Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

OMEC 4304 privind anulare competitii sportive

SEDINTA PUBLICA PENTRU RESTRANGERE DE ACTIVITATE 27 mai

MIERCURI, 27.05.2019, ORA 9, VA AVEA LOC  ȘEDINȚA PUBLICĂ  PENTRU SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERILOR DE ACTIVITATE , LA SEDIUL ISJ ILFOV CU SEDIUL ÎN CALEA 13 SEPTEMBRIE 209, BUCUREȘTI SECTOR 5.

 

Invitatie educatie Nonformala

4210-INVITATIE.pdf

Vă adresez invitația de a participa la cercetarea pe care o desfășurăm în cadrul Masterului Politici și Management în Educație, din cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale EducațieiUniversitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași, cercetare realizată sub îndrumarea doamnei Profesor Dr. Carmen Mihaela Crețu.
 
Studiul vizează problematica educației nonformale STEAM, chestionarul de cercetare adresându-se profesorilor și părinților: https://forms.gle/pyQ39uozBfVADrMU8.
Apreciem foarte mult transmiterea invitației de completare către cadrele didactice.

Program de incurajare a consumului de lapte,fructe si legume

Masuri pentru organizarea activitatii in unitatile de invatamant - infografice

WhatsApp Image 2020-05-16 at 20.22.08WhatsApp Image 2020-05-16 at 20.22.09

WhatsApp Image 2020-05-16 at 20.22.09 1WhatsApp Image 2020-05-16 at 20.22.10

WhatsApp Image 2020-05-16 at 20.22.10 1WhatsApp Image 2020-05-16 at 20.22.10 2

WhatsApp Image 2020-05-16 at 20.22.10 3

In atentia unitatilor de invatamant - ref Elevi cu cetatenie germana

Procedura online a inspectiilor pentru Gradul I

Suspendare cursuri 30 mai 2019

Adunare Generala a CJE Ilfov - 30 mai Bucuresti

Campanie educationala "SOS -copiii romi"

In atentia unitatilor de invatamant liceal - ref BAC 2019

In atentia unitatilor de invatamant - ref EvNat cls VIII - 2019

Precizari privind Concursul de fizica si chimie "Impuls Perpetuum" - 25 mai Ciorogarla

Participare proiect "Fetele- cititoare si scriitoare"

Ghid TSI (Prietenul Dislexicului la Limba si literatura romana)

Recrutare candidati admitere 2019 - M.Ap.N

Reprogramare Olimpiada "Stiinte pentru juniori"

Olimpiada "Stiinte pentru juniori" va avea loc in data de 25 mai in localul Scolii gimnaziale nr1 Ciorogarla.

Raportare rezultate EN 2, 4, 6

Olimpiada "Stiinte pentru juniori" - faza judeteana 25 mai Otopeni

Concurs National "Memoria Holocaustului" - faza judeteana , 18 mai Otopeni

Sedinta cu directori - 21 mai, ora 14 la sediul ISJ

Sedinta publica pentru pretransfer

Ședința publică pentru soluționarea cererilor de PRETRANSFER CONSIMŢIT ÎNTRE UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR, la cerere, al personalului didactic titular, pe posturi didactice/catedre vacante propuse pentru pretransfer şi pe posturile didactice/catedrele care se pot vacanta în etapa de pretransfer   și cererile de PRETRANSFER A PERSONALULUI DIDACTIC TITULAR PRIN SCHIMB DE POSTURI/CATEDRE prin consimţământ scris,

va avea loc LUNI 20 MAI 2019, ORA 9:00,

   la Sediul Inspectoratului Școlar Ilfov, din Calea 13 Septembrie nr.209, sector 5, București.

Verificare/actualizare date SIIIR

In atentia profesori matematica - ref Dezbatere "Educatia ne uneste" - 20 mai Buftea

Festival de Teatru pentru copii "Bucuria mastilor" - 13 iunie Buftea

Concurs de Chimie "Raluca Rapan" - etapa judeteana 18 mai Chitila

Olimpiada de matematica cls IV - 18 mai Domnesti

Revenire compensare CO

Festivalul de Recitare, Teatru si Desen "William Shakespeare" 24 mai

Competitia de limba engleza "MeThinks English Competition"

Proiect educational de excelenta - sesiuni informale de training

Concurs National de Biologie "E. Palade" - 11 mai Buftea

Calendar sustinere corigente an scolar 2017-2018

In atentia profesorilor de matematica 30 mai

AFIS SPIRU

In atentia unitatilor de invatamant - ref Chestionar "Program pentru scoli"

In atentia unitatilor de invatamant - ref Raport rezultate EN 2,4,6

In atentia unitatilor de invatamant - ref Invitatie TVR 1 iunie

Sedinta de lucru directori - 29 mai sediul ISJ

Oferta educationala ISU

Concurs de fizica si chimie "Impuls perpetuum" - faza judeteana 26 mai Ciorogarla

In atentia unitatilor de invatamant - acordare vouchere 2018

Pe zona securizata a fost postata analiza cu privire la infl3 buget. 
Machetele transmise de unitatile de invatamant au fost analizate la nivelul ISJ Ilfov. 
Sumele au fost rotunjite la valori multiple de 50 ron. (ex: 1410 lei suma a fost rotunjita la 1400 lei, 746 lei suma a fost rotunjita la 750 lei).

