Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

LEGE PRIVIND APROBAREA OUG 13/2023

COMPENSAREA ÎN BANI A CONCEDIULUI DE ODIHNĂ

PROIECTUL LOW SCHOOL SUMMER CAMP

ȘEDINȚA DE TRAGERE LA SORȚI ȘI INSTRUIRE COMISII EXAMEN BACALAUREAT 2023

DOBÂNDIREA STATULUI DE ȘCOALĂ PILOT ÎN ANUL ȘCOLAR 2023-2024

OME 4440/12.06.2023

CURTEA CONSTITUȚIONALĂ COMUNICAT DE PRESĂ 21.06.2023

LEGE DE MODIFICARE ȘI COMPLETARE A LEGII 75/1994

Utilizarea catalogului electronic în unități-pilot în anul școlar 2023-2024

ORDIN PENTRU COMPLETAREA METODOLOGIEI-CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI

ORDIN DE MODIFICARE OME 4143/2023

ANUNȚ REFERITOR LA COSTUL STANDARD PER ELEV/PREȘCOLAR -EXECUȚIE TRIM II

DRAFT OME 4457 PRIVIND STABILIREA OBLIGAȚIEIDIDACTICE DE PREDARE

ANUNȚ PRIVIND SUSPENDAREA GREVEI GENERALE

PRECIZĂRI ME PRIVIND ACTIVITĂȚILE DE RECUPERARE

MO 518/12.06.2023

OFERTĂ EDUCAȚIONALĂ UNIVERSITATEA DIMITRIE CANTEMIR-ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI

PRECIZĂRI PRIVIND CALENDARUL EXAMENULUI DE BACALAUREAT 2023

OUG 58 DIN 12.06.2023

ORDIN 4438-4439

PRECIZĂRI PRIVIND ÎNCHEIEREA SITUAȚIEI ȘCOLARE

PRECIZĂRI PRIVIND CALENDARUL EVALUĂRII NAȚIONALE

OUG 57 DIN 12.06.2023

HG 598-PROIECT

PROGRAM ELIBERARE ACTE STUDII 13-15.06.2023

OUG 56 DIN 11 06 2023

Monitrorul Oficial Partea I nr. 510

INFORMARE PRIVIND ACTIVITĂȚILE SPECIFICE FINALULUI DE AN ȘCOLAR

OME PENTRU MODIFICAREA OME 5241/2022

OME PENTRU MODIFICARE ȘI COMPLETARE OME 3505/2022

OUG PENTRU COMPLETAREA ART 1 DIN OUG 168/2022

MONITORUL OFICIAL DECLARAȚIE ME 502/08.06.2023

TELVERDE ÎNSCRIERE ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR ȘI ANTEPREȘCOLAR

NOTIFICARE ANAP CU PRIVIRE LA CURSURI DE SPECIALIZARE ȘI PERFECȚIONARE (SIPOCA 1100)

OUG NR 53/01.06.2023

ORDIN PRIVIND MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA OMFP 517/2016

ORDIN DE COMPLETARE A OMEC5460/2020 PRIVIND EXAMENELE DE COMPETENȚĂ LINGVISTICĂ

ORDIN DE COMPLETARE A OME 3505/2022 PRIVIND STRUCTURA ANULUI ȘCOLAR 2022-2023

IMPORTANT! EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT/ANTRENORI - MODIFICAREA CENTRELOR DE INSPECȚII

Notă privind participarea cadrelor didactice la realizarea profilului absolventului de master didactic

Linkul pentru accesare chestionarului la care se face trimitere în adresa nr. 800/MD/08.06.2020, adresă transmisă și prin fax, este: 

https://forms.gle/wSJhKkMvqDPu1az49

Anunț privind procedura de evaluare anuală a activităţii manageriale

Comandă Manuale Școlare 2022-2023

Invitatie la Bucharest TechWeek

Anunt pentru ocuparea unui post vacant de Consilier IAS

In conformitate cu HG 286/2011 și completările aduse prin HG 1027/2014; HG 427/2015; HG 269/2016,
Inspectoratul Şcolar Judeţean Ilfov scoate la concurs, pe perioadă nedeterminată un post contractual, vacant, de execuție, după cum urmează:

Lista centrelor de examen BAC 2022

Calendarul şi procedura de evaluare externă pentru acreditare/evaluare periodică

Internet între provocare şi siguranţă în viaţa copiilor

Alocații pentru susținerea familiei

Ca urmare a protocolului privind furnizarea de informații referitoare la absențele școlare nemotivate înregistrate de copii de vârstă școlară, încheiat cu Ministerul Muncii și Protecției Sociale, vă transmitem “Lista elevilor care provin din familii beneficiare ale alocațiilor de sprijin familial” acordate în baza legii nr. 277/2010, postată pe site-ul ISJ cu denumirea “IF Absențe Semestrul 2 – an școlar 2020 – 2021”.

Informații cu privire la organizarea și desfășurarea examenului de Evaluare Națională

În atenția Comisiilor de Evaluare Națională

Informații esențiale în ceea ce privește aplicarea/ respectarea măsurilor igienico-sanitare:
- Toate persoanele vor purta mască;
- Nu se măsoară temperatura;
- Accesul în unitatea de învățământ este organizat astfel încât să fie asigurată o distanță minimă de 1 m între oricare 2 persoane;

Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 50 din 16 06 2021

Timbru sec pe diplomele de absolvire a învăţământului gimnazial - promoţiei 2021

Punctajele candidaţilor la concursul de acordare a gradaţiilor de merit

Selecţia cadrelor didactice din învăţământul primar şi gimnazial din judeţul Ilfov, în cadrul proiectului CRED - Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi. Formare nivel II - Învăţământ primar şi gimnazial

Casa Corpului Didactic Ilfov lansează apel de selecţie , în cadrul proiectului CRED, pentru activitatea A4.3. Informarea decidenţilor de politici educaţionale, experţilor şi partenerilor educaţionali relevanţi privind actualizarea curriculumului naţional, constând în organizarea de workshopuri cu următoarele obiective specifice:

Activităţi având ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării interpersonale la orele de Dirigenție

Având în vedere contextul actual pandemic şi apropierea vacanţei de vară, vă recomandăm să valorizaţi potenţialul orelor de dirigenţie/consiliere/dezvoltare personală şi să transmiteţi colegilor profesori rugămintea de a desfăşura activităţi având ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării interpersonale.

Hotărârea CJSU Ilfov nr. 138 din 04.06.2021

Hotărârea CJSU Ilfov nr. 138 din 04.06.2021 privind aprobarea scenariilor de funcționare corespunzătoare unităților de învățământ din județul Ilfov

Hotararea C.A. nr 32/2021

PO vouchere de vacanta (rev3)

Va atasam PO privind acordarea voucherelor de vacanta in anul 2020 (rev3) si OMEC nr. 4635/2020.

