului de dramaturgie pentru adolescenţi New Drama.

Revoluţia Mentalităţii în Educaţie - parteneriatul elev-profesor-părinte

Echipa Super Teach, prin adresa înregistrată la ISJ Ilfov cu nr. 3069/18.03.2021, ne informează că în data de 27 martie 2021 începând cu ora 9.30 va desfăşura conferinţa:
"Revoluţia Mentalităţii în Educaţie - parteneriatul elev-profesor-părinte".

Ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov 21 03 2021

Instituția Prefectului – Județul Ilfov aduce la cunoștința cetățenilor faptul că în cadrul ședinței extraordinare a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov fost adoptată Hotărârea nr. 42 din 21.03.2021 privind adoptarea unor măsuri pentru unele unități de învățământ din  județul Ilfov.

Localitățile ilfovene Domnești, Jilava, Pantelimon și Voluntari intră în carantină pentru o perioadă de 14 zile, începând cu data de 20.03.2021, ora 22:00

Ca urmare a analizei de risc efectuată de către Direcția de Sănătate Publică a județului Ilfov și a avizului Institutului Național de Sănătate Publică, Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Ilfov a adoptat în ședință extraordinară:

Ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov 20 03 2021

Instituția Prefectului – Județul Ilfov aduce la cunoștința cetățenilor faptul că în cadrul ședinței extraordinare a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov fost adoptată Hotărârea nr. 37 din 19.03.2021 privind aprobarea modificării scenariului de funcționare pentru unele unități de învățământ din județul Ilfov.

Scenariile de funcționare corespunzătoare unităților de învățământ au fost aprobate luând în considerare rata de incidență cumulată a cazurilor de COVID-19 la 1.000 locuitori din ultimele 14 zile, calculată la nivel de unitate administrativ-teritorială în data de 19.03.2021 și propunerile Consiliilor de Administrație ale unităților de învățământ, avizate de către Direcția de Sănătate Publică Ilfov și de către Inspectoratul Școlar Județean Ilfov.

Pentru a consulta Hotărârea CJSU Ilfov nr. 37 din 19.03.2021 și Anexa acesteia, click AICI

Concurs de oferte pentru achiziționare servicii de pază

Inspectoratul Școlar Județean Ilfov intenționează să achiziționeze servicii de pază - cod CPV 79713000-5, pentru sediul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov, din București, Calea 13 Septembrie nr. 209, sector 5.

În acest scop, rugăm reprezentanții oricărei societăți comerciale de profil, interesate, ca până la data de 29.03.2021, ora 13.00 să ne prezinte în plic sigilat oferta dumneavoastră tehnică și financiară precum și documentele pentru calificare așa precum este specificat în CAIETUL DE SARCINI pe care îl atașăm.

Va fi selectată oferta care va obține punctajul maxim iar achiziția se va face pe platforma SEAP.


Informații la
Consilier,

Apostolescu Gabriel
tel.0771746017
e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Descarca Caietul de Sarcini

Activitate metodică a profesorilor care predau discipline de specialitate

Catre
Toate unităţile de învăţământ liceal şi gimnazial din judeţul Ilfov,
Doamnelor/Domnilor directori

Prin prezenta vă inforrnăm că miercuri, 24.03.2021, ora 12.00, se va desfăşura activitatea metodică a profesorilor care predau discipline de specialitate, având ca teme:

Invitaţie la Festivalul-concurs de book-trailere Boovie, ediţia a VI-a

Către

Unităţile de învăţământ gimnazial şi liceal
În atenţia doamnei/ domnului director
doamnei/ domnului consilier educativ PROF. ADRIA
doamnei/ domnului profesor de limba şi literatura română

Referitor la

Invitaţia de participare la concursul de book-trailere Boovie, ediţia a VI- a.

INSPECTORATUL DE POLITIE - BIROUL DE SIGURANTA SCOLARA

Către,
Toate unităţile de învăţământ preuniversitar din judeţul Ilfov

Având în vedere adresa Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Ilfov - Biroul Siguranţă Şcolară nr. 808745/ 12.03.2021, înregistrată la Inspectoratul Şcolar Judeţean lfov cu nr. 2687/ 15.03.2021 , cu referire la prevenirea şi gestionarea unor evenimente din comunitatea şcolară, vă rugăm să desemnaţi la nivelul unităţii de învăţământ o persoană care să comunice, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, către Biroul de Siguranţă Şcolară, la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. eventuale apecte privind:

PLAN DE MĂSURI PENTRU ÎMBUNĂTĂTIREA REZULTATELOR LA EVALUAREA NATIONALĂ 2020-2021

SCOP: Sprijinirea elevilor din judeţul Ilfov pentru a-şi dezvolta deprinderile de muncă intelectuală 1 independentă, prin însuşirea strategiilor, metodelor şi tehnicilor de învăţare eficientă în vederea optimiztirii rezultatelor la evaluările şcolare precum şi pentru creşterea sanselor de succes la Evaluarea Natională 2021.

Marcarea "Zilei Naţională a Meseriilor" pe site-ul Ministerului Educatiei

Catre
Unităţile de învăţământ care au ofertă educaţională pentru învăţământul dual

Doamnelor/domnilor directori

Deoarece se doreşte să fie marcată "Ziua Naţională a Meseriilor" şi pe site-ul Ministerului Educatiei, se splicită inspectoratelor judeţene transmiterea link-urilor unde se pot accesa si vizualiza materialele de promovare* virtuală realizate de către unităţile de învatamânt care au ofertă pentru învăţământul dual în anul scolar 2021-2022.

Ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov 15 03 2021

Instituția Prefectului – Județul Ilfov informează că astăzi, 15.03.2021, a avut loc ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov, în cadrul căreia a fost votată Hotărârea nr. 29 din 15.03.2021 privind adoptarea modificării scenariului de funcționare pentru unitățile de învățământ din localitatea Brănești, județul Ilfov.

Înscrierea în clasa pregătitoare -an şcolar 2021- 2022

Având în vedere ordinul MEN nr. 3473/10.03.2021 privind aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2021-2022 şi a Calendarului înscrierii, vă rugăm să transmiteţi următoarele documente:

1. Anexa1_unităţi_recenzaţi;
2. Actualizarea PREZENTĂRII UNITĂŢII DE ÎNVĂŢĂMÂNT pentru anul şcolar 2021-2022.

Lista temelor propuse, pentru fiecare calificare scolarizata Ia nivel de unitate de invatamant, precum si Fisa de descriere a fiecarei teme pentru proba practica

Catre: Toate unitatile de invatamant profesional si tehnic,

Doamnelor/Domnilor directori

Avand in vedere adresa M.E.C./C.N.D.I.P.T, inregistrata Ia Inspectoratul Scolar Judetean Ilfov, cu nr.l2350 /11.09.2020, privind activitatile specifice invatamantului profesional si tehnic in anul 2020-2021, pana Ia data de 31 martie 2021, unitatile de invatamant care pregatesc elevi in calificarile profesionale pentru care se organizeaza examen de certificare a calificarii profesionale, inainteaza catre ISJ Ilfov Lista temelor propuse, pentru fiecare calificare scolarizata Ia nivel de unitate de invatamant, precum si Fisa de descriere a fiecarei teme pentru proba practica.

