Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

WORKSHOP DIDACTIC "DEFINITIVATUL - PRIMUL GRAD PROFESIONAL, PUNCT DE LANSARE AL FORMĂRII CONTINUE"

Programul Naţional de Educaţie pentru Valori „Joc, respect şi bucurie"

Concursul international de matematica LuminaMath 2022, editia a XXVI-a, se va desfasura si anul acesta in 2 etape

Concursul international de matematica LuminaMath 2022, editia a XXVI-a, se va desfasura si anul acesta in 2 etape.
 
Va rog sa gasiti mai jos calendarul
 
01 - 31 octombrie 2022 - Perioada de înscrieri
07 - 11 noiembrie 2022 - Etapa Online
16 noiembrie 2022        - Publicare rezultate Etapa Online in conturile participantilor
10 decembrie 2022       - Etapa Scrisa
18 decembrie 2022        - Publicare rezultate Etapa Scrisa in conturile participantilor
18 - 19 decembrie 2022 - Contestatii
19 - 20 decembrie 2022 - Evaluare contestatii
21 decembrie 2022         - Publicarea rezultatelor finale
ianuarie - iunie  2023     - Festivități de premiere
 
De asemenea, gasiti atasat si posterul realizat pentru editia de anul acesta 
 
Inscrierile pentru concurs au inceput. 

Olimpiada ASF, dedicat tuturor elevilor de clasa a VIII-a şi a XI-a din România

Formatori in vederea instruirii asistentilor maternali la nivel national

RO-CYBEREX - Perfecţionare, cooperare şi prevenire în lupta contra criminalităţii informatice

Revista online EduFin

Oferta de înscriere pentru programul postuniversitar „Cultură umanistă şi mediul digital"

LEGE pentru completarea Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011

Campania 19 zile de prevenire a abuzurilor şi violenţelor asupra copiilor şi tinerilor

JOC RESPECT ȘI BUCURIE: Scrisoare metodică pentru anul şcolar 2022 - 2023

Numărul de locuri lidere pe discipline pentru selecţia profesorilor metodişti

Adresa privind ziua de 5 Octombrie, Ziua Mondială a Educaţiei

În conformitate cu dispoziţiile art. 28 alin (4) din CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCĂ UNIC LA NIVEL DE SECTOR DE ACTIVITATE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR, nr. 651/28.04.2021, ziua de 5 Octombrie, Ziua Mondială a Educaţiei, este zi nelucrătoare.

Prin urmare, vă rugăm să luaţi măsurile legale ce se impun pentru respectarea acestei dispoziţii.

ORDIN pentru instituirea unor măsuri în învăţământul preunversitar

Academia Română în dialog cu tinerii - Apel de înscriere la burse pentru elevii performanţi

Întâlnire de lucru a unităţilor care şcolarizează în învăţământul profesional şi tehnic

Hotararea CJSU nr 195 din 20.10.2021

Concursul de modelare şi printare 3D, având ca grup ţintă elevii claselor VII- VIII

Modelează Viitorul!

Ce obiect ai aduce din virtual, prin modelarea și printarea 3D, în cadrul materiei tale școlare favorite (știință, tehnologie, inginerie, matematică și nu numai)?

Știai că poți integra idei și concepte inclusiv din jocuri video, filme sau desene, dacă ele fac ca tema educațională să fie mai ușor de învățat?

Important este să gândești din perspectiva că vei realiza materiale suport printate 3D ce vor putea fi prezentate și altor elevi. Totul constă în impactul “WOW” pe care ar putea să îl aibă obiectul realizat chiar de tine asupra colegilor tăi.

Citește mai multe

Hotararea CJSU nr. 193 din 18 10 2021

Hotararea CJSU nr. 192 din 13 10 2021

Hotararea CJSU nr. 191 din 12.10.2021

Curriculum pentru educaţie timpurie - Scrisoarea metodică pentru anul şcolar 2021 - 2022

Sedința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov

În aplicarea Hotărârii Guvernului României nr. 1.090 din 07.10.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, astăzi, 09 octombrie 2021, a avut loc ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov, în cadrul căreia a fost adoptată Hotărârea nr. 189 din 09.10.2021privind măsurile dispuse la nivelul județului Ilfov.