PO-vouchere-rev3 si OMEC4635/2020.pdf

În atenția absolvenților clasei a VIII-a și a părinților

Pentru solicitare informații/ programare completare opțiuni/ solicitare transmitere electronică a fișei de înscriere publicăm datele de contact ale unităților gimnaziale:  

ADMITERE_date_contact_unitati.pdf     

 

ADMITERE 2020

Ierarhia_pentru_judetul_ILFOV.pdf

 

ÎN ATENȚIA ABSOLVENȚILOR PARTICIPANȚI LA EVALUAREA NAȚIONALĂ CARE PROVIN DIN ALTE JUDEȚE ȘI CARE DORESC ÎNSCRIEREA ÎN UNITĂȚI LICEALE DIN JUDEȚUL ILFOV

 

Conform Procedurii Ministerului Educației și Cercetării nr. 31275/24.06.2020 privind modalitatea de înscriere a care doresc să participe la admiterea computerizată în alt județ:

Art. 5 – Completarea opțiunilor în fișele de înscriere de către absolvenții clasei a VIII-a care participă la admitere în alte județe și de către părinții acestora se poate realiza:

a. la sediul unității de învățământ pe care a absolvit-o candidatul;

b. prin formularul - Fișă de înscriere, transmis electronic unității de învățământ pe care a absolvit-o candidatul;

c. la centrul special de înscriere din județul în care doresc să participe la admitere, în cazuri excepționale.

IMPORTANT:

Vă rugăm să completați opțiunile pentru licee din județul Ilfov la sediul unității pe care ați absolvit-o (indiferent de județul în care ați absolvit) sau să transmiteți Fișa de înscriere completată la unitatea pe care ați absolvit-o (indiferent de județul în care ați absolvit) utilizând informațiile din Broșura de admitere postată pe site-ul isjilfov.ro la adresa:http://isjilfov.ro/files/fisiere/ISJ_IF_Brosura_ADMITERE_2020.pdf

ATENȚIE: dacă doriți completarea opțiunilor la sediul Centrului Special de Înscriere, aceasta se va realiza NUMAI ÎN CAZ EXCEPȚIONAL, CU PROGRAMARE obținută prin telefon sau prin email

NU trimiteți Fișele de înscriere cu opțiuni pentru licee din județul Ilfov la Centrul Special de Înscriere din județul Ilfov, ci la școala absolvită!

NU vă prezentați la sediul Centrului Special de Înscriere din județul Ilfov fără programare!  

Date_contact_licee_si_coduri_specializari_ILFOV (extras din brosura).pdf       

 

 

CENTRUL SPECIAL DE ÎNSCRIERE PENTRU CANDIDAȚII DIN ALTE JUDEȚE ESTE Liceul Teoretic "Horia Hulubei" Măgurele

ADRESĂ: Str. Fizicienilor Nr. 42, Măgurele, Ilfov

NUMĂR TELEFON:   0214574426

EMAIL:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.     

Pentru programări sunați sau transmiteți email preferabil conform următorului program:

Joi 2 iulie: 8.00-16.00   

Vineri 3 iulie: 8.00-16.00

Programările se vor eșalona în perioada 2-7 iulie, în intervalul orar L-V: 8.00-16.00, S-D: 8.00-12.00, astfel încât să se respecte regulile de distanțare

Comunicat de presa Bacalaureat proba Ed - 25 iunie

25.06.2020

Comunicat de presă

Ultima probă a examenului de Bacalaureat

Astăzi, 25 iunie, s-a desfășurat ultima probă a examenului de Bacalaureat, cea la alegere a profilului și specializării. La această probă, s-au înscris 1387 candidați dintre care s-au prezentat 1281 iar opțiunile pe probe au fost următoarele: 15 candidați pentru Fizică, 334 candidați pentru Biologie, 148 candidați pentru Anatomie, 64 candidați pentru Chimie, 575 candidați pentru Geografie, 29 candidați pentru Logică, 26 candidați pentru Psihologie, 4 candidați pentru Economie, 1 candidat pentru Filosofie, 76 candidați pentru Sociologie și 9 candidați pentru Informatică.

Nu au existat candidați care au avut temperatura peste 37.3̊C și nici candidați eliminați pentrutentativă de fraudă.

Subiectul și baremul de corectare pentru proba la alegere au fost publicate de către Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, pe site-ul subiecte.edu.ro, la ora 15.00.

Primele rezultate vor fi afișate marți, 30 iunie, până în ora 12.00. În conformitate cu prevederile art.5 și ale art.6 din Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor - RGPD), precum și cusolicitarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, rezultatele obținute de candidați în urma susținerii examenelor naționale se vor publica cu anonimizarea numelui și a prenumelui.

Contestațiile pot fi depuse atât în format fizic, cât și electronic, în zilele de 30 iunie, în intervalul orar 16:00 - 20:00 și pe data de 01 iulie, în intervalul orar 8:00 - 12:00. În cazul depunerii contestațiilor, candidații completează, semnează și depun/transmit electronic și o declarație-tip în care se menționează faptul că au luat cunoștință că nota acordată ca urmare a soluționării contestației poate modifica, după caz, nota inițială, prin creștere sau descreștere.

Rezultatele finale vor fi anunțate duminică, 05 iulie.

Comunicat de presa Bacalaureat proba Ec - 24 iunie

24.06.2020

Comunicat de presă

Proba obligatorie a profilului din cadrul examenului de Bacalaureat

Astăzi, 24 iunie, s-a desfășurat proba obligatorie a profilului din cadrul examenului de Bacalaureat. La această probă, în județul Ilfov s-au înscris 1417 candidați. Au fost prezenți 1288 candidați, dintre care 823 au susținut proba la Matematică și 465 la istorie. 129 de candidați nu s-au prezentat la examen.

Niciun candidat nu a avut temperatura peste 37.3̊C și nu au existattentative de fraudăSubiectul și baremul de corectare pentru proba obligatorie a profilului au fost publicate de către Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, pe site-ul subiecte.edu.ro, la ora 15.00.

Ultima probă, cea la alegere a profilului, va avea loc mâine, 25 iunie.

Primele rezultate vor fi afișate marți, 30 iunie, până în ora 12.00. În conformitate cu prevederile art.5 și ale art.6 din Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor - RGPD), precum și cusolicitarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, Ministerul Educației și Cercetării va publica rezultatele elevilor obținute în urma susținerii examenelor naționale cu anonimizarea numelui și a prenumelui.

Contestațiile pot fi depuse atât în format fizic, cât și electronic, în zilele de 30 iunie, în intervalul orar 16:00 - 19:00 și pe data de 01 iulie, în intervalul orar 8:00 - 12:00. În acest caz, al depunerii contestațiilor, candidații completează, semnează și depun/transmit electronic și o declarație-tip în care se menționează faptul că au luat cunoștință că nota acordată ca urmare a soluționării contestației poate modifica, după caz, nota inițială, prin creștere sau descreștere.

Rezultatele finale vor fi anunțate duminică, 05 iulie.

Etapa speciala Evaluare Nationala cls VIII

Webinar - Dialog despre vaccinare

Comunicat de presa Evaluare Nationala - rezultate

22.06.2020

Comunicat de presă

Rezultatele înregistrate de absolvenții clasei a VIII-a care au susținut

Evaluarea Națională 2020 în județul Ilfov (înainte de contestații)

În urma centralizării rezultatelor înregistrate la Evaluarea Națională de către absolvenții clasei a VIII-a din județul Ilfov (înainte de contestații), sesiunea 2 – 27 iunie 2020, situația statistică arată că dintre cei 3064 candidați prezenți, 2113 candidați au obținut medii mai mari sau egale cu 5 (cinci), adică 68,9 %  Dintre aceștia, 9 candidați au încheiat examenul cu media generală 10 (zece).