Cere tip - inscriere gradinita 2018

Concurs International de pictura Jiangsu 2018

In atentia cadrelor didactice inscrise la Definitivat / Grad didactic II

In atentia unitatilor de invatamant - ref EN cls VI - 17 mai

Urgent unitati invatamant - ref D112 luna aprilie

In atentia unitatilor de invatamant - ref Gradatie de merit

Cursuri de conversie profesionala organizate de Universitatea "Valahia" din Targoviste

Concursul National "Democratie si toleranta" - 23 mai Magurele

Cerc pedaogic geografie- 16 mai Voluntari

Concurs National "Memoria Holocaustului" - 16 mai Branesti

Fisa de admitere modificata 10 mai

Cercuri pedagogice matematica

Admitere la seral si FR in anul scolar 2018-2019

Subiecte si bareme TSU Matematica sem II 2018

Rezultate contestatii Olimpiada matematica cls IV

Concurs "Sanitarii priceputi " 2018

Comunicare privind cuprinderea copiilor cu varste intre 3 si 6 ani in inv. prescolar

Sedinta de lucru cu directorii unitatilor de invatamant prescolar -14 mai Chitila

Activitate metodica disciplina fizica - 17 mai

Informare BAC special in atentia liceelor cu profil sportiv

Concurs interjudetean "EURO MUSIC" - 19 mai Branesti

In atentia director/ contabil sef/ contabil - ref salarizare

Concursul "Prietenii pompierilor" - faza judeteana - 22 mai Bucuresti

Olimpiada Nationala '' Mestesuguri artistice traditionale"etapa jud - 19 mai Chitila

Revenire adresa nr 5777 din 2 mai

Cerc pedagogic matematica - 14 mai Vidra

Vă informăm, că în data de 14.05.2018, ora 11,00, va avea loc Cercul pedagogic al profesorilor de Matematică Informatică și Tic (Liceu). Activitatea se va dsfășura în Liceul Teoretic Alexandru Rosetti, Vidra.

Concurs online "Profu' de mate" 9-15 mai

Concursul Profu de mate 9-16.05.2018

In atentia unitatilor de invatamant cu nivel prescolar - mai 2018

Programare unitati pentru ridicare brosura Admitere

EDUSAL 2.12.1

EdusalSetup_2_12_1_.zip

După instalarea versiunii 2.12.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida doar pentru unităţile de tip CCD.

Modificările aduse la versiunea 2.12 sunt valabile şi în versiunea 2.12.1.

Modificările aduse la versiunea 2.12.1 faţă de versiunea 2.12 constau în:


1. Majorarea drepturilor salariale pentru personalul didactic scutit de impozit cu diferenţa de la 25% la 28,5%.

2. Majorarea drepturilor salariale cu 20% pentru funcţiile de Documentarist gradul I, Documentarist gradul II, Documentarist gradul debutant cu studii S.

Atenţie! Pentru aplicarea acestei majorări se va reselecta funcţia din forma de Incadrare

3. Impunerea completării câmpului Categorie unitate din Detalii generale şcoală la trimiterea statului de plată.

4. Rezolvarea următoarelor probleme:

- calculul sporului de noapte la personalul didactic-auxiliar în stat de plată

- majorarea sporurilor personalului didactic de predare din cadrul CCD-urilor

- eliminarea atenţionărilor la nivelul personalului cu norme parţiale pentru care se calculează contribuţii la nivelul salariului minim pe economie

- corecţia salariilor grilă legea 250 pentru funcţia Profesor pentru instruire practică, studii superioare de scurtă durată, grad didactic I studii SSD, tranşa 18-22 ani

- corecţia salariilor grilă legea 250 pentru funcţia Maistru instructor, studii M grad didacti II tranşa 30-35 ani

5. Permiterea utilizării câmpului “Motiv alerta R/ S” la nivelul categoriilor de personal didactic-auxiliar şi nedidactic până la stabilirea condiţiilor de validare a înlocuirilor pe post în condiţiile speciale.

Atenţie! Acest câmp are validare şi în aplicaţia centrală şi utilizarea lui în mod incorect va duce la declanşare alertei R/S în aplicaţia centrală care nu va permite aprobarea statelor.