Sedinta publica de repartizare din data de 11.03.2021

lnspectoratul Scolar Judetean Ilfov organizeaza tn conformitate cu Metodologia  cadru aprobata prin OMEC nr. 5259/2019 (art.105), 11.03.2021, ora 10.00, sedinta publica de repartizare pentru urmatoarele discipline:

  • LICEUL TEORETIC ,Mihail Kogalniceanu" SNAGOV
    • LIMBA LATINA (4 ore),
    • EDUCATIE ARTISTICA - EDUCATIE VIZUALA (2 ore),
    • EDUCATIE INTERCULTURALA (1 ora), LEGENDE SI MITURI (1 ora).

Urgent in atentia unitatilor de invatamant 9 martie

20 martie Ziua lnternationala a Francofoniei

Francofonia este este sarbatorita In luna martie a fiecarui an, Ziua lnternationala a Francofoniei fiind celebrata In data de 20 martie.

Avand in vedere Nota nr. 127 1 DGIP/04.03.2021, va solicitam date referitoare la activtatile planificate sa se desrasoare in unitatile de lnvatamant din judetul llfov cu ocazia Zilei Internafionale a Francofoniei, precum si modalitatea concreta de organizare a acestora, avand
in vedere contextul epidemiologic actual, conform tabelului de mai jos.

Tabelul va fi transmis pe fax, Ia secretariatul ISJ llfov si pe email, la adresa electronica: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Nr. Crt. Unitatea de Invatamant Titlul si tipul activitatii Data de desfasurare Modalitatea de organizare si desfasurare - online sau cu prezenta fizica Nr. de participanti Profesor/i Organizator/i
             

Termen: miercuri, 10 martie 2021

Ziua Internationala a Francofoniei

Admiterea în învăţământul profesional de stat şi dual pentru anul şcolar 2021-2022

Ca urmare a activităţilor cuprinse în calendarul de admitere în învăţământul profesional şi dual de stat pentru anul şcolar 2021-2022, vă solicităm următoarele:

1. Identificarea la nivelul unităţilor de învăţământ gimnaziale a elevilor ce doresc să urmeze cursurile învăţământului profesional de stat şi dual prin implicarea consilierilor şcolari, diriginţilor claselor a VIII-a, cât şi a profesorilor de Educaţie Tehnologică şi Aplicaţii Practice;

2. Acordul de a permite reprezentanţilor din liceele tehnice, însoţiţi de operatorii economici, la şedinţele cu părinţii ce se vor desfăşura fizic sau în mediul online;

3. Postarea ofertelor educaţionale pentru învăţământul profesional şi dual pe site-ul unităţilor de învăţământ gimnaziale;

4. Afişarea la loc vizibil a ofertei educaţionale a învăţământului profesional şi dual de stat;

5. Participarea elevilor claselor a VIII-a şi a părinţilor acestora, a diriginţilor şi consilierilor şcolari, a profesorilor de Educaţie Tehnologică şi Aplicaţii Practice şi a directorilor la activităţile dedicate "Săptămânii meseriilor". Activităţile se vor desfăşura on-line.

6. Transmiterea graficului şedinţelor cu părinţii elevilor claselor a VIII -a, după următorul tabel:

Nr. crt. Denumire unitate de învățămînt gimnazial Persoană de contact (diriginte/profesor educație tehnologică) Date de Contact (Tel.) Datele de programare a ședințelor cu părinții (ziua, ora)
         

până la data de 09.03.2021, ora 14.00, la inspectoratul şcolar, atât în format letric cât şi electronic;

Atasament: Adresa Admiterea în învăţământul profesional de stat şi dual pentru anul şcolar

Măsuri pentru asigurarea vaccinării personalului din unităţi de învăţământ şi creşe, prevazut în etapa II-a de vaccinare

Instructiunea nr 95 din 22 02 2021

Având in vedere:

- prevederile art 1. alin. (3) din Decizia prim-ministrului nr. 385/2020 privind infiintarea Comitetului naţional de coordonare a activitătilor privind vaccinarea impotriva SARS-COV-2, cu completarile ulterioare, numit în continuare Comitet,

- Decizia prim-ministrului nr. 386/2020 pentru desemnarea domnului Valeriu Gheorghită, şef al Centrului Medical de Interventie Epidcmiologică la spitalul Universitar de Urgenţă Militar "Dr. Carol Davila", în calitate de preşedinte al Comitetului,

- Regulamentul propriu de organizare şi funcţionare a Comitetului naţional de coordonare a activităţilor privind vaccinarea împotriva SARS-COV-2, aprobat prin decizia preşedintelui Comitetului,

- Hotărârea Guvernului nr. 1031/2020 privind aprobarea Strategici de vaccinare împotriva COVID-19 în România, cu modificările şi completările ulterioare,

Preşedintele Comitetului emite prezenta

INSTRUCŢIUNE

Articol unic: Se aprobă măsurile pentru asigurarea vaccinării personalului din unitătile de învăţământ şi creşe, prevăzute în anexa la prezenta instrucţiune.

Instructiunea nr. 95_din 22 02 2021.pdf

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Program" Scoala dupa scoala" -3 martie

Organizarea simularii probelor scrise ex. BAC

In atentia unitatilor de invatamant de stat - ref. Precizari Burse elevi

EDUSAL 2.30.2

Legislatie privind masuri prevenire COVID-19

Ordin_MS.MAI.874.81._2020_obligativitate_masca.doc

Ordin_MS_.CNAS_872.543._2020._modific_Norme_concedi_medicale.doc

Ordin_comun_MEC_si_MS_19_mai_2020.pdf

Hotarare_CNSSU_nr.24_din_15.05.2020_declarare_stare_de_alerta.pdf

anexa_la_Hotarare_CNSSU_nr.24_din_15.05.2020_declarare_stare_de_alerta_-_masuri_pe_timpul_starii_de_alerta.pdf

Declaratie_pe_propria_raspundere_-_Stare_de_alerta.pdf

OUG-70/2020-masuri-covid-de-la-15-mai-2020.pdf 

6384__HOTARAREA_NR.29.pdf16/06/2020, 07:41

  0508_OMS_1080_masuri_carantina.pdf16/06/2020, 07:43

MOf_Decret_privind_prelungirea_starii_de_urgenta_pe_teritoriul_Romaniei.pdf

Ordonanta_Militara_nr_6 din 30 martie 2020.pdf      

Ordonanta_Militara_nr_5 din 30 martie 2020.pdf

-Ordonanta_militara_4_din_29_martie_2020_v11_final.pdf

-Ordonanța_militară_nr._3_din_24.03.2020_privind_masuri_de_prevenire_a_raspandirii_COVID-19.pdf