Rata de participare a fost de 97,30 %: 3064 candidați prezenți, dintr-un total de 3149 elevi înscriși.

La proba de Limba și literatura română, dintre cei 3074 candidați prezenți, au obținut note peste sau egale cu 5 (cinci) 2514 candidați ( 81,78 %), iar 78 candidați au fost notați cu 10 (zece).

La proba de Matematică, 1914 candidați dintre cei 3065 prezenți (60,78 %) au note peste sau egale cu 5 (cinci), iar 25 de candidați au obținut nota 10 (zece).

La limba și literatura maternă (germană), toți cei 12 candidați, absolvenți ai Școlii Gimnaziale ”Hermann Oberth” Voluntari, au obținut note mai mari sau egale cu 5. 

Un elev a fost eliminat din cauza unei tentative de fraudă, lucrarea acestuia fiind notata cu 1.

Contestațiile pot fi depuse în cursul acestei zile, în intervalul orar 16:00 - 19:00 și marți, 23 iunie, în intervalul orar 8:00 - 12:00. Acestea pot fi depuse/transmise și prin mijloace electronice. În acest caz, candidații completează, semnează și depun/transmit prin mijloace electronice și o declarație-tip în care se menționează faptul că au luat cunoștință că nota acordată ca urmare a soluționării contestației poate modifica, după caz, nota inițială, prin creștere sau descreștere. Pentru candidații minori, declarația-tip este semnată și de către părinții/reprezentanții legali ai acestora.

Rezultatele finale vor fi afișate sâmbătă, 27 iunie.

În acest context, precizăm că rezultatele elevilorse publică prin anonimizarea numelui și a prenumelui, pe baza unui cod unic comunicat fiecărui candidat. Măsura este în acordcu prevederile art. 5 și ale art. 6 din Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor - RGPD), precum și cu solicitarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.Este prima dată, de la intrarea în vigoare a RGPD, când notele/rezultatele candidaților sunt afișate în acest format.

Media generală de admitere, care se calculează considerând 80% media de la evaluarea națională și respectiv 20% media anilor de gimnaziu, urmează să fie afișată după finalizarea contestațiilor.

Comunicat de presa BACALAUREAT LRO 22 iunie

22.06.2020

Comunicat de presă

Prima probă scrisă din cadrul examenului de Bacalaureat

Astăzi, 22 iunie, s-a desfășurat prima probă scrisă a examenului de Bacalaureat, cea de Limba și literatura română. În centrele de examen organizate în județul Ilfov au fost prezenți 1287 candidați, iar 66 nu s-au prezentat la examen. Niciun candidat nu a avut temperatura peste 37.3̊C.Nu s-au înregistrat cazuri de tentativă de fraudă, deci nu au fost candidați eliminați.

Subiectul și baremul de corectare pentru proba de Limba și literatura română vor fi publicate de către Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, pe site-ul subiecte.edu.ro, la ora 15.00.

Următoarele probe vor avea loc astfel:

$1Ø marți, 23 iunie - Limba și literatura maternă

$1Ø miercuri, 24 iunie - proba obligatorie a profilului

$1Ø joi, 25 iunie - proba la alegere a profilului și a specializării

Primele rezultate vor fi afișate marți, 30 iunie, până în ora 12.00. În conformitate cu prevederile art.5 și ale art.6 din Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor - RGPD), precum și cusolicitarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, publicarea rezultatelor elevilor, obținute în urma susținerii examenelor naționale, se va realiza cu anonimizarea numelui și a prenumelui.

Contestațiile pot fi depuse atât în format fizic, cât și electronic, în zilele de 30 iunie, în intervalul orar 16:00 - 19:00 și pe data de 01 iulie, în intervalul orar 8:00 - 12:00. Candidații care depun contestații completează, semnează și depun/transmit electronic și o declarație-tip în care se menționează faptul că au luat cunoștință că nota acordată ca urmare a soluționării contestației poate modifica, după caz, nota inițială, prin creștere sau descreștere. Pentru candidații minori, declarația-tip este semnată și de către părinții/reprezentanții legali ai acestora

Rezultatele finale vor fi anunțate duminică, 05 iulie.

Comunicat de presa 21 iunie 2020

21.06.2020

Comunicat de presă

Absolvenții clasei a XII-a vor susține Examenului Național de Bacalaureat 2020

Examenul național de Bacalaureat, sesiunea iunie-iulie 2020, începe luni, 22 iunie, cu proba scrisă la Limba și literatura română. Marți, 23 iunie, se va desfășura proba la Limba și literatura maternă, miercuri, 24 iunie, va avea loc proba obligatorie a profilului. Ultima probă scrisă din această sesiune, proba la alegere a profilului și a specializării, este programată joi, 25 iunie. 

Pentru susținerea probelor scrise, în județul Ilfov s-au înscris 1631 de candidați, dintre care 1035 candidați din promoția curentă, respectiv 596 candidați din promoțiile anterioare.

Afișarea primelor rezultate, în centrele de examen și pe site-ul bacalaureat.edu.ro, este prevăzută pentru data de 30 iunie (până în ora 12:00). Reamintim faptul că,în conformitate cu prevederile art.5 și ale art.6 din Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor - RGPD), precum și cusolicitarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal,afișarea rezultatelor se va face cuanonimizarea numelui și a prenumelui candidatului.

Contestațiile pot fi depuse în aceeași zi, în intervalul orar 16:00 – 20:00, respectiv 1 iulie, în intervalul orar 8:00 – 12:00.Acestea pot fi depuse/transmise și prin mijloace electronice. În acest caz, candidații completează, semnează și depun/transmit prin mijloace electronice și o declarație-tip în care se menționează faptul că au luat cunoștință că nota acordată ca urmare a soluționării contestației poate modifica, după caz, nota inițială, prin creștere sau descreștere. Pentru candidații minori, declarația-tip este semnată și de către părinții/reprezentanții legali ai acestora.

Rezultatele finale vor fi făcute publice în data de 5 iulie.

Probele încep la ora 9:00, accesul elevilor în săli fiind permis până la ora 8:30. Reamintim că, în acord cu prevederile legale în vigoare, în sălile de clasă trebuie asigurate următoarele măsuri de prevenire și protecție:

  • la intrarea în unitatea de învățământ a personalului didactic, didactic auxiliar, nedidactic și a elevilor va fi măsurată temperatura (care nu va trebui să depășească 37,3 grade Celsius) de cadrul medical care va asigura asistența medicală pe întreaga durată de desfășurare a activității;
  • vor fi asigurate materiale și echipamente de protecție (covorașe dezinfectante, măști de protecție, substanțe dezinfectante pentru mâini etc);
  • se realizează curățenia și dezinfectarea pardoselilor, a obiectelor din sala de curs (pupitre, mese, scaune), clanța ușii, mânerul de la geamuri, pervazul ferestrei, prin ștergere cu apă și detergent, apoi cu substanțe biocide, înainte și după fiecare serie de elevi prezenți la activitățile de pregătire;
  • în toate spațiile în care se vor desfășura activități cu elevii vor fi afișate mesaje de informare cu privire la normele igienico-sanitare și de prevenire a infectării cu SARS-Cov 2;
  • intrările/ieșirile, precum și sensul de deplasare pe coridoare către sălile de clasă și spre alte încăperi, stabilite de unitatea de învățământ, sunt semnalizate corespunzător și dezinfectate în mod regulat;
  • se vor asigura, în regim permanent, săpun, prosoape de hârtie, dispensere cu dezinfectant pentru mâini care vor fi reîncărcate ori de câte ori este necesar;
  • în sălile de clasă, examenele se vor desfășura prin stabilirea locurilor astfel încât să existe o distanță între candidați, pe rânduri și între rânduri, de 2 m unul față de celălalt;
  • pe ușa sălii de examen se va asigura reprezentarea grafică a situării candidaților (oglinda sălii); personalul didactic/asistenții care asigură supravegherea vor dirija candidatul direct către locul pe care trebuie să îl ocupe.