Echipa EduSAL

Campanie Nationala "Informare acasa! Siguranta in lume." - 10 mai

In atentia unitatilor de invatamant particular - acte de studii 2018

Competitie -Scoala Antreprenoriala a anului 2018" - 25 aprilie-31 mai

Brosura admitere in liceu pentru anul scolar 2018-2019

Procedura vouchere vacanta 2018

EDUSAL 2.12

EdusalSetup_2_12.zip

După instalarea versiunii 2.12, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida.

După instalarea versiunii 2.12 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:
- Drepturile personalului de conducere
- Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017
- Drepturile personalului medical
- Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal

Modificările aduse la versiunea 2.12 faţă de versiunea 2.11, şi a modificărilor ulterioare, constau în:

1. Majorarea drepturilor salariale pentru personalul din CCD-uri începând cu luna aprilie 2018.
2. Majorarea drepturilor salariale ale antrenorilor încadraţi la categoria didactic-auxiliar începând cu luna martie 2018. 
3. Actualizarea formulei de calcul pentru sporul de noapte la didactic-auxiliar şi nedidactic
4. Eliminarea elementului salarial “Sume compensatorii Art. 146, alin. (5^2), lit.2 din Legea 227/2015” din statul de plată şi calcularea în mod automat a diferenţelor de contribuţii plătite de angajator în numele salariatului conform OUG nr. 3/2018
5. Actualizarea salariilor grilă pe Legea 250 pentru personalul didactic de predare astfel încât să fie afişată valoarea majorată cu 25% şi 20% 
6. Majorarea nivelului maxim pentru anul 2022 pentru personalul de conducere din ISJ/ISMB
7. Implementare elementului salarial “Voucher de vacanţă” în forma de Alte drepturi:
 suma se va opera doar pentru calculul şi reţinerea impozitului
 se va putea opera în perioada aprilie – noiembrie 2018
 nu se va putea opera mai mult de 1.450 lei pe persoana în perioada mai sus menţionată
8. Implementarea raportului “Voucher-e de vacanţă” în meniul Managementul salarizării / Utilitare
8. Au fost implementate următoarele restricţii:
 se pot înregistra sume de “Concediu de odihnă neefectuat”, din forma de Alte drepturi, DOAR la încetarea de contract
 inactivarea elementelor de “Sume compensatorii Art. 146, alin. (5^2), lit.2 din Legea 227/2015” 
 inactivarea elementelor de Hotărâri judecătoreşti până la aprobarea bugetului de către MEN
 câmpul “Motiv alerta R/S” din forma de încadrare va putea fi selectat DOAR pentru personalul didactic de predare 
9. Actualizarea nomenclatorului de bănci cu banca Piraeus Bank
10. A fost corectat nivelul maxim din 2022 pentru funcţia de Asistent medical debutant cu PL. 
11. Conform precizărilor MEN au fost implementate următoarele modificări:
- Personalul care a făcut parte din categoria personalului didactic auxiliar și își desfășoară activitatea în unitățăle de învățământ special și în prezent face parte din categoria personalului nedidactic, nu mai beneficiază de spor pentru învățământ special, potrivit art. 4 din Anexa I, Cap. I, lit. B din Legea-cadru nr. 153/2017. 
- Personalul medical: medic și asistent medical beneficiază, începând cu 1 martie 2018, potrivit prevederilor art. 38, alin. (3), litera b.) din Legea-cadru nr. 153/2017, de drepturile salariale pentru anul 2022. Începând cu aceeași dată cele două funcții nu mai beneficiază de sporul de stabilitate, având în vedere că această categorie profesională primește începând cu 1 martie 2018, drepturile salariale pentru anul 2022, precum și de sporul pentru învățământ special potrivit art. 4 din Anexa I, Cap. I, lit. B., din Legea-cadru nr. 153/2017.

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.12, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.12).
Numai bine,
Echipa EduSAL

In atentia unitatilor de invatamant - ref proiectul de HOTĂRÂRE privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerinţe educaţionale speciale înmatriculați în sistemul de învățământ preuniversitar

Pe site-ul Ministerului Educației Naționale se găsește spre consultare publică proiectul de HOTĂRÂRE  privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerinţe educaţionale speciale înmatriculați în  sistemul de învățământ preuniversitar. 
 

https://www.edu.ro/consultare-public%C4%83-proiect-de-hot%C4%83r%C3%A2re-de-guvern-privind-modalitatea-de-acordare-drepturilor

 
Vă rugăm diseminați informația către familiile copiilor cu cerințe educaționale speciale și  Direcțiile de asistență din cadrul Primăriilor. 