-Ordonanta militara nr. 2 din 21.03.2020 privind masuri de prevenire a raspandirii COVID-19.pdf


         -
HOTARARE nr. 2 din 24.02.2020 privind aprobarea masurilor cresterii capacitatii de interventie in prevenirea si combaterea infectiilor cu noul Coronavirus.pdf
       -  
HOTARARE nr. 4 din 27.02.2020_a_Grupului_de_suport_tehnico-stiintific_adoptata_prin_Hot_nr._3_a_CNSSU_din_data_de_28.02.2020.pdf
       -  
HOTARARILE nr. 6 si 7 ale_Grupului_de_suport_tehnico-stiintific_aprobate_prin_Hot_nr._5_a_CNSSU_din_data_de_09.03.2020.pdf
       -  
Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 414 din 11.03.2020 instituire masura carantina si limitare efecte epidemie.pdf
       -  
OUG nr. 28 din 18.03.2020 privind modificarea Codului Penal.pdf
       -  
HOTARARE nr. 6 din 09.03.2020_privind_aprobarea_unor_masuri_suplimentare_de_combatere_a_noului_Coronavirus.pdf
       -  
HG nr. 217 din 18.03.2020 pt. aplicarea Legii 19 zile libere parinti.pdf
       -  
Decret nr. 195 din 16.03.2020 privind instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei.pdf
       -  
HOTARAREA nr.11 din 13.03.2020 a_grupului_privind gestionarea bolilor inalt contagioase.pdf
       -  
Decret nr. 193 din 14.03.2020 promulgare Legea 19 zile libere parinti.pdf
       -  
HOTARAREA nr. 12 din 14.03.2020 a grupului de-suport-tehnico-stiintific.pdf
       -  
Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 436 din 13.03.2020 protocol management de caz decesuri coronavirus.pdf
       -  
Legea 19 din 14.03.2020 acordare zile libere parinti pe perioada suspendarii cursurilor.pdf
       -  
HOTARARILE_nr._1_și_2_ale_Grupului_de_suport_tehnico-stiintific_aprobate_prin_Hotararea_nr.1_a_CNSSU_din_data_de_02.02.2020.pdf
        - 
Hotararea nr. 3 din 19.03.2020 a Parlamentului Romaniei de aprobare a Decretului 195 ptivind starea de urgenta.pdf
        - 
HOTARARE nr. 9 din 14.03.2020 pentru aprobarea Hot. nr. 11.pdf
        - 
Ordonanta militara nr. 1 din 17.03.2020 masuri de prima urgenta si circulatie bunuri.pdf
        - 
OUG nr. 29 din 18.03.2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative.pdf
       -  
HOTARAREA nr. 10 din 14.03.2020 a CNSSU propunere instituire stare de urgenta si masuri gestionare epidemie Coronavirus.pdf
       -  
OUG nr. 30 din 18.03.2020 modificare acte normative si masuri protectie coronavirus.pdf
        - 
HOTARARE nr. 4 din 04.03.2020 privind aprobarea unor măsuri suplimentare de combatere a noului Coronavirus.pdf

Hotararea CNSSU nr 11 din 17 marteie 2020

Comunicat prorogare termene petitii

COMUNICAT

Potrivit art.56din Decretul Președintelui României privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României,publicat în Monitorul Oficial al României nr. 212/16.03.2020,

Pe perioada stării de urgență, termenele legale stabilite pentru soluționarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informații de interes public, precum și a petițiilor, se dublează.

Prezentarea Comisiei de Etica

Echivalari pe baza ECTS / SECT

Hotararea C.A. nr 9 din 10.03

Inscrierea in invatamantul primar - 11martie 2020

Urmare a  Hotărârii nr. 6/09.03.2020 luate de Guvernului României - Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, Ministerului Educației și Cercetării a comunicat prin  adresa nr. 79/10.03.2020 și prin comunicatul de presă din 10.03.2020, următoarele:

-          în perioada suspendării cursurilor unităților de învățământ preuniversitar de stat și particular,  înscrierea la clasa pregătitoare se poate realiza în continuare, online, iar validarea înscrierilor se va prelungi cu o săptămână, după reluarea cursurilor școlilor;

-          activitatea de evaluare psihosomatică pentru clasa pregătitoare se va amâna până după reluarea cursurilor.

Comisia județeană de înscriere a copiilor în învățământul primar

MAPA BACALAUREAT 2020 - CE/CZE

In atentia unitatilor de invatamant - 9.03

EURO 200 - 2020

REZULTATE OLIMPIADA DE LIMBA ENGLEZĂ/ FRANCEZĂ/SPANIOLĂ

Hotararea CA nr 8 / 4.03.2020

Olimpiada de geografie - etapa judeteana 14 martie Buftea

Concurs National - Calatori prin istorie 21 martie Buftea

Hotararea CA nr 7 / 25.02.2020

Olimpiada de biologie - etapa judeteana 7 martie Magurele

Calendar ONSS 2020

In atentia unitatilor cu invatamant liceal - ref Simulare BAC

Clarificari E+ coronavirus

Olimpiada de limba engleza - etapa judeteana 7 martie Magurele

Concurs "Natura te învaţă să fii ECO"

Cerc metodic geografie - 3 aprilie Ciorogarla

Cerc pedagogic limba franceza - 28 martie Ciorogarla

Seminar formare problematica Holocaust

Sedinta publica pentru restrangere de activitate

MIERCURI, 27.03.2019, ORA 9,LA SEDIUL ISJ ILFOV, VA AVEA LOC  ȘEDINȚA PUBLICĂ  PENTRU SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERILOR DE ACTIVITATE.

Finalizare EN cls VII si cls VIII

Olimpiada de Religie - faza judeteana 23 martie Otopeni

Proiect educational- Incluziunea scolara

Optional- Cutremurele si efectele lor

Activitate metodica profesori limba romana - 22 martie ISJ Ilfov

Curs formare "Educatie incluziva" 25-26 martie Sinaia

REZULTATE OLIMPIADA DE LIMBI ROMANICE, 16.03 2019

Stefan Tudorel

 

Tudorel Stefan

S-A STINS DIN VIAȚĂ DOMNUL ȘTEFAN TUDOREL, FOST INSPECTOR , DIRECTOR ȘI PROFESOR LA LICEUL TEHNOLOGIC DUMITRU DUMITRESCU BUFTEA.