Timpul destinat elaborării unei lucrări scrise este de trei ore, din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor fiecărui elev.Toate sălile de examen au în dotare camere funcționale de supraveghere video și audio. 

Pentru rezolvarea subiectelor, candidații vor folosi numai cerneală sau pastă de culoare albastră, iar pentru executarea schemelor și a desenelor, vor utiliza numai creion negru. Pentru probele scrise la Matematică și Geografie, candidații pot apela doar la instrumente de desen. La probele scrise, mijloacele de calcul sunt interzise, iar hârtia folosită este doar cea distribuită în sala de examen.

Pentru elevii care solicită și primesc, în cazuri justificate, aprobarea Comisiei Naționale de Organizare a Examenului de Bacalaureat în vederea susținerii probelor cu subiectul de rezervă, se organizează proba scrisă/probele scrise după finalizarea ultimei probe prevăzute în calendarul de desfășurare a Bacalaureatului.

Este interzisă introducerea în sălile de examen a unor obiecte, precum: ghiozdane, rucsacuri, sacoșe, poșete etc. De asemenea, elevii vor fi informați că este interzis accesul în săli cu orice fel de materiale: manuale, dicționare, notițe, însemnări etc., precum și cu orice mijloc electronic de calcul, de stocare de informații sau de comunicare (stick-uri de memorie, telefoane, tablete etc.).

În același timp, candidaților le este interzis să comunice între ei sau cu exteriorul, să transmită ori să schimbe între ei foi din lucrare, ciorne, notițe sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, pentru comunicare în interior sau cu exteriorul. Cei surprinși în aceste situații vor fi eliminați din examen, indiferent dacă materialele/obiectele interzise au fost folosite sau nu, indiferent dacă au fost introduse de aceștia ori de alți candidați, de cadre didactice din comisie sau de alte persoane și indiferent dacă ei au primit ori au transmis materialele interzise. Drept consecință, acești candidați nu mai au dreptul de a participa la următoarele două sesiuni ale examenului.

Reamintim faptul că pentru a fi declarat promovat, un absolvent de liceu trebuie să îndeplinească următoarele condiții, cumulativ:

  • recunoașterea/echivalarea tuturor probelor de evaluare a competențelor lingvistice și digitale;
  • susținerea tuturor probelor scrise și obținerea notei 5 (cel puțin) la fiecare dintre acestea;
  • obținerea mediei 6 (cel puțin) la probele scrise.

Elevii aflați în izolare/confirmați pozitiv cu noul coronavirus vor susține examenul de Bacalaureat în etapa specială, începând cu data de 6 iulie. La această etapă vor participa doar absolvenții care au avut temperatura peste maximul admis, au fost in izolare, carantină, au afecțiuni cronice care pot crește receptivitatea sau severitatea afecțiunii în contextul pandemiei, sunt spitalizați/internați, în prima etapă a examenelor naționale, pentru diverse afecțiuni.

Inspectoratul Școlar Județean Ilfov alocă linia TelVerde 0 800 080 345 (telefon gratuit) pentru informaţii referitoare la Examenele Nationale. TelVerde va fi operațional in zilele de L-J intre orele 8.00-16.30 si vineri 8.00-14.00.

In atentia unitatilor cu invatamant liceal - ref. Admitere candidati pe locuri speciale pentru romi

ANUNȚ FOARTE IMPORTANT! - TITULARIZARE ȘI MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC

Activitățile cu privire la ocuparea prin concurs naţional a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învățământul preuniversitar se suspendă!
  Înregistrarea dosarelor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate se va amâna. 
 Reluarea activităților  cu privire la organizarea concursului național de titularizare se va realiza conform unui calendar aprobat prin ordin MEC , după încetarea stării de alertă pe întreg teritoriul  țării.
 
OMEC_nr._4549_din_17.06.202.pdf
 
GRASU Mariana
Inspectoratul Școlar Județean Ilfov
Managementul resurselor umane

Comunicat de presa privind publicarea rezultatelor la EvNat in format anonimizat

17.06.2020

Comunicat de presă

Pentru prima dată de la intrarea în vigoare a RGPD, numele și prenumele candidaților la examenele naționale vor fi publicate în format anonimizat

În conformitate cu prevederile art.5 și ale art.6 din Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor - RGPD), precum și cusolicitarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, rezultatele elevilor, obținute în urma susținerii examenelor naționale, vor fi publicate cu anonimizarea numelui și a prenumelui.Este prima dată, de la intrarea în vigoare a RGPD, când notele/rezultatele candidaților vor fi afișate astfel.

În acest sens, astăzi, 17 iunie, comisiile din unitățile de învățământ/centrele de examen au tipărit din aplicația informatică EvNat un raport ce conține: școala de proveniență a candidatului, județul, numele și prenumele candidatului, CNP și codul unic aferent candidatului: Ex: JJ0000000 (JJ-indicativul județului).Raportul a fost distribuit fiecărui candidat, în momentul predării lucrării scrise.Pe baza codului unic din raport, fiecare candidat își va putea vedea rezultatele obținute la examene.

Listele afișate în centrele de examen și pe site-ul evaluare.edu.ro vor conține următoarele informații: codul unic al candidatului, școala de proveniență, rezultatele probelor examenului și media.

Comisiile din unitățile de învățământ/centrele de examen au informat candidații, în cursul acestei zile, că rezultatele vor fi afișate cu anonimizarea numelui și a prenumelui.

Decizia a fost luată, inclusiv, în baza consultărilor cu partenerii sociali – federațiile sindicale reprezentative din învățământ, reprezentanții părinților, Consiliul Național al Elevilor, Consiliul Național al Rectorilor – toți fiind de acord cu anonimizarea datelor cu caracter personal, respectiv a numelui și a prenumelui elevului.

Comunicat de presa - Evaluare Nationala 17 iunie

17.06.2020

Comunicat de presă

3065 de absolvenți ai clasei a VIII-a au susținut cea de-a doua probă scrisă a examenului de Evaluare Națională (sesiunea 2-27 iunie 2020)

Astăzi, 17 iunie, s-a desfășurat cea de-a doua probă scrisă a examenului de Evaluare Națională la disciplina Matematică.

La această probă, în centrele de examen din județul Ilfov au fost prezenți 3065 de candidați, iar 83 nu s-au prezentat la examen. Niciun candidat nu a avut temperatura peste maximul admis.Pentru tentativă de fraudă a fost eliminat un candidat, lucrarea acestuia fiind notată cu 1(unu).