Scolarizarea la domiciliu a elevilor cu dizabilităţi şi/sau CES

Ordinul ME nr 5349 din 06 10 2021

Hotărârea CJSU Ilfov nr. 186 din 06.10.2021

Hotărârea CJSU Ilfov nr. 184 din 05.10.2021

Astăzi, 04 octombrie 2021, a avut loc ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov

Instituția Prefectului – Județul Ilfov informează cu privire la faptul că astăzi, 04 octombrie 2021, a avut loc ședința extraordinară a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Ilfov, în cadrul căreia a fost adoptată Hotărârea nr. 182 din 04.10.2021.

Solicitare ofertă pentru achiziţionarea pachetelor de rechizite şcolare pentru anul şcolar 2021-2022

SOLICITARE OFERTĂ pentru achiziţionarea pachetelor de rechizite şcolare pentru anul şcolar 2021-2022, conform Ordin nr. 4385/07.06.2012 şi Nota nr. 10096/20.06.2012 MECS prin ACHIZIŢIE DIRECTĂ

Inspectoratul Şcolar Judeţean Ilfov doreşte achiziţionarea de pechete cu rechizite şcolare în conformitate cu Ordinul nr. 4385/07.06.2012 şi Nota nr. 10096/20.06.2012 ale MECS. În acest scop solicităm oferte din partea tuturor agenţilor economici care au ca obiect de activitate comercializarea de rechizite.

Ataşăm Caietul de sarcini ale cărui prevederi stau la baza contractului de achiziţie.

Autoritatea contractantă:
• Inspectoratul Scolar al Judetului Ilfov cu sediul în Bucuresti , calea 13 Septembrie nr.209
, sector 5, cod poştal 050722, cod de înregistrare fiscala, tel. 02 I .317 .36.50, fax.
021.317.36.54, e-mail secretariatr'll,isji lfov.ro ,
• Cod de înregistrare fiscala: 10276616
• Sursa de finanţare: bugetul de stat aprobat pe anul 2021
• Acte legislative avute în vedere la achiziţia pachetelor de rechizite şcolare:
- Ordinul MECS nr. 4385/07.06.2012
- Nota MECS nr. 10096/20.06.2012
- Legea nr. 98/2016
- Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 98/2016.

Achiziţia se va efectua pe platforma SEAP.

Termenul limită pentru ofertare: 06.10.2021 ora 16.00

Organigrama ISJ Ilfov

Hotararea CJSU Ilfov nr 33 din data de 29 oct

2019 / 2020

Hotararea CJSU Ilfov nr 32 din 28 oct

Programare CO directori

Hotararea C.A. nr 38

In atentia unitatilor de invatamant de stat - ref Copii defavorizati

Hotararea CJSU Ilfov nr 31 din 27 oct

Proiect de dezvoltare institutionala 2020-2025

Buletin informativ - 27 oct

Hotararea CJSU Ilfov nr 30 din 26 oct

In atentia unitatilor de invatamant de stat - ref Cost standard 2020

Ascultă 5 minute de muzică clasică - Radio România Muzical

user: rrm-5min
parola: RadioRomania2019
 

Pentru accesarea pieselor care pot fi folosite la ora de Educație muzicală din Programul Național

Hotararea CJSU Ilfov nr 28 - 24 oct

Proiectul #Integritate 2020

Programul stART de burse private

Festival International de Poezie si Epigrama " Romeo si Julieta la Mizil"

Buletin informativ - 23 oct

INTOCMIREA CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA -CADRE DIDACTICE

Fise de evaluare directori 2020-2021

Hotararea CJSU Ilfov nr 26 din 22 oct 2020

OPIS Legislativ - 22 oct 2020

Hotararea C.A. nr 37

Precizari privind desfasurarea activitatii de inspectie scolara

Buletin informativ - 21 oct

Sedinta publica- Etapa Detasare la cerere -

Vineri, 23 septembrie 2020, la ora 8.00, la sediul ISJ ILFOV, Calea 13 Septembrie nr. 209, sector 5, București, va avea loc ședința publică de repartizare a cadrelor didactice participante la etapa de detașare la cerere, în baza prevederilor art.84 alin (13) și a prevederilor art. 105, alin.(1) din OMEN 5259/2019. 