PENTRU CEI CARE VOR SĂ-ȘI IA RĂMAS BUN, ÎNMORMÂNTAREA VA AVEA LOC SĂMBĂTĂ 16.03.2019 ORA 11.00 LA CIMITIRUL DIN CENTRUL ORAȘULUI BUFTEA

SINCERE CONDOLEANȚE!

Rezultate selectie parteneri preiecte SEE si Norvegiene

Competiie programare ADFABER

Centre de examen Evaluare Nationala cls VIII 2019

Competitia cu premii JA "Sustin educatia financiara in comunitatea mea"

In atentia coordonatori echipaje Olimpiada "Tinerii dezbat"

Sedinta directori - 19 martie ora 10.00

EDUSAL 2.23

EdusalSetup_2_23.zip11/03/2019, 16:38      (actualizare ora 14.07)

A fost actualizat EDUSAL 2.23 cu un nou kit pentru a fi instalat PESTE ce aveti acum ( varianta de 2.22 sau 2.23 postat dimineata)
Fluxul este același - descărcare, dezarhivare, instalare peste actuala versiune, indiferent dacă aceasta este 2.22 sau 2.23.

După instalarea versiunii 2.23 vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea
actualizării!
Modificările aduse la versiunea 2.23 constau în:
 Implementare acordare spor de suprasolicitare neuropsihică pentru personalul didactic de
predare din CJRAE/CMBRAE;
 Pentru marcarea profesorilor documentariști din unitățile de învățământ preuniversitar, a fost
implementată bifa ”Documentarist” lângă câmpul Funcție și este activă doar pentru funcția de
”Profesor”;
 Implementare calcul spor de suprasolicitare neuropsihică acordat personalului de conducere
în unitățile de învățământ (director sau director adjunct), degrevat parțial de norma didactică
de predare, la salariul de bază corespunzător funcției didactice de profesor, proporțional cu
numărul de ore de predare la catedră
Notă: Pentru calcularea și acordarea corectă a sporului de suprasolicitare neuropsihică la director/
director adjunct vă recomandăm să:
- verificați valoarea înscrisă pe câmpul Normă degrevare să fie corect înregistrată
- verificați treptele de vechime în învățământ setate pe încadrarea de director/director
adjunct să fie actualizate pe toate legile (L63, OG20/ L250, L153)
- verificați sporul de vechime în muncă să fie corect setat pe încadrarea de
director/director adjunct
- înainte de a salva poziția personalului de conducere în stat personal, verificați să fie
completată valoarea pe Salariu grilă OG20
Notă: Sporul de suprasolicitare neuropsihică nu se acordă personalului din ISJ/ISMB și CCD.
 Blocarea sporului ”Spor învățământ special” pentru toate unitățile conexe, inclusiv
CJRAE/CMBRAE
Observații:
- După instalarea versiunii 2.23, statele de personal generate și aprobate pentru luna februarie
cu versiunea 2.22 vor fi invalidate DOAR pentru CJRAE/CMBRAE, dacă luna februarie nu este
închisă
- Pentru unitățile care au închis luna februarie, NU trebuie să deschideți luna, continuați fluxul
cunoscut și finalizați salarizarea la termen, urmând să generați și lucrați state de plată
rectificative la februarie.
- La inițializarea lunii februarie (dacă mai este cazul) și martie, statele de personal pentru toate
unitățile de învățământ vor fi inavalidate
- Pentru a putea trimite către aplicaţia centrală state şi pentru a primi răspuns, trebuie să instalați noua
versiune.
Numai bine,
Echipa EduSAL

Olimpiada biologie - faza judeteana 17 martie Magfurele

Olimpiada istorie - faza judeteana 16 martie Buftea

Rezultate Olimpiada LRO - etapa judeteana

Curs de educatie financiara

Evaluare manuale scolare

In atentia unitatilor de invatamant 7 martie

EURO 200 - 2019

Olimpiada limba engleza- etapa judeteana 9 martie Magurele

Precizari simulare examene nationale

Olimpiada Socio-umane - etapa judeteana 9 martie Otopeni

Olimpiada Geografie - etapa judeteana 9 martie Buftea

Retipariri manuale cls VIII-XII

Etapa judeteana la handbal - 8 martie

EDUSAL 2.22

EdusalSetup_2_22.zip

După instalarea versiunii 2.22 vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! 
Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.22 să aveţi în vedere următoarele verificări de date:
- Drepturile personalului de conducere - Salariu grilă OG20 să fie completat înainte de a salva poziția angajatului în stat personal
- Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017
- Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal


Modificările aduse la versiunea 2.22 constau în:
• Actualizare grile salarii aferente anului 2022 conform cu tranșele de vechime pe legea 153/2018 pentru personalul didactic.
• Se menține funcționalitatea de verificare CO pe perioada vacanței școlare și la luna februarie 2019. Sunt exceptate de la verificare CO:
o persoanele aflate în CFP, CO studii, zile absențe toată luna
o persoanele pe funcții de conducere director, director adjunct și director casa corpului didactic
o personal setat Tip asigurat – (1000) Convenții civile
• Actualizare raport Fluturași cu evidențierea separată a Diferenței ¼ 
• Actualizarea formei Valori realizate cu evidențierea separată a Diferenței ¼
• Actualizarea plafonului Numărului de ore la plata cu ora / plata cu ora minorităţi pentru luna februarie 2019 (Norma PO * Norma didactică săptămânală *3 săptămâni carte).

După instalarea versiunii 2.22, statele de personal generate și aprobate cu versiunea 2.21 vor fi invalidate.
Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.22, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.22).

Sedinta publica pentru completare de norma

Ședința publică de completare de normă la nivel județean  va avea loc în ziua de joi, 7 martie 2019, ora 9.00, la sediul Inspectoratului Scolar din str. Calea 13 Septembrie, nr. 209, București.

Concurs National "Calatoria mea interculturala" - etapa judeteana

In atentia liceelor cu filiera tehnologica

Olimpiada biologie - etapa judeteana 16 martie Magurele

Concurs de comunicari stiintifice la biologie - 14 martie Ciorogarla

EDUSAL 2.11.1

EdusalSetup_2_11_1.zip

Modificările aduse la versiunea 2.11.1 faţă de versiunea 2.11 constau în rezolvarea următoarelor probleme:
1. Adăugarea grilelor pentru Analist programator I, II, IA, debutant cu studii S 
2. Generare de stat de plată
3. Adăugarea grilelor la 2022 pentru Asistent medical cu studii PL şi M, Asistent medical principal cu studii PL, M, SSD 
4. Plafonarea drepturilor salariale la nivelul lui 2022 pentru încadrări sub o normă
5. Calcularea altor sporuri la normă întreagă pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă
6. Calcularea în stat de plată a drepturilor pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă

După instalarea versiunii 2.11.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida şi vor trece în starea în lucru!

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11.1, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11.1).