Subiectul și baremul de corectare pentru proba de Matematică vor fi publicate de către Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, pe site-ul subiecte.edu.ro, la ora 15.00.

Mâine, 18 iunie, se va susține proba scrisă la Limba și literatura maternă, într-o singură unitate din județ, Școala Gimnazială ”Hermann Oberth” din orașul Voluntari.

Primele rezultate vor fi afișate luni, 22 iunie, până la ora 14:00. Contestațiile pot fi depuse atât în format fizic, cât și electronic, în zilele de 22 iunie (în intervalul orar 16:00 - 19:00) și 23 iunie (în intervalul orar 8:00 - 12:00). În cazul depunerii contestațiilor, candidații completează, semnează și depun/transmit electronic și o declarație-tip în care se menționează faptul că au luat cunoștință că nota acordată ca urmare a soluționării contestației poate modifica, după caz, nota inițială, prin creștere sau descreștere. Pentru candidații minori, declarația-tip este semnată și de către părinții/reprezentanții legali ai acestora.

Rezultatele finale vor fi anunțate sâmbătă, 27 iunie.

In atentia candidatilor pentru examenul de DEFINITIVARE in invatamantul preuniversitar

Va rugam sa verificati corectitudinea datelor dvs. pe pagina web Definitivat. Eventualele inadvertente vor fi transmise la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Comunicat de presa Evaluare Nationala 15 iunie

15.06.2020

Comunicat de presă

3074 de absolvenți ai clasei a VIII-a au participat la prima probă scrisă din cadrul Evaluării Naționale (sesiunea 2-27 iunie 2020)

Astăzi, 15 iunie, s-a desfășurat prima probă scrisă a Evaluării Naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a.

La proba scrisă de Limbă și literatură română au fost prezenți 3074 de candidați, iar 75 de candidați nu s-au prezentat la examen. Niciun candidat nu a avut temperatura peste maximul admis și nici nu au existat cazuri de fraudă.

Subiectul și baremul de corectare pentru proba de Limba și literatura română vor fi publicate de către Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, pe site-ul subiecte.edu.ro, la ora 15.00.

Următoarea probă va avea loc miercuri, 17 iunie (Matematică), iar ultima probă, la Limba și literatura maternă, va fi susținută joi, 18 iunie, de către elevii care au urmat cursurile gimnaziale în limba maternă.

Primele rezultate vor fi afișate luni, 22 iunie, până la ora 14:00. Contestațiile pot fi depuse atât în format fizic, cât și electronic, în zilele de 22 iunie (în intervalul orar 16:00 - 19:00) și 23 iunie (în intervalul orar 8:00 - 12:00). În acest caz, al depunerii contestațiilor, candidații completează, semnează și depun/transmit electronic și o declarație-tip în care se menționează faptul că au luat cunoștință că nota acordată ca urmare a soluționării contestației poate modifica, după caz, nota inițială, prin creștere sau descreștere. Pentru candidații minori, declarația-tip este semnată și de către părinții/reprezentanții legali ai acestora.

Rezultatele finale vor fi anunțate sâmbătă, 27 iunie.

 

 

RED Prescolar

Hotarari C.A. nr 14 - 15

Revenire aplicare chestionare 11 iunie

ANUNŢ în atenţia candidaţilor care participă la şedinţa de repartizare pentru pretransfer la cerere – sesiunea 2020

ŞEDINŢA DE REPARTIZARE - pentru soluţionarea cererilor de pretransfer la cerere/schimb de posturi este programată joi, 11 iunie 2020. Ședința de repartizare se desfăşoară online începând cu ora 9.00. Invitatiile de participare au fost transmise pe adresele de email ale candidatilor.


GRASU Mariana
Inspectoratul Școlar Județean Ilfov
Managementul resurselor umane

ANUNȚ_CADRE DIDACTICE_ DEPUNERE DOSARE _ 10.06.2020 - 15.06.2020

Saptamana meseriilor

EDUSAL 2.31

In atentia Director / Contabil sef

In atentia unitatilor de invatamant - ref Atentionare ITM

In atentia unitatilor de invatamant - ref Drepturi copii cu CES

Elevi admisi in cadrul colegiilor militare

Sedinta publica - extragere comisii Bacalaureat iunie-iulie

In atentia Centrelor de Examene Nationale

Tabara Nationala de Excelenta

Organizare EvNat 2019

Afisare rezultate competente

In atentia unitatilor de invatamant - ref Organizare EvNat cls VIII

Evaluare pagube dezastre naturale mai-iunie 2019

Eval_pagube_dezastre.pdf

Macheta o gasiti pe zona securizata.

Sedinta instruire EvNat cls VIII - vineri 14 iunie, ora 10.00

Procedura operationala privind evaluarea directorilor

Proiect - Invatam impreuna

Proiect - Invat sa cresc in siguranta

HAPPY - Primii pasi spre scoala

Educatie incluziva - termeni specifici

Program de interventie personalizata

Siguranta pe net

Proiect de lectie - Afectivitatea

Dizabilitatile de invatare

BENEFICIARI EURO 200 - 2019

In pagina 28 sunt cei doi beneficiari din Ilfov.

euro_200_lista_beneficiari.pdf

In atentia liceelor - ref Proba D

5 iunie - Ziua Invatatorului

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Ridicare diplome gimnaziu

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Promovare in SIIIR

Anunt Concurs National Unic - Titularizare

Concursul național de ocupare a posturilor didactice

Sesiunea iulie 2018

Centrul de concurs Liceul Teoretic ”HORIA HULUBEI” Măgurele

Lista_candidati_admisi_la_proba_scrisa_CNU_2018.pdf09/07/2018, 15:45

 

PROBA SCRISĂ

din cadrul Concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din județul Ilfov din data de11 iulie 2018,

se va desfășura în centrul de concurs LICEUL TEORETIC ”HORIA HULUBEI” MĂGURELE, după cum urmează:

·      pentru disciplineleÎNVĂȚĂTORI, EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT,candidații vor susține proba scrisă în clădirea CORP A a liceului (sediul Școlii Gimnaziale) din Strada Fizicienilor, nr.42, Măgurele.

·      pentruTOATE CELELALTE DISCIPLINE, candidații se vor prezenta în clădirea CORP B a liceului, Strada Atomiștilor, nr. 103, Măgurele.

Intrarea în sălile de concurs este permisă între orele 8.00 – 9.00.

Mijloace de transport:          -maxi-taxi203, 204, 214, 303

-autobuze427, 453

din stațiileAntiaeriană, Ghencea (capătul liniei de tramvai 41) spre orașul Măgurele.

Telefon de contact centru de concurs:021 4574432.