DTC_oct_2020.pdf

Hotararea CJSU Ilfov nr 25 - 20 oct

Sedinta de analiza a calitatii invatamantului - 27 oct online

In atentia Directori unitati invatamant - ref solicitare documente

Comunicat de presa 19 oct

Comunicat de presa

Rezultate selectie experti profesionisti

Rezultate selectie experti stagiari

In atentia unitatilor de invatamant de stat si particulare - ref. Inspectia speciala Gr. I

In atentia unitatilor de invatamant de stat si privat - ref. Zile libere parinti

Hotararea CJSU nr 22 din 15 oct

in atentia unitatilor de invatamant - ref Rezultate apel selectie CPEECN

Hotarari C.A. nr 35 - 36

Buletin informativ - 14 oct

In atentia unitatilor de invatamant cu nivel primar - ref. Proiect "Igiena orala"

Concursuri creativitate online

Hotararea CNSU nr 49 din 13.10.2020

Hotararea CJSU nr 21 din 13.10.2020

In atentia unitatilor de invatamant - ref Condica prezenta

Hotararea CJSU Ilfov nr 20 din 9.10.2020

Programul intinerant FLIP - Scoala de Bani pe Roti

In atentia unitatilor de invatamant - ref Concurs "Ora de net"

Hotararea CJSU Ilfov nr 19 din data de 8.10

Scrisoare metodica invatamant prescolar

Buletin informativ - 8 oct

Informare in atentia unitatilor de invatamant de stat si particular

Plan special de siguranta scolara

Materiale consfatuiri limbi moderne / an scolar 2020-2021

In atentia unitatilor de invatamant - ref Conversie profesionala

Ridicare certificate acordare Grd I

Informare privind ziua de 5 octombrie

In atentia unitatilor de invatamant - ref ROFUIP

Hotararea C.A. nr 34

Calendar competitii ONSS 2019-2020

Graficul unic al inspectiilor scolare / 2019-2020

Asculta 5 minute de muzica clasica

Sedinta de analiza a calitatii invatamantului - 29 oct sediul ISJ

In atentia unitatilor de invatamant liceal - ref Aprobare beneficiari program "Bani de liceu"

Concurs National "Calatoria mea interculturala"

Nota M.E.N 2344/18.10.2019 privind efectuarea concediului de odihna

In atentia unitatilor de invatamant - ref Stocuri acte de studii

Concurs de desene " Marea Neagra- marea care ne uneste"

Cerc pedagogic istorie si socio-umane - 16 oct Voluntari

Saptamana VET 14-18 octombrie 2019

Candidati admisi Grd I - ridicare certificate

Scoala Altfel 2019-2020

Mesajul inspectorului general al IȘJ Ilfov de Ziua Educației

Stimați profesori, dragi elevi,

 

           Astăzi,5 octombrie, de Ziua Mondială a Educației, simțim mai pregnant nevoia recunoașterii sociale a valorii educației ca și ameritului dascălilor în formarea culturii, valorilor şi moralei societăţii. Educaţia stă, indiscutabil, la baza evoluţiei pozitive a unui stat și fiecare cetățean trebuie să creadă cu tărie că viitorul poate fi construit numai bazându-ne pe școală, pe educație.