 

Concurs National de proiecte antidrog "Impreuna"

Urgent in atentia licee - ref Sinteza rezultate simulare BAC

EDUSAL 2.11

EdusalSetup_2_11.zip

 

După instalarea versiunii 2.11, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni, statele de personal şi plată se vor invalida şi vor trece în starea în lucru!

Modificările aduse la versiunea 2.11 faţă de versiunea 2.10.5 constau în:
1.      Majorarea drepturilor salariale cu 20% pentru personalul didactic din unităţile de învăţământ preuniversitar conform legii cadru nr. 153/2017, cu excepţia personalului din Casa Corpului Didactic şi Inspectorate Scolare Judeţene.
Atenţie! Se majorează drepturile salariale doar personalului didactic din Anexa I – „ÎNVĂŢĂMȂNT" şi Ordinului comun (ataşat).
Notă:  În această versiune nu este implementată compararea și implicit, plafonarea drepturilor salariale cu grilele din Legea cadru nr. 153/2017 pentru anul 2022 pentru funcțiile specifice  Inspectoratelor școlare județene. Acest lucru va fi livrat într-o versiune dedicată, în primele zile ale săptămânii viitoare.

2.      Încadrarea personalului medical pe grila din 2022 conform reglementărilor specifice Familiei ocupaţionale -  „SĂNĂTATE"

3.      Actualizarea algoritmului de calcul pentru salariul de bază aferent încadrărilor setate pe coeficient de salarizare conform răspunsului primit de la Ministerul Muncii (adresa ataşată) astfel:
 - De la 1 ianuarie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25
 - De la 1 martie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25*1,2

4.      Modificarea algoritmului conform O.U.G. nr. 3/2018 începând cu luna martie 2018 pentru salariaţii pentru care se aplică art. 146, alin. (5^1) - (5^3) şi art. 168, alin. (5^1), respectiv:
 - Impozitul nu va mai fi influenţat de diferenţele de contribuţii.
 - Impozitul final reţinut de la salariat va fi cel calculat conform venitului brut realizat şi contribuţiilor neplafonate.

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11)


Numai bine,
Echipa EduSAL

In atentia Director / Contabil 29 martie

Activitati Jandarmerie 31 martie-1 aprilie

In atentia unitatilor de invatamant de stat si particular - ref Rezultate EN cls VIII

Raportare formare in domeniul Big Data

Metodologie echivalare acte de studii ECTS/SECT 26 mar

Metodologie_echivalare_ECTS_SECT.pdf

Persoanele interesate pot depune dosarele pana in data de 27 martie ora 12.00.

Reprogramare Concurs TERRA - etapa judeteana

Având în vedere conditiile meteorologice nefavorabile, comunicatele de presă privind restrictiile de circulație, faptul că vineri, 23 martie a.c., cursurile școlare sunt suspendate integral în județul Ilfov, Concursul de Geografie „Terra” - etapa județeană, programat pentru sâmbătă, 24 martie 2018, ora 10,00, va fi reprogramat la o data ce va fi anunțată în cel mai scurt timp. 

Rezultate finale Olimpiada LRO

In atentia unitatilor de invatamant - ref. inscriere in invatamantul primar

Etapa judeteana RUGBY - nivel liceal - 31 martie Dragomiresti Vale

FISE DESCRIPTIVE PROIECTE SEE

Suspendare cursuri 23 martie

Sedinta publica - Restrangere de activitate - 27 martie ora 9, sediul ISJ

Ședința publică de restrângere de activitate va avea loc în ziua de marți, 27 martie 2018, ora 9.00, la sediul Inspectoratului Scolar din str. Calea 13 Septembrie, nr. 209, București.

 

Inscrieri Scoala de vara "Oxford for Romania"

In atentia responsabil proiecte europene

Premii Olimpiade martie 2018

EDUSAL 2.10.5

EdusalSetup_2_10_5.zip   

 

Următoarea versiune cu modificările necesare lichidării lunii martie va fi  livrata la începutul săptămânii viitoare.

Modificările aduse la versiunea 2.10.5 faţă de versiunea 2.10.4 constau în:
1.Implementarea modificărilor conform O.U.G. nr. 8/2018, respectiv:
i.Actualizarea algoritmului de calcul pentru contribuţia de asigurări sociale (pensie) pentru persoanele aflate în concediu medical
ii.Actualizarea stagiului minim de cotizare de la 6 luni la 1 lună pentru tipurile de concedii medicale conform art. 7^1: „Prin derogare de la prevederile art. 7, până la 1 iulie 2018, stagiul minim de asigurare pentru acordarea drepturilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. a) - d) este de o lună realizată în ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical."
iii.Actualizarea D112 începând cu luna de calcul ianuarie 2018 conform versiunii publicate de ANAF în data de 13 martie 2018
iv.Actualizarea Anexei 4

Atenţie! Conform noii versiuni de D112 publicată în data de 13 martie 2018, plafonarea contribuţiilor la nivelul salariului minim pe economie se aplică şi asupra veniturilor brute ale persoanelor aflate în concedii medicale, modificare care la versiunile anterioare nu a existat. 

Informare! Pentru aplicarea modificărilor conform OUG nr. 8/2018 în statele de plată închise ale lunilor ianuarie şi februarie 2018 se vor urma paşii:
i. se vor crea state de plată rectificative la lunile respective
ii. se va deschide statul de plată rectificativ la nivelul persoanelor aflate în concediu medical şi se va accesa forma de Pontaje. Se va tasta 1 zi liberă, se va reveni la valoarea anterioară şi se va salva
iii. se va accesa forma de Valori realizate pentru verificarea noii contribuţii de asigurări sociale
iv. mai departe este fluxul de lucru deja cunoscut pentru statul de plată rectificativ. Fluxul de lucru pentru statul de plată rectificativ poate fi descărcat de pe Portalul EduSAL (https://edusal.edu.ro/) din pagina de Fişiere utile.
v. Pentru cei care NU au depus D112 pentru luna februarie, după actualizarea datelor cu modificările realizate se va seta câmpul Este rectificativ pe Nu pentru a putea depune D112 ca fiind iniţială şi nu rectificativă. 

2.Implementarea articolului bugetar 10.03.08 pentru înregistrarea diferenţelor de contribuţii conform OUG nr.3/2018. Implementarea a fost realizată conform Adresei MFP.