 

PREȘEDINTELE COMISIEI JUDEȚENE,

INSPECTOR ȘCOLAR GENERAL,

Prof. Florentina Ecaterina COSTEA

                                                           Inspector școlar,

                                                           Prof. Constantin SIMION

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Tabara de Excelenta

In atentia unitatilor de invatamant - ref Fisa SIIIR

In atentia director/ administrator IT - ref Situatii statistice SC3

Precizari completare acte de studii

In atentia unitatilor de invatamant - re. Absenteism minoritati

Rezultate CNEME Sesiunea 2018 SERIA 13

In atentia unitatilor de invatamant - ref Programul DiscoverEU

In atentia director / director adjunct

Sedinta publica extragere comisii BAC - 23 iunie ora 9.00

Modificare calendar inscriere la gradinite

In atentia Presedinti CEx EvNAT- ref contestatii

In atentia profesorilor de istorie - ref Scoala de vara 16-19 iulie

Urgent in atentia unitatilor de invatamant de stat si particular - ref Fisa SIIIR

In atentia unitatilor de invatamant - ref "Scoala altfel"

Sedinta instruire EvNat 2018 - 9 iunie ora 9.00

Ridicare diplome inv gimnazial

In atentia profesori religie

Competente lingvistice cls V

Raport ISJ Ilfov - EvNat cls 2, 4, 6

Tabel nominal candidati inscrisi la CNEME seria 13

EDUSAL 2.13.2

EdusalSetup_2_13_2.zip

Citeste-ma_versiuni_2.13_2.13.1_2.13.2.zip

Stimați colaboratori,Pe principiul că a treia oară este cu noroc, este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.13.2  a aplicaţiei desktop.

Nu este obligatorie instalarea versiunii 2.13.2 DECȂT pentru cei care au avut la versiunea 2.13.1 problemele rezolvate acum în versiunea 2.13.2.

După instalarea versiunii 2.13.2, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! 

După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida.

Modificările aduse la versiunea 2.13 şi 2.13.1 sunt valabile şi în versiunea 2.13.2. Astfel că cei care NU au instalat versiunea 2.13 şi instalează direct versiunea 2.13.2, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:

-          Drepturile personalului de conducere

-          Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017

-          Drepturile personalului medical

-          Drepturile personalului reîncadrat care în martie 2018 a fost mutat de la categoria de personal didactic-auxiliar la nedidactic

-          Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal conform O.U.G. nr. 41/2018

Modificările aduse la versiunea 2.13.2 faţă de versiunea 2.13.1 constau în rezolvarea problemelor apărute la funcţionalitatea de blocare a promovării pe tranşele de vechime în învăţământ mai mari de 25 ani, respectiv tranşele 30-35 ani, 35-40 ani, peste 40 ani.

Numai bine,
Echipa EduSAL

In atentia unitatilor de invatamant / Responsabil cu formarea continua

EDUSAL 2.13.1

EdusalSetup_2_13_1.zip

Nu este obligatorie instalarea versiunii 2.13.1 DECȂT pentru cei care au avut la versiunea 2.13 problemele rezolvate acum în versiunea 2.13.1.

După instalarea versiunii 2.13.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! 

După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida.

Modificările aduse la versiunea 2.13 sunt valabile şi în versiunea 2.13.1. Astfel că cei care nu au instalat versiunea 2.13 şi instalează direct versiunea 2.13.1, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:

-          Drepturile personalului de conducere

-          Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017

-          Drepturile personalului medical

-          Drepturile personalului reîncadrat care în martie 2018 a fost mutat de la categoria de personal didactic-auxiliar la nedidactic

-          Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal conform O.U.G. nr. 41/2018

Modificările aduse la versiunea 2.13.1 faţă de versiunea 2.13 constau în rezolvarea următoarelor probleme:

  1. 1.      Finalizarea funcţionalităţii de blocare a promovării pe tranşele de vechime în învăţământ mai mari de 25 ani, respectiv tranşele 30-35 ani, 35-40 ani, peste 40 ani.
  2. 2.      Corectarea algoritmului de calcul a contribuţiilor pentru salariaţii care sunt încadraţDOAR la plata cu ora şi beneficiază si de Concediu medical

NOTA! Pentru recalcularea corectă a contribuţiilor se va şterge şi se va reopera concediul medical

Numai bine,
Echipa EduSAL

Tabere gratuite 2018

In atentia unitatilor de invatamant - ref. stoc acte de studii

Activitate metodica religie - 8 iunie Bucuresti

Activitate metodica LRO - 8 iunie CCD Branesti

Ziua Învățătorului - 5 iunie

EDUSAL 2.13

EdusalSetup_2_13.zip

 

După instalarea versiunii 2.13, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării!  După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida.

După instalarea versiunii 2.13 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:

-          Drepturile personalului de conducere

-          Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017

-          Drepturile personalului medical

-          Drepturile personalului reîncadrat care în martie 2018 a fost mutat de la categoria de personal didactic-auxiliar la nedidactic

-          Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal conform O.U.G. nr. 41/2018

Modificările aduse la versiunea 2.13 faţă de versiunea 2.12, şi a modificărilor ulterioare, constau în:

  1. 1.      Blocarea acordării sporului de stabilitate pentru persoanele care după data de 1.07.2017 nu mai întrunesc condiţiile de acordare conform Legii cadru nr. 153/2017
  2. 2.      Blocarea acordarii gradaţiei de merit la personalul medical (medici şi asistenţi medicali)
  3. 3.      Blocarea acordării sporului de predare simultană directorilor
  4. 4.      Blocarea acordării sporului de predare simultană personalului didactic de predare care predă la învăţământul preşcolar
  5. 5.      Blocarea acordării gradaţiei de merit la funcţiile de cumul ( conform metodologiei de acordare a gradaţiilor de merit)
  6. 6.      Blocarea promovării pe tranşele de vechime în învăţământ mai mari de 25 ani, respectiv tranşele 25-30 ani, 30-35 ani, 35-40 ani, peste 40 ani
  7. 7.      Actualizarea Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate - conform Ordinului comun al ministrului finanţelor publice nr.1931/2018, ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr.1615/2018 şi al ministrului sănătăţii nr. 598/2018, valabil începând cu aprilie 2018 - publicat în data de 22.05.2018
  8. 8.      Majorarea drepturilor salariale începând cu luna mai 2018 pentru personalul didactic din ISJ-uri/ISMB conform O.U.G. nr. 41/2018
  9. 9.      Majorarea plafonului din 2022 pentru funcţiile de conducere Director Casa Corpului Didactic şi Contabil şef şi Secretar şef de la unităţile de învăţământ de grad I conform O.U.G. nr. 41/2018
  10. 10.  Pentru aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 41/2018, alin. 6.1, începând cu luna martie următoarele funcţii se vor reîncadra la personalul didactic-auxiliar, vor reprimi sporul de învăţământ special şi vor beneficia de majorarea de 20% din martie 2018:

Nr. crt.

Funcţie

Studii

1

Asistent social principal

S

2

Asistent social specialist

S

3

Asistent social practicant

S

4

Asistent social debutant

S

5

Documentarist gradul I  CCD/CDI

S

6

Documentarist gradul II  CCD/CDI

S

7

Documentarist gradul debutant  CCD/CDI

S

8

Secretar (tehnic) de redacție gradul I

S

9

Secretar (tehnic) de redacție gradul II

S

10

Secretar (tehnic) de redacție gradul III

S

11

Secretar (tehnic) de redacție debutant

S

12

Asistent social principal

SSD

13

Asistent social

SSD

14

Asistent social practicant

SSD

15

Documentarist treapta IA  CCD/CDI

M

16

Documentarist  treapta I  CCD/CDI

M

17

Documentarist  treapta II

M

18

Documentarist debutant

M

19

Secretar de redacție I

M

 20

Secretar de redacție II

M

 21

Secretar de redacție  IA

M

 22

Secretar de redacție debutant

M

23

Tehnician treapta IA

M

24

Căpitan

M

25

Șef mecanic

M

26

Ofițer de punte, Ofițer mecanic, Ofițer electrician

M

27

Șef timonier, Sef echipaj

M

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.13, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.13).