Sedinta de lucru cu directorii - 8 oct 2019

Rezultate selectie participanti mobilitati

Completare chestionar feedback POSDRU 2008-2015

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Burse elevi

2017 / 2018

Plan managerial ISJ 2018-2019

Cerc pedagogic limbi moderne - 1 nov Vidra

Calatorie educativa in lumea satului

Campanie dedicata copiilor " Ziua stafetei" 12-23 nov

Activitate SNAC

Tematica cercurilor pedagogice - disciplina religie

EDUSAL 2.17.2

Publicare Ghis ERASMUS

Ghid si apel E+ 2019

Ghiduri scriere KA1 KA2 si PIC

Concursul "LIDER EUROPEAN"

Formare profesionala pentru invatamant special

Sedinta directori - 30 oct

In atentia unitatilor de invatamant - Ref. Formular L153/2017

Ref. Formular L153/2017

Avand in vedere  ORDINUL Nr. 2169/2018 din 26 septembrie 2018 de aprobare a Metodologiei de transmitere a datelor privind veniturile salariale ale personalului plătit din fonduri publice va rugam sa regasiti atasate OMJS ;i ghidul de completare.
 
Cu privire la modalitatea de preluare a informatiilor, echipa EDUSAL ne precizeaza faptul ca preluarea datelor din aplicatie nu este disponibila pentru anul 2018, aceasta modificare neputand fi implementata in timp util conform termenului de raportare. Asadar completarea formularului poate fi efectuata prin introducerea datelor de catre dumneavoastra.
 

Ridicare certificate Grd I - Universitatea din Bucuresti

PROCEDURI OPERAȚIONALE 2018-2019

PREZENTARI CONSFATUIRI P.E. 2018

Asigurare manuale scolare 2018-2019

Activitati optionale la invatamantul prescolar

Codul-cadru de etica al personalului didactic din invatamantul preuniversitar

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Situatii financiare trim III 2018

In atentia coordonatorului pentru proiecte si programe educative

Concurs National Euroscola- editia a XI-a

Consfatuire proiecte educationale europene - 18 oct

Apel proiecte CAEN /CAERI 2019

Comemorare Holocaust

Urgent in atentia directori - cost standard

Invitatii participare FLEX / Juvenes Translatores

Situatie avize/autorizatii

Raportul privind calitatea educatiei in anul scolar 2017-2018

Materiale consfatuiri 2018

ERASMUS DAY 12-13 octombrie

EDUSAL 2.17.1

Scoala altfel 2018-2019

In atentia unitatilor de invatamant - ref Macheta incluziune romi

Urgent - precizari SIIIR

Consfatuire disciplina religie - 17 oct

Cadre didactice inscrise si validate pentru selectie metodisti

Oferta Fundatia Snagov - ref Scoala altfel 2018-2019

EDUSAL 2.17

EdusalSetup_2_17.zip

Citeste-ma_2_17_-pt_scoli_vs4.pdf

Modificările aduse la versiunea 2.17 constau în:

  • Implementarea salariilor de bază pentru anul 2022 conform HG nr. 598/02.08.2018 privind aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea salariilor de bază pentru funcţiile de conducere de director şi director adjunct din învăţământul preuniversitar de stat, precum şi pentru stabilirea categoriilor de unităţi de învăţământ preuniversitar de stat în care se normează funcţiile de conducere didactice-auxiliare de Contabil-şef şi secretar şef, cu nivel de studii S/SSD/M şi nivelul salariilor de bază aferente acestora
    • Pentru respectarea încadrării pe normele didactice conform Ordinului OMEN nr. 4827/30.08.2018, la instalarea versiunii 2.17 acestea se setează automat respectând funcţia şi nivelul de învătământ selectate
    • Conform Ordinului OMEN nr. 4827/30.08.2018 privind înregistrarea de contractele noi pentru normele la plata cu ora au fost implementate 2 noi câmpuri în forma de Incadrare: Număr si Data înregistrare contract care vor fi obligatoriu de completat atât pentru câmpul Număr ore la plata cu ora, cât şi pentru Număr ore la plata cu ora minorităţi.
    • Blocarea modificării tranşelor de vechime de pe Legea 63 şi OUG 20 dacă tranşele de vechime de pe Legea 153 nu au fost modificate
    • Plafonarea Numărului de ore la plata cu ora în funcţie de numărul de săptămâni în anul şcolar curent, Norma didactică dar şi de numărul de zile de şcoală din fiecare lună. 
    • Rezolvarea problemei de calcul al contribuţiei pensiei pentru cei care au concedii medicale în statul de plată şi un venit brut mai mic decât salariul minim pe economie
    • Rezolvarea problemei de calcul al contribuţiei pensiei în D112 pentru cei care au concedii medicale de tip 08, 09 şi 15 În continuare.
    • Rezolvarea problemelor raportate la formularul D100 ( număr de evidenţă şi data de plată)
    • Blocarea acordării sporului de învăţământ special personalului didactic de conducere, personalului didactic auxiliar şi nedidatic la unităţile de învăţământ de tip masă.
    • Blocarea acordării de Concediu de odihnă  neefectuat aferent funcţiilor la cumul
    • Blocarea acordării plăţii cu ora la nivelul unităţiilor de învătământ de tip CJRAE / CMBRAE
    • Implementarea dreptului “Suma Legea 85” în forma de “Alte drepturi” pentru realizarea plăţii sumelor aferente Legii 85.
    • Implementarea dreptului  “Dobândă” în forma de “Alte drepturi” pentru realizarea plăţii acesteia conform Ordinului nr. 4441 / 21.08.2018 privind metodologia de calcul şi efectuare a plăţii sumelor prevăzute prin hotărâri judecătoreşti având ca obiect acordarea de daune-interese moratorii sub forma dobânzii legale pentru personalul din unităţile / instituţiile de învăţământ de stat, Ministerul Educatiei Naţionale şi alte instituţii din subordinea/coordonarea acestuia