Simpozionul ARGUMENT SI VALOARE

Centre examen Bacalaureat 2017 sesiunea iunie-iulie

Competitia nationala "Scoala altfel" 2017

"Porti deschise pentru copii" la Parlamentul Romaniei - 27 mai

Programul MOL, de promovare a talentelor

Concurs "Educatie rutiera - educatie pentru viata" - 29 mai Snagov

Concurs national scolar de sah "Elisabeta Polihroniade" 2017

oncurs National "Impuls Perpetuum" - faza judeteana 27 mai Ciorogarla

In atentia UI - ref completare dosare pentru obtinerea gradului II

Campanie educationala "SOS- Copii romi"

Precizari Concurs "Sunt mic dar responsabil"

Erata cuantum taxe Bacalaureat

Ca urmare a adresei MEN cu privire la cuantumul taxei de sustinere a exemenului de bacalaureat 2017, revenim la adresa ISJ Ilfov nr. 5167/18.05.2017. 

erata_-_cuantum_taxe_bacalaureat_2017.pdf

Centre Zonale inscriere Admitere 2017

Concurs National "Sanitarii priceputi" - faza judeteana - 26 mai Ciorogarla

In atentia UI - ref. ridicare Fila PLAN

Concurs National EUROSCOLA

Cuantumul taxelor de inscriere la Examenul de Bacalaureat 2017

In atentia directorului unitatii de invatamant de stat/administratorului financiar:  Cuantumul taxelor de inscriere la Examenul de bacalaureat pentru candidatii care au sustinut examenul de  bacalaureat de doua ori si urmeaza a se inscrie si in sesiunea 2017.

cuantum_taxe_bacalaureat_2017.pdf

Urgent in atentia directori - 19 mai

In atentia directorului unitatii de invatamant de stat/administratorului financiar: Informare cu privire la aplicarea OMPF 2021/17.12.2013 in vederea obligativittatii raportarii situatiilor financiare prin sistemul FOREXEBUG incepand cu data de 01 iulie 2017.  

conciliere_conturi_conf_OMFP_2021-2013.pdf

Concurs " Democratie si toleranta" - 31 mai Magurele

Urgent in atentia UI - propuneri cadre didactice EN cls VIII

Concurs National "Cu viata mea apar viata" -18 mai

Simpozion International "ORIZONTURI DIDACTICE" 2017

Concurs educatie rutiera "Sunt mic dar responsabil" - 15/27 mai 2017

Subiect si barem TSU sem II matematica mai 2017

Centre de examen - Evaluare Nationala cls VIII - 2017

NOTA

NOTA

privind punctajul minim pentru obținerea gradațiilor de merit, sesiunea 2017

Conform aprobării Comisiei paritare din data de 27.03. 2017, punctajul minim  pentru a putea aplica în vederea obținerii gradației de merit este de 70 puncte.

                                                                            Comisia județeană

Admitere seral si FR 2017

Simpozion judetean al geografiei ilfovene " Ilfov-cununa cu diamante" - 17 mai Otopeni

In atentia director / responsabil proiecte europene - Europa Digitala 2017

URGENT - In atentia directori/ profesori limba romana

Olimpiada de "Stiinte pentru juniori " - 20 mai Otopeni

Activitate metodica - Educatie muzicala/plastica - 26 mai Scoala 2 Voluntari

Precizari Concurs National "Calatoria mea multiculturala" 2017

Chestionar OMS

Intalnire de lucru cu directorii - 16 mai , ora 9.00

Concursul National de chimie "Raluca Ripan" - etapa judeteana- 13 mai Chitila

Cerc pedagogic - educatie fizica si sport- 12 mai Clinceni

In atentia profesorilor de istorie - 9 mai

Prima scoala de vara la Oxford

Olimpiada de lingvistica " Solomon Marcus" 2017

Pagina web a Olimpiadei de lingvistica poate fi accesata aici.

Apel de proiecte After-School la sate finantate de Fundatia EMAG si Flanco

Programare privind distribuirea brosurii Admitere

BROSURA ADMITERE 2017

Campaniile educationale " Europa - casa noastra"

In atentia unitatilor de invatamant - ref EN cls VI

Sedinta repartizare in baza art. 253

Sedinta de repartizare in baza art 253 din Legea 1/2011, va avea loc pe data de 9 mai 2017, ora 9.00, la sediul ISJ Ilfov.

