Solicitare ofertă pentru achiziţionarea pachetelor de rechizite şcolare pentru anul şcolar 2021-2022
SOLICITARE OFERTĂ pentru achiziţionarea pachetelor de rechizite şcolare pentru anul şcolar 2021-2022, conform Ordin nr. 4385/07.06.2012 şi Nota nr. 10096/20.06.2012 MECS prin ACHIZIŢIE DIRECTĂ
Inspectoratul Şcolar Judeţean Ilfov doreşte achiziţionarea de pechete cu rechizite şcolare în conformitate cu Ordinul nr. 4385/07.06.2012 şi Nota nr. 10096/20.06.2012 ale MECS. În acest scop solicităm oferte din partea tuturor agenţilor economici care au ca obiect de activitate comercializarea de rechizite.
Ataşăm Caietul de sarcini ale cărui prevederi stau la baza contractului de achiziţie.
Autoritatea contractantă:
• Inspectoratul Scolar al Judetului Ilfov cu sediul în Bucuresti , calea 13 Septembrie nr.209
, sector 5, cod poştal 050722, cod de înregistrare fiscala, tel. 02 I .317 .36.50, fax.
021.317.36.54, e-mail secretariatr'll,isji lfov.ro ,
• Cod de înregistrare fiscala: 10276616
• Sursa de finanţare: bugetul de stat aprobat pe anul 2021
• Acte legislative avute în vedere la achiziţia pachetelor de rechizite şcolare:
- Ordinul MECS nr. 4385/07.06.2012
- Nota MECS nr. 10096/20.06.2012
- Legea nr. 98/2016
- Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 98/2016.
Achiziţia se va efectua pe platforma SEAP.
Termenul limită pentru ofertare: 06.10.2021 ora 16.00