Mai multe detalii regasiţîn fişierul ataşat.

Numai bine,
Echipa EduSAL

Selectie admitere in unitati de invatamant ale MApN

Proiecte educative 2017-2018

Admitere in scoli de agenti de politie - sesiunea 2018

In atentia unitatilor de invatamant - ref. raportari statistice SNAC

Reuniune de informare si formare ERASMUS+ pe proiecte din domeniul VET

Planificarea inspectiilor pentru Definitivat - sesiunea iulie 2018

Campania 19 zile

Revenire adresa Concurs icoane-Sf. Andrei

Proiecte educative scolare si extrascolare

Adunare generala ordinara - Consiliul Judetean al Elevilor -Ilfov

Prevenire a consumului de droguri

Programul de voluntariat "Ora de net"

Concurs Interjudetean de dans pentru copii "EURO DANCE 2017"

Sedinta de analiza a calitatii invatamantului - marti 24 oct.- sediul ISJ

Expozitie-concurs de icoane cu titlul Sfantul Andrei

Formare cadre didactice care predau la clasa pregatitoare - 26/28 oct

Rezultate selectie profesori metodisti

In atentia unitatilor de invatamant - 12 oct

Chestionar online in atentia unitatilor de invatamant si CJRAE

Activitati metodice - disciplina religie

Activitate metodica ed. muzicala/ed. plastica - 3 noiembrie

In atentia unitatilor de invatamant - ref Situatie minoritati

Festivalul de Rugby tag - 13 octombrie - Stadionul "Arcul de Triumf"

In atentia unitatilor de invatamant - ref Proiect "Scoala sigurantei Tedi"

Asigurare manuale clasa a-V-a

Editia a-IX-a a concursului PLAY ENERGY

Situatia incadrarilor la disciplina Educatie tehnologica 2017-2018

Tabel nominal cu cadrele didactice inscrise si validate pentru selectie metodisti

In atentia unitatilor de invatamant - ref. 5 oct Ziua Internationala a Educatiei

Organizare concurs/testare conform OMEN nr. 4959/2013

Deconturi transport examene nationale

Cerc pedagogic limba franceza- 3nov Moara Vlasiei

Cerc pedagogic al profesorilor de chimie/biologie - 3nov.