Studiu utilizare produse tutun in randul elevilor

Concurs de proiecte " Tara lui Andrei"

Festivalul International de Film - TIFF

Concurs Interjudetean de Muzica pentru copii "EURO MUSIC"

In atentia director / cadre didactice care sustin gradul II in sesiunea 2016

Rezultate Olimpiada matematica cls IV- etapa judeteana

Competitie "Scoala altfel" 2016

Concursul international de Arta Plastica N. Tonitza

Concursul International de instrumente traditionale cu coarde si arcus

Concursul National de Arta Fotografica

in atentia profesorilor de discipline socio-umane

Cerc metodic al directorilor de gradinite - 24 mai

Urgent in atentia unitatilor de invatamant - ref Comisii EN cls VIII 2016

Urgenta maxima in atentia unitatilor - EvNat 2, 4, 6 si Bac sesiunea I

Noaptea Muzeelor - zona Snagov

Fundatia Snagov si Muzeul National al Hartilor si Cartii Vechi va invita la Noaptea Muzeelor-Zona Snagov. 
Mai multe informații puteți obține accesând pagina de Facebook: https://www.facebook.com/events/510006159059629/

Lista posturi/catedre vacante/rezervate actualizata la 12 mai

Lista_posturi_actualizata_12_mai_2016.pdf

Directorii sunt rugati sa verifice cu atentie posturile publicate pe perioada nedeterminata, pentru titularizare. Ultimele corectii vor fi transmise pe fax astazi 12 mai, pana la ora 14.00. Incepand cu ora 16 nu vom mai avea acces in lista posturilor pana la examen.

Lista_posturi_perioada_nedeterminata_12_mai.pdf

Postul cu codul 1084 de la Glina-Bobesti va fi rezolvat astazi dupa ce primim unda verde.

Urgent in atentia unitatilor de invatamant- ref nr persoane cu titlul stiintific de doctor

adresa_ISJ_4813_11mai2016.pdf     Termen transmitere, azi 11 mai , ora 11.30

Lotul National de Informatica

PREGĂTIREA ȘI SELECȚIONAREA LOTULUI NAȚIONAL RESTRÂNS DE INFORMATICĂ  - 2016 

În perioada 18 - 25 mai 2016 se desfăşoară la Liceul Teoretic „Horia Hulubei” Măgurele, județul Ilfov, Tabăra de Pregătire și Selecționare a Lotului Național Restrâns de Informatică.

Mai multe informatii aflati accesand link-ul  LNI 2016 Magurele

Regulament Educatie rutiera

Brosura Admitere 2016

Concurs comunicari stiintifice geografie - 28 mai Branesti

adresa_ISJ_4688_9mai2016.pdf

Etapa judeteana se va desfasura sambata 28 mai.

In atentia unitatilor de invatamant- ref. Organizare si desfasurare EN cls VIII

In atentia unitatilor de invatamant- ref Regulament utilizare microbuze scolare

adresa_ISJ_4538_4mai2016.pdf

Regulamentul poate fi descarcat si aici.

In atentia unitatilor de invatamant liceal- stoc formulare acte de studii

In atentia Directori unitati invatamant

Sedinta publica de titularizare in baza art. 253

Sedinta publica de Titularizare in baza art. 253 din Legea 1/ 2011, are loc in data de 5.05.2016, ora 9.00 la sediul ISJ IF.

Edusal 2.3

Este disponibilă pentru descărcare de pe Portalul EduSAL versiunea 2.3 a aplicatiei desktop (varianta exe şi zip).

Modificările aduse la versiunea 2.3 faţă de versiunea 2.2.3 sunt următoarele:

1. A fost implementat algoritmul de plafonare drepturi salariale în aceleaşi condiţii conform O.U.G nr.83/2014 pentru salariaţii personal didactic care ies din condiţiile O.U.G. nr.103/2013.

NOTA! Pentru implementarea acestui algoritm a fost definit în baza de date un nou câmp = “Diferenţă plafonare” a cărui valoare este egală cu suma diferenţelor pozitive dintre valoarea de la luna anterioară şi valoarea de la luna curentă pentru sporurile permanente.

Aceste sporuri permanente conform Legii nr. 63/2011 sunt:
- Spor predare simultană
- Spor zone izolate
- Spor condiţii vătămătoare
- Spor nevăzători
- Spor Legea 490 / 2004 pentru personalul didactic din ISJ-uri.

Drepturile pentru Practică pedagogică şi Majorare salariu încadrare (maxim 30% din salariul grilă conform Legii nr. 63/2011) nu sunt incluse în plafonare, nefiind considerate sporuri permanente.

Prin sintagma “în aceleaşi condiţii” se înţelege:
- Funcția se păstrează
- Vechimea în învăţământ creşte
- Salariul crește, nu scade
- Sporurile din componenţa salariului de bază cresc, nu scad
- Clasa Legea 284 / 2010 crește, nu scade.
- Sporurile în afara salariului de bază au aceeaşi valoare procentuală.