3. A fost implementată noua zi liberă: 06 aprilie 2018 „Vinerea Mare”

4. Implementarea alineatelor 10.03.07 şi 10.03.08 la nivelul Trezoreriei

Informare! Pentru preluarea contului plătitor de la o lună la alta veţi proceda în felul următor:
- Se va merge în Setări generale / Nomenclator bănci
- Se va şterge Trezoreria
- Se va readăuga Trezoreria
- La nivelul Trezorerie din zona de Detalii conturi plătitoare se va selecta linia aferentă articolului 10.03.07 pe sursa şi nivelul de învătământ din care se plăteşte contribuţia asiguratorie pentru muncă şi se va acţiona butonul Modifică (analog pentru 10.03.08)
- În fereastra deschisă se va completa contul plătitor aferent articolului bugetar 10.03.07 (analog pentru 10.03.08)
- Pentru salvare se acţionează butonul Salvează

5. Au fost rezolvate problemele:
-Afişarea diferenţelor de contribuţii pe stat de plată, stat plată pe niveluri de învățământ
-Afişarea sporului de predare simultană pe raportul Stat de personal pentru persoanele care sunt încadrate cu coeficient de salarizare conform Legii 153/2017
- Problemele semnalate pe calcul de contribuţii la cei care sunt încadraţi pe Normă cumul
- Afișarea tuturor nivelurilor de învățământ în Recapitulație taxe
- Actualizare date pe ultimele 24 luni în Adeverința de sănătate

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.10.5, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.10.5).


Echipa EduSAL 

 

Concurs "Sfintele Pasti 2018"

Regulament Rugby - Gimnaziada 2017-2018

Concursul National TERRA pentru cls V-VIII - faza judeteana - 24 martie Branesti

Sedinta de lucru directori - 20 martie ISJ

Olimpiada "Lectura ca abilitate de viata" - 24 martie Voluntari

Concurs Interjudetean de muzica folk "Gutuia din fereastra"

Corelare standarde acreditare - SCMI

In atentia reponsabil proiecte europene - Proiectul "Crescut in UE"

Olimpiada de Limba si literatura romana - faza judeteana - 17 martie Pantelimon

Olimpiada de istorie - faza judeteana - 17 martie Ciorogarla

Modificari etape judetene Gimnaziada

Olimpiada de chimie- faza judeteana -17 martie Magurele

Rezultate Olimpiada matematica 2018-faza judeteana

Probe evaluare LRO si Matematica la cls IV

Info Made for Europe - martie 2018

Informatii Made for Europe

In atentia profesorilor de istorie si socio umane

In atentia unitatilor de invatamant particular - 8 martie

Cerc pedagogic biologie - 15 martie Ciorogarla

Concurs National "Cetatenia digitala"

Masuri de aparare impotriva incendiilor

Cerc pedagogic coordonatori proiecte si programe educative - 15 martie Vidra

Recuperare programa

In atentia unitatilor de invatamant - Publicare RAEI

Inscriere platforma ARACIP

Rezultate Olimpiada de limbi straine -faza judeteana-3 martie

Informații referitoare la procesul de elaborare, depunere și evaluare a proiectelor de manuale școlare

Informațiile referitoare la procesul de elaborare, depunere si evaluare a proiectelor  de manuale scolare se găsesc pe paginile Centrului Național de Evaluare şi Examinare și a Editurii Didactice şi Pedagogice.

In atentia unitatilor cu PJ - 2 martie

Olimpiada Interdisciplinara "Stiintele Pamantului" - 10 martie Buftea

Reprogramare Concurs Regional de fizica "Serban Titeica"

Sedinta publica- completare de norma - 5 martie

Luni, 5 martie 2018, ora 14.00, la sediul ISJ Ilfov din calea 13 septembrie nr 209, va avea loc sedinta publica pentru completare de norma.

Festival de teatru pentru copii "Bucuria mastilor"

Cercuri pedagogice directori 4 aprilie

Activitati ISU in scoli in luna aprilie

Sinteza grafica raport ISJ IF sem I 2016-2017

Anunt concurs ocupare post Consilier 1 A(S) normare-salarizare

Actualizare date directori in SIIIR

Cerc pedagogic limba engleza - 30 martie- Voluntari

Concurs interdisciplinar de creatie pe auditie muzicala

Cerc pedagogic istorie- 5 aprilie- Buftea

Concurs " Calatori prin istorie" - 8 aprilie, ora 10- Magurele

Competitia "Made for Europe"

Sedinta cu directorii- 28 martie Rosu Chiajna

In atentia coordonatorilor proiecte si programe educative

Cerc pedagogic biologie - 23 martie Ciorogarla

In atentia liceelor implicate in proiectul ROSE

In atentia profesorilor de istorie - seminar formare

Concurs " Calatori prin istorie" - 8 aprilie Magurele

Concurs National de geografie "TERRA"- 25 martie Branesti

Calendar Gimnaziada -16 martie 2017

Calendar ONSS - 16 martie 2017

Cerc pedagogic limba franceza - 23 martie- Magurele

Cerc pedagogic geografie - 29 martie- Buftea

Olimpiada de matematica cls a-IV-av - 25 martie Voluntari

In atentia unitatilor in care se desfasoara simulare EN cls VIII si BAC

Olimpiada de religie - 18 martie Branesti

Cerc pedagogic limba franceza - 16 martie Buftea

Olimpiada de Istorie - faza judeteana- 18 martie Ciorogarla

In atentia unitatilor care au clasa pregatitoare

Expozitie de icoane-editia a-III-a - 11aprilie-2mai Moara Vlasiei

Adunare Generala Ordinara a Consiliului Judetean al Elevilor Ilfov

Olimpiada de stiinte socio-umane - faza judeteana - 11 martie Buftea

Concurs de chimie "Petru Poni"- faza judeteana- 11martie Magurele

Olimpiada biologie-faza judeteana- 11 martie Magurele

EURO 200- 2017

EURO_200___2017.pdf

 

Precizari referitoare la Programul natonal Euro 200 - 2017 (revenire martie 2017)

 norma_metodologica_euro_200.pdf

euro_200-032017.pdf

precizari_MEN_declaratii_pe_propria_raspundere.pdf

Procedura operationala - Proiecte educationale

Inscriere webinare pentru aplicatii KA2, parteneriate strategice

In atentia unitatilor de invatamant - ref. completare dosar definitivat

Concursuri scolare- in atentia unitatilor de invatamant

Concurs "Florin Vasilescu" organizat de ISJ Calarasi - 18/21 mai

Olimpiada "Universul cunoasterii prin lectura"-faza judeteana - 11 si 18 martie

Olimp._Universul_cunoasterii_religie.pdf  (11 martie- Popesti Leordeni)

Olimpiada_Universul_cunoasterii.pdf  (18 martie-Branesti)

Olimpiada Limba romana- faza judeteana- 4 martie Buftea

Rezultate OLAV Nivel 1

Elevi calificati la etapa judeteana a Olimpiadei de limba romana

1 Martie

Martisor

Urgent in atentia unitatilor de invatamant - ref. Completare dosar definitivat

Cerc pedagogic limba engleza - 5 aprilie Balotesti

In atentia unitatilor de invatamant - Evenimentul "Armata- o scoala"

In atentia profesorilor de istorie 29 martie

In atentia liceelor cu profil tehnologic

Urgent in atentia unitatilor cu invatamant prescolar

adresa_ISJ_2819_22mar2016.pdf

Termen realizare  23 martie 2016, ora 10.00

Invitatie participare 22 martie

In atentia responsabili comisie metodica limba romana

Olimpiada "Universul cunoasterii prin lectura" - 26 martie Branesti

In atentia Director- ref respectare legislatie privind constituirea C.A.