Numai bine,
Echipa EduSAL

Urgent in atentia unitatilor de invatamant - timbru sec

Recomandari protectie canicula

Rezultate gradatii de merit

Comunicat presa - 23iunie

Duminică, 25.06.2017, ora 10.00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov, situat în  Calea 13 Septembrie nr. 209, sector 5, București, va avea loc ședința publică de tragere la sorți și de instruire a președinților comisiilor centrele de examen și din centrul zonal de evaluare pentru examenul de bacalaureat național, sesiunea iunie-iulie 2017.

                       

Comisia județeană pentru bacalaureat

Seria 11 Experti in Management Educational

Candidații admiși în Seria 11 Experți în Management Educațional, pot ridica comunicările în original de la Secretariatul ISJ Ilfov.

Urgent- Macheta IF pensionari 30iunie

Sedinta publica EN cls VIII - duminica 18 iunie ora 10.30- sediul ISJ

Concurs directori / directori adjuncti 2017

Anunț_concurs_directori_iulie_2017.pdf

Lista_posturi_directori.pdf

 

Lista_finala_a_candidatilor_care_indeplinesc_conditiile_de_inscriere_si_participare_la_concurs.pdf

 

PROBA SCRISĂ a concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante de director  și director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat din județul Ilfov se va desfășura în Centrul special de concurs, organizat la Liceul Tehnologic ”Doamna Chiajna”, Strada 1 Decembrie 1918, localitatea Roșu-Chiajna, jud. Ilfov, pe data de 17.07.2017.

Lista_documentelor_necesare_înscrierii_la_concurs.pdf

Ordin__3969-2017.pdf

Metodologie_concurs_directori_directori_adjuncti_30.05.2017.pdf

BIBLIOGRAFIE_CONCURS.pdf

fise_post.zip

P.O._concurs_directori.pdf10/07/2017, 13:19

Ordin pentru modificarea Metodologiei privind oragnizarea și desfășuarrea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar, aprobată prin OMEN nr. 3969/2017    OMEN_4068_15.06.2017.pdf

P.O._concurs_directori.pdf

Procedura_operationala_proba_scrisa_concurs_directori_afisare.pdf

 

Comunicat de presa 14 iunie

Sâmbătă, 17.06.2017, ora 9.00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov situat în  Calea 13 Septembrie nr. 209, sector 5, București, va avea loc ședința publică de instruire a președinților comisiilor din unitățile de învățământ centre de examen și din centrul zonal de evaluare pentru Evaluarea Națională pentru elevii clasei a VIII-a, 2017. În cadrul ședinței publice va avea loc și tragerea la sorți a cadrelor didactice care fac parte din comisia din centrul zonal de evaluare.

                       

Comisia județeană pentru Evaluarea Națională

Coduri scoli de provenienta din ILFOV

In atentia unitatilor de invatamant- ref livrare mere

Rezultate etapa judeteana

Rezultate Etapa Judeteana

Sedinta cu directorii unitatilor de invatamant - marti 13 iunie, ora 10

In atentia responsabil cu proiecte educationale europene

In atentia unitatilor de invatamant- ref. Programe de Master

In atentia unitatilor cu PJ - contabil sef/contabil 24 iun

In atentia unitatilor de invatamant 22iun

In atentia unitatilor de invatamant cu PJ - ref. calculul vechimii in invatamant

In atentia unitatilor PJ / Contabil

Sedinta publica EvNat cls a-VIII-a - duminica 26 iun

In atentia directori - ref. Validare fise inscriere Examen DEFINITIVAT

Validarea fiselor de inscriere pentru examenul de DEFINITIVAT  sesiunea august 2016, se va face dupa urmatorul program:

- miercuri 22 iunie - orele 8.00 - 12.00

- joi 23 iunie - orele 8.00 - 12.00

- vineri 24 iunie - orele 8.00 - 12.00

Prezenta obligatorie. 

In atentia unitatilor de invatamant liceal - ref. Proiect ROSE

Workshopuri gratuite dedicate elevilor

Asociatia EXE organizeaza in perioada 21 - 24.06.2016 (interval 17.30 - 19.30) o serie de workshop-uri gratuite dedicate liceenilor pe tematica proiectelor si a managementului de proiect. 
 
Intalnirile vor avea loc in Bucuresti, Sector 1, Str. Polona, nr. 89, Corp B, parter, ap.B. (sediul EXE). Pentru fiecare intalnire sunt disponibile 15 locuri si inscrierea se face online la link-ul de mai jos.
 

World RUGBY Nations Cup 2016

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Necesar sume L 85

Activitate metodica- disciplina religie- 17 iunie

Urgent in atentia unitatilor de invatamant- adrese 6 iunie

adresa_ISJ_6329_6iun2016.pdf     - Joi , 9 iunie are loc la sediul ISJ intalnirea cu reprezentantii Partidei Romilor, in vederea acordarii recomandarilor pentru absolventii clasei a-VIII-a care doresc sa se inscrie la liceu.

adresa_ISJ_6345_6iun2016.pdf - Macheta elevi cu parinti plecati la munca in strainatate.

Sedinta directori - 7 iunie 2016 ora 14, sediul ISJ

In atentia unitatilor PJ - ridicare tipizate Examene nationale

EDUSAL-Validare date in state, luna de calcul iunie 2015

Stimaţi colaboratori,

Începând cu lichidarea lunii iunie, aveţi următoarele validări pe normele din statele de plată care vor genera o alerta şi un mesaj de atenţionare astfel:

1. În statele de personal, se va aplica următoare regulă: 

- Dacă Normele aprobate ISJ sunt mai mari decat Normele aprobate OMEN, pe o sursă de finanţare 
şi
- Aveţisalariaţi noi din categoria didactic auxiliar şi nedidactic, angajaţi pe sursa de finanţare care are depăşirea de mai sus, 

Atunci se va activa Alerta "T" la nivelul statului de personal şi la nivelul noilor angajaţi în Detalii stat de personal.