2. A fost inclusă validarea înregistrărilor cu CNP 13 de zero care nu sunt operate prin funcţionalitatea de post vacant. La trimitere statului de personal se va genera o eroare care nu va permite trimiterea lui la server. In aplicaţia centrală pentru statele de personal şi plată transmise anterior versiunii 2.3, se va activa alerta “T”.

3. La luna aprilie a fost identificată o problemă la preluarea istoricului de zile de stagiu pentru calculul concediilor medicale. Pentru corectarea acestei probleme trebuie acţionat butonul “Preluare istoric CM” la luna aprilie valabil pentru ultimul stat de plată închis.

4. A fost rezolvată problema de afişare a sporului de noapte în valori realizate la încadrările de cumul.

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.3, vă informăm că nu puteţi trimite la server state şi nici primi răspuns de la server până nu instalaţi noua versiune ( v.2.3).

Atenţie! Dacă noua versiune a fost instalată prin autoupdate nu mai este nevoie să rulaţi din nou kitul disponibil pe Portalul EduSAL. Verificaţi instalarea noi versiuni în meniul de Actualizare unde ar trebui să aveţi la câmpul Versiune Program: 2.3.

Numai bine,
Echipa EduSAL 

Crosul Olimpic- editia a-IIa -29 mai Buftea

In atentia cursantilor SCIM

Cadrele didactice care au urmat cursurile SCIM se vor prezenta la I.S.J. Ilfov pentru a ridica certificatele de absolvire. Certificatele se eliberează numai titularului de drept. Certificatele se vor ridica de la CDI.

In atentia unitatilor de invatamant- referitor limbi moderne cls V si cls IX

Rezultate concurs TERRA - etapa nationala

Targul de oferta educationala - Ilfov 2015

Brosura Admitere 2015 Ilfov

Brosura__ADMITERE_2015_.pdf

Adr.ISJ_IF_nr._6474_admitere_2015_modificare_plan___scolarizare_Liceul_NB_Voluntari.pdf ( LA PROFILUL VOCATIONAL SE SUPLIMENTEAZA 1 CLASA/ 28 LOCURI CONFORM ADRESEI ANEXATE)

Sedinta instruire comisii EN 2,4,6 - Joi 14 mai ora 9.00

Procedura inscriere BAC 2015

Concurs titularizare 2015

     Candidatii depun dosare in perioada 11 - 19 mai 2015, intre orele 08.00 - 16.30, la sediul Inspectoratului Scolar Judetean Ilfov, Calea 13 Septembrie, nr. 209, sector 5, Bucuresti.

     Declaratia Model se preia de la Inspectoratului Scolar Judetean Ilfov, biroul Resurse Umane.

Note_finale_concurs_CNU_2015.pdf

Posturi_repartizate_in_sedinta_publica_din_27_iulie_2015.xls

privind_Concursul_Național_.doc

Programa_5453_2013_Puericultor.docx

Adresa_38361_MECS_2015_TIT.pdf

Programe_valabile_pentru_concurs 2015.zip

Lista_inspectii_la_clasa_TIT_2015_-geografie_modificata.xls29/05/2015, 14:08                                                 

Fisa_de_evaluare_a_lectiei.pdf

PV_CNU_2015_INSPECTIE_.doc

PROCEDURA MECS NR. 42306/11.06.2015 privind desfasurarea probei scrise, sigilarea si secretizarea lucrarilor scrise in cadrul concursului national pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate din invatamantul preuniversitar - sesiunea 2015

 

Invitatie concurs geografie

Urgent in atentia Director / responsabil SIIIR - referitor inscriere copii la gradinita

Modulul SIIIR pentru reinscrierea copiilor la gradinite va fi accesibil pana duminica inclusiv.

Anunt participare Conferinta "Invata CUM sa inveti"

Precizari privind actele de studii

Concursuri organizate de Palatul Copiilor Buftea

Pentru mai multe detalii apasa aici.

Concursuri organizate de Palatul Copiilor Buftea

Invitatie_1_conc._Traditii_-09.mai.2015_1.pdf

Invitatie_2_conc.Origami_-16.mai.2015_1.pdf

SONORIS_-CONCURS_DE_PIAN_1.pdf

CONCURS_DE_DANS__-FLORI_DE_MAI_1.pdf - Perioada de inscriere la Concursul judetean de dans "Flori de mai" organizat de Palatul Copiilor si Elevilor Ilfov, se prelungeste pana la data de 14 mai 2015.

Sedinta publica de repartizare a cadrelor didactice in baza art. 253

Sedinta publica de repartizare a cadrelor didactice in baza art. 253 din Legea nr 1/ 2011, va avea loc marti, 5 mai 2015, ora 9.00 la sediul ISJ Ilfov.