Rezultate Olimpiada Nationala de Matematica- faza judeteana

Sedinta publica restrangere de activitate

Marti, 22 martie, ora 10.00, are loc sedinta publica pentru solutionare restrangere de activitate. Sedinta va avea loc la sediul I.S.J. Ilfov.

Afisare note simulare Bacalaureat

Pentru asigurarea accesului la informatie si a transparentei evaluarii, rezultatele obtinute de elevii din clasele a XI-a si a XII-a la simularea examenului national de Bacalaureat vor fi afisate astazi la avizierele unitatilor de invatamant.

Precizari manuale cls a-II-a

Va aducem la cunostinta ca pe site-ul www.manuale.edu.ro in
sectiunea Clasa a II-a, unul din  manualele de Muzica si Miscare este
etichetat gresit. Acest manual apartine doar Asocierii Grup Media
Litera+Grup Editorial Litera SRL si nu grupului format din  ARS Libri Prof
SRL si Asocierea Grup Media Litera+Grup Editorial Litera SRL.

Aceasta inexactitate va fi rectificata si pe site-ul www.manuale.edu.ro in
cel mai scurt timp.
 
O zi buna,
Mariana Radut

In atentia unitatilor de invatamant- referitor ERASMUS+

adresa_ISJ_2435_16mar2016_ERASMUS.pdf - selectie formatori in reteaua ERASMUS+

adresa_ISJ_2509__17mar2016.pdf - anunt cursuri formare ERASMUS+

Anunt concurs ocupare posturi in cadrul ISJ

In atentia unitatilor de invatamant particular - cost standard

Concurs Judetean de Icoane "Icoana si credinta

Cerc pedagogic geografie - 23 martie Buftea

Concurs de cultura civica pentru elevii de liceu

Olimpiada de geografie - faza judeteana 19 martie Branesti

Concurs National pentru elevi- Diversitatea, o sansa in plus pentru viitor

In atentia directori - ref. seria 10 CNEME

Olimpiada de limba engleza- faza judeteana - 20 martie Magurele

Cerc pedagogic limba franceza - 15 martie Otopeni

In atentia unitatilor de invatamant - ref. EvNat cls VIII

Concurs "Cultura si civilizatie in Romania" -faza judeteana 16 martie

Precizari desfasurare Olimpiada de istorie - etapa judeteana 12 martie

In atentia unitatilor de invatamant - referitor la competitia "Scoala Europeana"

Adresa de inaintare precum si anexele se gasesc in meniul Proiecte educationale-Alte proiecte (postate in data de 7 martie).

Rezultate Olimpiada de limba franceza/ limba spaniola - 5 martie

Rezultate Olimpiada LRO

Urgent in atentia Liceelor - ref simulare BAC

Ridicare stampile noi

Comunicare situatii exceptionale

Modificari data etapa judeteana ONSS si OG

In atentia profesorilor de istorie

Olimpiada de biologie - faza judeteana 5 martie

Olimpiada de limba franceza/ spaniola- faza judeteana

Olimpiada de religie - faza judeteana 5 martie

Concursul National "Tinerii dezbat"

Olimpiada de stiinte socio-umane - faza judeteana 5 martie

Fisa admitere 2016

In atentia unitatilor de invatamant - comenzi tipizate examene nationale

1 Martie

1Martie2016

Ziua sportului pentru toti - in saptamana "Scoala Altfel"

Asociația Club Sportiv Corbeanca în parteneriat cu Primăria comunei Corbeanca, cu sprijinul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov și a Școlii Gimnaziale nr.1 Corbeanca organizează în data de 9 aprilie 2015, cu începere de la ora 14:00, pe Stadionul Corbeanca (Sat Tamași, Str. Sportului nr. 2)

ZIUA SPORTULUI PENTRU TOȚI

Evenimentul se desfășoară în cadrul programului naționalȘcoala altfel: Să știi mai multe, să fii mai bun!”, scopul acestuia vizând implicarea tuturor copiilor preșcolari/elevilor din mediul rural și a cadrelor didactice în activități care să răspundă intereselor și preocupărilor diverse ale copiilor preșcolari/elevilor, să pună în valoare talentele și capacitățile acestora în diferite ramuri/discipline sportive, și să stimuleze participarea lor la acțiuni sportive variate, în contexte nonformale.

ZIUA SPORTULUI PENTRU TOTI Corbeanca 9 aprilie 2015

Edusal 2.2.2

Stimaţi colaboratori,

Este disponibilă pentru descărcare de pe Portalul EduSAL versiunea 2.2.2 a aplicatiei desktop (varianta exe şi zip).
Modificările aduse la versiunea 2.2.2 faţă de versiunea 2.2.1 sunt următoarele:
1. A fost implementată funcţionalitatea de recalcul sume pe stat rectificativ. Astfel că a adăugată opţiunea de Recalcul rectificativ în zona de Comenzi a statului rectificativ
NOTA! Pentru afişarea corectă a sumelor pe statele rectificative tipărite la luna februarie 2015, se va proceda astfel:
- Se vor deschide şi sterge situaţiile centralizatoare ale statului rectificativ.
- Se va deschide statul rectificativ
- Se va acţiona Recalcul rectificativ din zona de Comenzi a statului rectificativ
- Se va aştepta finalizarea procesului.
- Se va închide statul rectificativ
- Se vor genera şi închide situaţiile centralizatoare ale statului rectificativ.
- Se vor verifica sumele generate.

2. Au fost rezolvate problemele:
- Vizualizare date la luna octombrie 2014
- Majorarea sporului de noapte la personalul didactic-auxiliar cu 5%
- Afişarea salariului de bază majorat la la personalul didactic-auxiliar pentru încadrările secundare în stat de personal.
- Centralizator stat de plată pe niveluri de învătământ
- Generarea sumelor în ordinele de plată conform informaţiei bifate la Cont colector în Conturi bancare din statele rectificative 
- Afişarea corectă a etichetei CAS (15,8) în Recapitulaţie stat de plată.

3. Au fost optimizate rapoartele Stat de plată pe niveluri de învătământ şi Borderou alimentare carduri / Export fisiere bănci.

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.2.2, vă informăm că nu puteţi trimite la server state şi nici primi răspuns de la server până nu instalaţi noua versiune ( v.2.2.2).