2. În statele de plată, se va aplica următoare regulă: 

- Dacă Normele aprobate ISJ sunt mai mari decat Normele aprobate OMEN, pe o sursă de finanţare
şi 
- Normele plătite la luna curentă sunt mai mari decat normele plătite la luna anterioară, pe sursa de finanţare de mai sus,

în Detalii stat de plată sub butonul de Aprobare se va afişa mesajul: Atenţie! Normele plătite la luna curentă sunt mai mari decat normele plătite la luna anterioara.

sursa: Forumul Siveco- Edusal

Concurs pentru ocuparea functiei de Inspector Scolar General

adresa_MECS_885_14iul2015__privind_programarea_concursului_pentru_ocuparea_functiei_de_inspector_general.pdf16/07/2015, 10:28

Dosarele pentru functia de Inspector General se primesc  in zilele de sambata 11.07.2015 si duminica 12.07.2015 intre orele 8.00-11.00

Anunt_concurs_Inspector_Scolar_General.pdf

Adresa_773_DGMRS_2015.pdf

adresa_MECS_785_25iun2015.pdf

   1.      Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011 și OMECS nr. 3169/04.02.2015;

   2.      Perioada de înscriere a candidaților: 29 iunie-12 iulie  2015;

   3.      Modelul de cerere de înscriere la concurs (anexa 1 la prezenta adresă);

 4.   Bibliografia de concurs, modificată și completată conform Notei nr. 751/DGMRS/22.06.2015 (anexa 2 la prezenta adresă);

   5.      Modelul de curriculum vitae (anexa 2 la Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011);

   6.      Declarația de propria răspundere (anexa 3 la Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011);

   7.      Fișele de evaluare a probelor (anexa 1 la OMECS nr. 3169/04.02.2015, anexele 4 și 6 la Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011);

   8.      Fișa postului (anexa 1 a anexei 2 a OMECS nr. 3169/04.02.2015);

   9.      Lista documentelor necesare înscrierii la concurs (anexa 3 la prezenta adresă).

Sedinta publica BACALAUREAT 2015 - sambata 27 iun ora 14.00

Model de cerere pentru contestatii EvNat

Contestatie_EvNat_cerere.doc

Marcarea contestaţiilor în aplicaţia EvNat se face la Centrul de examen. Centrele de evaluare vor

prelua această informaţie din aplicaţie, după ce centrele de examen au finalizat marcarea.

În acest scop, preşedinţii CEX vor lua toate măsurile ce se impun.

Admitere liceu 2015-2016 - frecventa redusa

In atentia unitatilor PJ- Contabil-Sef/ Contabil

In atentia candidatilor la Examenul de DEFINITIVAT

Validarea fiselor se face joi 18 iun intre orele 8-16 si vineri 19 iunie intre orele 8-12, la sediul ISJ.

Sedinta publica EN clasa a-VIII-a - 20 iun 2015

Comunicat de presa 15 iunie

Calendar

Centre

Centrul de Examen - Definitivat 2015

Centrul de examen - Definitivat 2015

Pregatire metodica in vederea sustinerii examenului de definitivat 2015

preg ex definitivat-2015

Centrul special de inscriere pentru candidatii din alte judete

Centrul special de inscriere pentru candidatii proveniti din alte judete va fi la Liceul Teoretic "Horia Hulubei" Oras Magurele, județul Ilfov, str Fizicienilor nr.42, tel. 021 457 44 26.

 Anunt_-Admitere_liceu_2015-2016_elevi_proveniti_din_alte_judete.pdf

 

In atentia Inspectori / Directori / Directori adjuncti

In atentia unitatilor de invatamant gimnazial - referitor admitere locuri speciale rromi

adresa_ISJ__6852_8iun2015.pdf

Calendarul inscrierii pe locuri speciale rromi precum si documentele necesare se regasesc pe in meniul Admitere.

Admitere pe locuri speciale rromi

Simpozion regional - Ilfov, cununa cu diamante.

Anunt selectie partener privat pentru proiectul "ECO ALERT!" - conf. OUG 64/2009

Participare la programul de formare "Scoala pentru democratie"

adresa_ISJ_6689_3iun2015.pdf - in atentia cadrelor didactice care predau cultura civica sau istorie.

Ziua Invăţătorului

Lista beneficiari EURO 200 - 2015

Aici puteti vedea lista beneficiarilor EURO 200 pentru anul 2015.

Calendarul pentru următoarele etape

depunerea contestaţiilor  5 zile de la afisarea listei beneficiarilor pe portalul dedicat
rezolvarea contestaţiilor 8 - 23 iunie
afişarea rezultatului contestaţiilor pe portalul dedicat şi în fiecare unitate de învăţământ 24 iunie, până la ora 18,00
eliberarea bonurilor valorice 24 iunie - 30 iulie
achiziţionarea de calculatoare  24 iunie - 31 august
depunerea copiilor după facturi şi procesele verbale de predare-primire de către elevi 24 iunie - 20 septembrie
depunerea de către operatorii economici a bonurilor valorice, a copiilor după facturi, certificate de garanţie şi după procesele verbale de predare-primire la Comisia Judeţeană; înregistrarea operatorilor economici pe portalul dedicat 24 iunie - 20 octombrie
decontarea către agenţii economici 23 iulie - 30 noiembrie

Ziua Invatatorului - Mesajul Inspectorului Scolar General

Dragi colegi,

            Sărbătorim astăzi, 5 iunie,Ziua Invăţătorului, ziua tuturor dascălilor, oameni cu har şi vocaţie,  sculptori de suflete şi caractere. La ceas de sărbătoare, ne exprimăm  credința că Profesorul va redeveni adevăratul model de succes social.De ce? Pentru ca tinerii, elevi şi studenţi, să se uite la el cu admiraţie, să-l creadă în tot ceea ce spune, în ştiinţa pe care le-o transmite, în judecăţile de valoare pe care le emite. Pentru ca părinţii și întreaga comunitate să-l respecte,  pentru a-şi găsi locul pe care îl merită în societate.

Sărbătoarea de astăzi este și un prilej de a reflecta la misiunea noastră profesională, din ce în ce mai complexă și mai dificilă, aceea de a schimba din interior și din exterior școala, folosind cele mai valoroase experiențe, de a modela personalitatea elevilor noștri astfel încât să devină capabili să creeze și să transmită valori. Pe toți ne reunește crezul în educație, în puterea ei modelatoare și transformatoare, în capacitatea acesteia de a oferi șanse de succes tuturor copiilor. Aflați într-un continuu exercițiu de învățare, alături de elevi, căutăm soluții, construim strategii, împărtășim experiențe pentru a asigura viitorul copiilor, al tinerilor dar și al sistemului educațional.

Colegilor noştri care se pensionează începând cu 1 septembrie 2015 le adresez  mulţumiri pentru munca susţinută, pentru dăruire, pentru profesionalism, pentru răbdarea cu care au trecut de-a lungul anilor peste atâtea şi atâtea probleme, crezând în misiunea lor socială cu adevărat nobilă!

Tuturor celorlalți educatori le urez un parcurs profesional frumos, cu provocări constructive, care să le mențină motivația începutului de drum, neliniştea de a fi mereu actuali pentru elevii noștri!

Vă  doresc, dragi colegi, sănătate, bucurii, putere de muncă, împliniri în plan personal și profesional!

Inspector Şcolar General,

prof. Coca CODREANU

TEL VERDE 0800 080 345

Tel Verde dedicat Examenelor Nationale

  • Bacalaureat,
  • Admitere,
  • Evaluare nationala pentru Clasa a VIII-a.

 

Tel Verde 0800 080 345

TEL VERDE Ministerul Educației Naționale

Ministerul Educației Naționale pine la dispoziție entru sesizarea unor posibile disfunctionalitati/ nereguli identificate la examenul de evaluare națională

 

Tel Verde 0800 801 100

ERASMUS+

Erasmus+ este programul Uniunii Europene în domeniile educație, formare profesională, tineret și sport pentru perioada 2021-2027; acesta oferă oportunități de mobilitate și cooperare pentru toți actorii implicați activ în domeniile menționate, fie ca persoane sau ca instituții/organizații.

Sus