Conform art.15 din R.O.F A I.S.J din OMECTS nr,5530 / 2011

 - Inspectorii şcolari care au competenţe în domeniul funcţional curriculum şi activitate extraşcolară au următoarele atribuţii:
   a) controlează şi verifică aplicarea legislaţiei şi a actelor normative în vigoare privind curriculumul şcolar;
   b) proiectează, organizează, desfăşoară şi valorifică inspecţia şcolară la nivelul unităţilor de învăţământ preuniversitar;
   c) monitorizează utilizarea manualelor alternative şi a auxiliarelor didactice avizate;

Metodologia inspecţiei unităţilor şcolare OMECTS nr.

In constructie...

Graficul inspectiei scolare

In constructie...

Regulamentul siguranţa civică

In constructie...

Regulamentul excursii, tabere

In constructie...

Frecvenţa elevilor

In constructie...

Violenţa

In constructie...

Calendar

In constructie...

Regulament microbuze

In constructie...

Concursuri cu avizul M.E.N. şi I.S.J. Ilfov

In constructie...

Calendar

In constructie...

Comisia judeţeană

In constructie...

Comisia judeţeană

In constructie...

Alte precizări

In constructie...

Calendar

In constructie...

Centre

In constructie...

Comisia judeţeană

In constructie...

Alte precizări

In constructie...

Centre

In constructie...

Comisia judeţeană

In constructie...

Cifrele de şcolarizare, planul de şcolarizare

In constructie...

Legislaţia specifică: Ghidul solicitantului

In constructie...

Atribuţile conform art.16, alin.1 din Ordinul 5530 / 2011

 

 Art. 16. - Domeniul funcţional management şi dezvoltare instituţională se organizează pe compartimente:
   1. Compartimentul Managementul unităţilor de învăţământ are următoarele atribuţii:
   a) acordă consiliere conducerii unităţilor şcolare din subordine pe probleme de management, rezolvarea conflictelor, legislaţie, relaţiile şcolii cu părinţii şi administraţia publică locală;
   b) monitorizează implementarea descentralizării instituţionale;
   c) organizează periodic întâlniri cu factorii de conducere din unităţile şcolare, pentru discutarea problemelor de actualitate;
   d) participă la soluţionarea problemelor intervenite în unităţile de învăţământ de care răspund;
   e) verifică aplicarea măsurilor prevăzute în planurile de acţiuni rezultate în urma inspecţiilor şcolare;
   f) verifică şi actualizează bazele de date, verifică centralizarea situaţiilor statistice cerute şi transmise de şcoli, pe diverse probleme;
   g) efectuează, în baza unui ordin de serviciu al inspectorului şcolar general, propriile controale în unităţi de învăţământ sau în colaborare cu alte instituţii;
   h) menţine legătura permanentă cu instituţiile administraţiei publice;
   i) evaluează anual unităţile de învăţământ de stat, particulare sau confesionale, după axele majore incluziune şi performanţă, în vederea realizării clasificării acestora pe unul dintre cele 5 niveluri: "Excelent", "Foarte bun", "Bun", "Satisfăcător" şi "Nesatisfăcător";
   j) monitorizează unităţile de învăţământ care obţin calificativul "Satisfăcător" sau "Nesatisfăcător" în vederea ameliorării performanţelor;
   k) asigură distribuirea în reţeaua şcolară a judeţului/municipiului Bucureşti a documentelor oficiale din domeniul învăţământului şi asigură circuitul informaţional;

Atribuţiile conform art.16, alin.3 din Ordinul 5530 / 2011

 

 3. Compartimentul dezvoltarea resursei umane, educaţie permanentă şi mentorat coordonează, monitorizează şi controlează perfecţionarea, formarea iniţială şi continuă a personalului didactic şi a personalului de conducere, de îndrumare şi de control din judeţ, respectiv municipiul Bucureşti şi are următoarele atribuţii:
   a) elaborează strategia de dezvoltare a resurselor umane la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti;
   b) identifică şi analizează nevoia de formare a cadrelor didactice debutante şi stagiare, precum şi a studenţilor din ultimul an de la facultăţile cu profil pedagogic;
   c) identifică nevoia de formare continuă şi de dezvoltare profesională a cadrelor didactice din judeţ, în colaborare cu casa corpului didactic;
   d) coordonează activităţile de perfecţionare organizate la nivelul unităţilor de învăţământ sau pe grupe de unităţi, prin comisii metodice, catedre şi cercuri pedagogice;
   e) proiectează, organizează şi monitorizează activitatea de perfecţionare prin definitivat şi grade didactice;
   f) planifică, coordonează şi monitorizează inspecţiile curente şi inspecţiile speciale pentru definitivarea în învăţământ şi acordarea gradelor didactice I şi II;
   g) selectează, organizează şi evaluează corpul de metodişti ai inspectoratului şcolar, în colaborare cu inspectorii de specialitate;
   h) stabileşte obiectivele şi organizează programele de formare continuă a personalului didactic din fondurile alocate bugetului pentru perfecţionare/formare continuă, conform nevoilor de formare identificate;
   i) monitorizează şi evaluează impactul programelor de formare asupra activităţii personalului didactic implicat;
   j) îndrumă şi verifică activitatea conducerilor unităţilor şcolare cu privire la formarea şi dezvoltarea resurselor umane;
   k) propune şi gestionează o reţea permanentă de unităţi de învăţământ, în baza unor acorduri-cadru încheiate între unităţile/instituţiile de învăţământ care asigură formarea iniţială şi inspectoratele şcolare, în condiţii stabilite prin ordin al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului;
   l) stabileşte resursele activităţilor de mentorat: reţeaua de mentori, selecţia mentorilor, baza de date a persoanelor aflate în stagiul de practică în vederea ocupării unei funcţii didactice;
   m) organizează şi monitorizează activitatea corpului profesorilor mentori, în colaborare cu casa corpului didactic, în baza metodologiei specifice;
   n) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.