RESURSE UTILE

Reprogramare interviu si evaluare CV - Directori

Cerc pedagogic de geografie - 2 nov Moara Vlasiei

Validare fise inscriere Definitivat 2017

Validarea fiselor pentru definitivat are loc in zilele de 25 oct 2016 intre orele 12.00-16.00 si 26 oct 2016 intre orele 8.00-16.30

Rezultate inscriere Definitivat 2017

In atentia tuturor unitatilor de invatamant- ref cereri transfer SIIIR

Rezultatele selectiei pentru profesori metodisti

In atentia Sef contabil / Contabil - 19oct

In atentia profesorilor de matematica

Grafic activitati inspectie scolara

Protocol de colaborare privind educatia juridica in unitatile de invatamant

In atentia profesorilor de istorie-17 oct

Oferta - Teatru pentru copii

Planificare interviu concurs directori

In atentia unitatilor de invatamant din mediul rural

In atentia unitatilor de invatamant de stat si particular-

Scrisoare metodica invatamant prescolar- an scolar 2016/2017

Anunt desfasurare concurs directori

Raport asocieri elevi in SIIIR 11 oct ora 9.00

Rapoarte asocieri elevi in SIIIR 10oct

In atentia unitatilor cu PJ - Contabil/Contabil sef

Metodologie organizare Program National "Scoala Altfel"

Calendar concurs directori/directori adj

In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de Definitivat 2016

In atentia unitatilor de invatamant - ref. minoritati

Urgent in atentia unitatilor de invatamant- ref asociere elevi la formatiuni de studiu in SIIIR

adresa_12414_SIIIR.pdf

20161004_raport_317bis_asocieri.zip (acest raport este generat in data de 4 oct ora 13:50)

Manifestari specifice zilei de 5 octombrie - Ziua internationala a educatiei

In atentia unitatilor de invatamant - ref. RAEI si raport anual 2015-2016

Cadre didactice admise la selectia pentru profesori metodisti

Anunt privind ridicare manuale digitale

In perioada, 2 - 6 noiembrie 2015, intre orele 10.00 - 17.00, se pot ridica manualele digitale pentru clasele I-II-III ( LFR - cls. I, a II-a si a III-a,    LEN- cls. a III-a, REL- cls. a II-a si a III-a, ARTE VIZUALE- cls. a II-a si a III-a), de la Depozitul de Carte-Branesti.

In atentia unitatilor de invatamant de stat- ref. RESURSE MATERIALE -SIIIR

20151030_ADRESA_UNITATI_fara_cladiri.doc

20151029-ListaUnitatiFaraCladiriInSIIIR_IF.xls

Unele unitati din lista nu au pus in SIIIR destinatia : INVATAMANT

Anunt 29oct2015

Tematici cerc pedagogic religie

In atentia unitatilor cu PJ-ref. adrese MECS

Olimpiade si concursuri 2015-2016

Cerc pedagogic limba engleza - Sc 1 1 Decembrie

Anunt revista "Tribuna Invatamantului"

Sedinta directori- 27 oct ora 10.00

Concurs pentru ocuparea functiei de Inspector Scolar General

  Programul de depunere a dosarelor in zilele de 7 nov. si 8 nov.

sambata 7 nov - intre orele 9.00-12.00

 duminica 8 nov. - intre orele 10.00-12.00

adresa_MECS_privind_programarea_concursului_pentru_ocuparea_functiei_de_inspector_scolar_general.pdf12/11/2015, 12:33

 

 adresa_ISJ_14155_27oct2015_referitor_organizare_concurs_pentru_ocuparea_functiei_de_inspector_scolar_general.pdf29/10/2015, 12:35

 

  1.      Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011 și OMECS nr. 3169/04.02.2015;

 

  2.      Perioada de înscriere a candidaților: 26 oct- 8 nov  2015;

 

  3.      Modelul de cerere de înscriere la concurs (anexa 1 la prezenta adresă);

 

  4.      Bibliografia de concurs, modificată și completată conform Notei nr. 1419/DGMRS/21.10.2015 (anexa 2 la prezenta adresă);

 

  5.      Modelul de curriculum vitae (anexa 2 la Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011);

 

  6.      Declarația de propria răspundere (anexa 3 la Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011);

 

  7.      Fișele de evaluare a probelor (anexa 1 la OMECS nr. 3169/04.02.2015, anexele 4 și 6 la Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011);

 

  8.      Fișa postului (anexa 1 a anexei 2 a OMECS nr. 3169/04.02.2015);

 

  9.       Lista documentelor necesare înscrierii la concurs (anexa 3 la prezenta adresă).

 

 

 

Anunturi privind programele cu finantare europeana

Adunare Generala C.J.E. Ilfov

Cerc pedagogic - limba engleza - 13 oct 2015

POSDRU

...