Atenţie! Dacă noua versiune a fost instalată prin autoupdate nu mai este nevoie să rulaţi din nou kitul disponibil pe Portalul EduSAL. Verificaţi instalarea noi versiuni în meniul de Actualizare unde ar trebui să aveţi la câmpul Versiune Program: 2.2.2

Pentru cei care intampina probleme la rapoarte, procedura este urmatoarea:

-se inchide aplicatia edusal

-se sterge shortcut-ul de pe desktop

-se deschide folderul edusal (acolo unde a fost instalat) si se porneste aplicatia direct cu edusal.exe, tot de aici se poate recrea shortcut pe desktop.

Numai bine,
Echipa EduSAL

 

Urgent in atentia Director / Administrator SIIIR - 30martie

adresa_ISJ_3122_30mar2015.pdf - referitor limba moderna 

adresa_ISJ_3149_30mar2015.pdf - instructiuni completare SC3sem1

Concurs multidisciplinar OGIS TALENT SHOW - editia a-VI-a

Festivalul de arta al copiilor europeni "Joy of Europe"

Cerc pedagogic EFS - 27 martie

Adresa privind raportarea finala la proiectul POSDRU 149155

Sedinta directori 24 martie ora 9.00

Suport tehnic EDUSAL ver 2.2

Stimaţi colaboratori,

Este disponibilă pentru descărcare de pe Portalul EduSAL versiunea 2.2 a aplicatiei desktop (varianta exe)

Modificările aduse la versiunea 2.2 faţă de versiunea 2.1 sunt următoarele:

1. Au fost implementate modificările aduse de O.U.G. nr. 83 / 2014, respectiv salariul de bază şi sporurile în afara salariului de bază se majorează cu 5%.
Atenţie! La instalarea versiunii 2.2, statele de personal şi statele de plată se vor invalida şi vor trebui reverificate şi retrimise spre aprobare.
2. A fost modificată opţiunea de operare a Indemnizaţiei de examinare, aceasta putându-se adăuga în forma de detalii Alte drepturi similar modalităţii de adăugare a celorlalte tipuri de alte drepturi.
3. A fost implementată soluţia de preluare venituri şi zile de stagiu de cotizare pentru calcul concedii medicale din statele de plată rectificative închise. Această opţiune a fost adăugată în zona de Comenzi a Statului de plată: Preluare istoric pentru CM.
Atenţie!
- După fiecare închidere şi plată a statelor de plată rectificative se va apela această opţiune pentru actualizarea istoricului de venituri şi zile de stagiu de cotizare pentru calcul CM. 
- Dacă după preluare, aceste state sunt redeschise şi nu se mai plătesc, trebuie reapelată opţiunea pentru actualizarea istoricului de venituri pentru calcul CM din statele iniţiale închise şi plătite. In caz contrar, istoricul de venituri pentru calcul CM utilizat ULTERIOR va fi INCORECT.
- Trebuie utilizată opţiunea în special la lunile în care aţi acordat diferenţe de venit brut în state rectificative anterioare.
4. A fost actualizat Borderoul de sindicat pentru afişarea diferenţelor aferente statelor de plată rectificative.
5. Au fost rezolvate problemele pentru: adăugare permise de călătorie, calcul concedii de odihnă la PCO pentru alte încadrări.
6. Adaugare nou drept: Stimulente OIPOSDRU pentru personalul nedidactic ISJ.

NOTA! Nu s-a rezolvat încă problema încadrării fluturaşilor în pagină. Pentru editarea lor înainte de tipărire, după lansarea raportului se va realiza Export in document word unde se vor aşeza în pagina, respectiv vor fi poziţionaţi manual pe pagina următoare fluturaşi care se sparg pe 2 pagini.

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.2, vă informăm că nu puteţi trimite la server state şi nici primi răspuns de la server până nu instalaţi noua versiune ( v.2.2).

Atenţie! Dacă noua versiune a fost instalată prin autoupdate nu mai este nevoie să rulaţi din nou kitul disponibil pe Portalul EduSAL. Verificaţi instalarea noi versiuni în meniul de Actualizare unde ar trebui să aveţi la câmpul Versiune Program: 2.2.

Ataşat aveţi şi instrucţiunile de aplicare O.U.G. nr. 83/2014 în aplicaţia locală EduSAL vs. 2.2

Numai bine,
Echipa EduSAL

-preluare de pe Forumul EDUSAL.

Concurs pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar general adjunct din cadrul inspectoratului scolar și director al casei corpul didactic 2015

                Ministerul Educației și Cercetării Științifice organizează în perioada 25 martie – 19 iunie 2015 , concursul pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar general adjunct din cadrul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov și director al casei corpul didactic.

                 Înscrierea la concurs se realizează în perioada 25 martie-5 aprilie 2015, cu respectarea prevederilor Metodologiei de organizare și desfășurare a concursului, aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2015, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 753/26 octombrie 2011 și OMECS NR. 3169/04.02.2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 99/06.02.2015.

                Dosarele de înscriere la concurs se depun  la Inspectoratul Școlar Județean Ilfov, zilnic, intre orele 8.00-16.00, în zilele lucrătoare din perioada de înscriere 25 martie – 5 aprilie.

Dosarele candidatilor se primesc si in ziua de sambata 4 aprilie intre orele 9.00 - 12.00 respectiv duminica 5 aprilie intre orele 12.00 - 15.00

Anunt_data_concurs.pdf

Anunt_concurs_ISGA_si_Dir_CCD.pdf

documente_concurs_isga_dir_ccd.zip

Instructiuni rapoarte individuale- referitor proiect POSDRU 149155

Sedinta publica de transfer pentru restrangere de activitate

Sedinta publica de transfer pentru restrangere de activitate, va avea loc pe data de 17 martie 2015 , ora 9.00 la sediul ISJ Ilfov.

EURO 200 - 2015

Simpozion "Ziua mondiala a numarului PI"

ziua numarului pi

Precizari privind olimpiada judeteana de matematica

Cursuri ISCIM seria a-III-a

Cursurile ISCIM, grupa a III-a se desfășoară în perioada 11-13.03.2015, la ISJ.

Cerc pedagogic geografie - 11 martie

Urgent in atentia unitatilor de invatamant-referitor la ora de religie

Precizari privind Olimpiada de Religie-faza judeteana-7 martie

Precizari privind Olimpiada de geografie- etapa judeteana-7 martie

Update Announcer

A fost lansata versiunea 2.0.4.0 a aplicatiei Announcer. Va rugam sa dezinstalati aplicatia veche si sa instalati aplicatia noua. Puteti descarca aplicatia noua de la adresa www.isjilfov.ro/announcer/setup.exe.

Modificari:

- Buzzer-ul ce urmarea mouse-ul a fost eliminat
- A fost implementata actualizarea automata
- Bugfix "url not found"

Sus