Atribuţiile conform art.16, alin.4 din Ordinul 5530 / 2011

 

 4. Compartimentul reţea şcolară asigură, împreună cu autorităţile administraţiei publice locale, cuprinderea întregii populaţii de vârstă şcolară într-o formă de învăţământ, asigură tuturor cetăţenilor şanse egale de a beneficia de dezvoltarea personală şi profesională conform aspiraţiilor, talentelor şi performanţelor, inclusiv celor care nu au beneficiat de prima şansă, şi are următoarele atribuţii:

Atribuţiile conform art.16, alin.5 din Ordinul 5530 / 2011

 5. Compartimentul programe comunitare şi proiecte de integrare europeană postaderare monitorizează implementarea programelor naţionale de dezvoltare instituţională şi a resurselor umane iniţiate de către Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, precum şi proiectele derulate în parteneriat educaţional de către unităţile de învăţământ şi/sau conexe în cadrul programelor finanţate din fonduri nerambursabile ale Uniunii Europene, în domeniul educaţiei şi formării, şi are următoarele atribuţii:
   a) răspunde de derularea proiectelor şi programelor educaţionale recomandate de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, de implementarea celor judeţene derulate în parteneriat cu instituţii guvernamentale, internaţionale şi neguvernamentale;
   b) realizează diagnoza şi analiza de nevoi, în vederea proiectării/organizării activităţilor la nivel judeţean;
   c) proiectează şi desfăşoară activitatea de instruire a beneficiarilor în domeniul reglementărilor impuse de programele de finanţare a proiectelor;
   d) colaborează cu autorităţile publice locale în cadrul proiectelor de dezvoltare a infrastructurii unităţilor de învăţământ;
   e) promovează şi asigură diseminarea informaţiei privind lansarea de programe şi apeluri la candidatură pentru proiecte;
   f) asigură calitatea demersului de candidatură şi a celui de implementare a proiectelor la nivel judeţean şi în unităţile şcolare;
   g) proiectează şi valorifică activitatea de monitorizare-evaluare a proiectelor;
   h) organizează consultaţii şi schimburi de experienţă, precum şi diseminarea de bune practici în domeniu;
   i) identifică nevoile de pregătire în vederea valorificării oportunităţilor în domeniul programelor de dezvoltare instituţională şi de educaţie şi formare;
   j) recomandă participarea unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a partenerilor educaţionali în proiecte europene;
   k) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.

Proceduri

In constructie...

Proiecte

In constructie...

Statul de funcţii

In constructie...

Statele de plată

In constructie...

Rapoarte statistice

In constructie...

Statele de personal / EDUSAL

In constructie...

Atribuţiile conform art.17, alin.4 din Ordinul 5530 / 2011

 

 (4) Compartimentul tehnic-administrativ are următoarele atribuţii:
   a) dezvoltă şi modernizează baza didactico-materială a unităţilor din subordine/conexe;
   b) analizează şi centralizează necesarul materialelor de secretariat, administraţie şi gospodăreşti, de combustibil, de energie termică şi electrică pentru inspectoratul şcolar;

Atribuţiile conform art.17, alin.5 din Ordinul 5530 / 2011

 

  (5) Compartimentul audit public intern are următoarele atribuţii:
   a) elaborează norme metodologice specifice entităţii publice în care îşi desfăşoară activitatea, cu avizul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului;
   b) elaborează proiectul planului anual de audit public intern;

Calendar unic al activităţilor I.S.J. Ilfov

In constructie...

Programul " Să ştii mai multe, să fii mai bun"

In constructie...

Sus