POCU

Ghid_POCU_conditii_generale_01.10.2015_.pdf15/10/2015, 15:54     

 

Rezultat_selectie_proiect_2.PDF04/11/2016, 18:36

Rezultat_selectie_proiect_5.PDF04/11/2016, 18:37                       


Anunţ privind selecţia unor  parteneri  cu scopul depunerii unei cereri de finanţare  şi pentru încheierea unor Acorduri de Parteneriat cu entităţi de drept privat (Asociaţii, Fundaţii, ONG-uri) pentru realizarea unui proiect în cadrulProgramul Operaţional Capital Uman, Axa prioritară 6 „Educatie şi competenţe”.-Proiect_nr._2.pdf

 

Anunţ privind selecţia unor  parteneri  cu scopul depunerii unei cereri de finanţare  şi pentru încheierea unor Acorduri de Parteneriat cu entităţi de drept privat (Asociaţii, Fundaţii, ONG-uri) pentru realizarea unui proiect în cadrulProgramul Operaţional Capital Uman, Axa prioritară 6 „Educatie şi competenţe”.- Proiect_nr.5.pdf

Ziua Mondiala a Educatiei

Stimați profesori, dragi elevi,

 

           An de an, pe 5 octombrie, de Ziua Mondială a Educației, simțim  mai pregnant nevoia recunoașterii sociale a valorii educației ca și a meritului dascălilor în formarea culturii, valorilor şi moralei societăţii. Educaţia stă, indiscutabil, la baza evoluţiei pozitive a unui stat și fiecare cetățean trebuie să creadă cu tărie că viitorul poate fi construit numai bazându-ne pe școală, pe educație.

           Ca profesori,ne reunește crezul în educaţie, în puterea ei modelatoare şi transformatoare, în capacitatea acesteia de a oferi şanse de succes social tuturor copiilor. Aflaţi într-un continuu exerciţiu de învăţare, alături de elevi, căutăm soluţii, construim strategii, împărtăşim experienţe şi totul pentru a asigura viitorul elevilor şi al sistemului educaţional.Este important să reflectăm atent la misiunea noastră profesională, aceea de a schimba din interior şi din exterior şcoala, de a modela personalitatea elevilor noştri, viitori cetăţeni activi şi responsabili, capabili să creeze şi să transmită, la rândul lor, valori.

Deşi pare că ne căutăm tot timpul făgaşul, educaţia este în realitate ceea ce trebuie să facem: să nu ne mulţumim a merge pe cărări bătătorite, să fim iscoditori, descoperind ceea ce este mai bun şi mai adaptat nevoilor elevilor noştri. Ne dorim ca această nelinişte, de a fi mereu actuali, păstrând în acelaşi timp poveştile de succes, să fie crezul fiecărui cadru didactic. Știm că lucrurile bune se obţin prin eforturi proprii, dezvoltând o cultură a colaborării şi a parteneriatului cu comunitatea.

Doresc tuturor cadrelor didactice dar și elevilor și familiilor acestora  sănătate, bucurii, putere de muncă, reușite în plan personal si profesional!

Inspector școlar general,

prof. Coca CODREANU

Eliberare certificate definitivare in invatamant 2015

În perioada 05.10.2015 – 09.10.2015 se eliberează Certificatele de acordare a definitivării înînvățământ pentru sesiunea 2015. Certificatele se eliberează , de regulă , titularilor , pe baza unui act deidentitate. În situații excepționale certificatele se eliberează persoanelor împuternicite , pe bază de procură autentificată de notariat/consulat sau împuternicire avocațială în bază unui contract . Eliberareacertificatelor se face între orele 9.00 – 14.00.                                                                

 Inspector școlar,                                                                

 Prof. Victor UDRESCU

Structura reţelei şcolare

Calendar formulare statistice 2014-2015

Sus