Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.
Postare_documente_selectie_ocupare_posturi_experti.pdf
Cercul_pedagogic_al_directorilor.pdf
Curs_-_Educatie_parentala.pdf
Publicare_ghid_si_apel_ERASMUS_.pdf
Workshop-ul_anual_-_Geografia_in_scoala.pdf
Cerc_pedagogic_al_profesorilor_de_Lb._engleza.pdf
Origami.pdf
Efectuarea_CO_al_personalului_din_invatamant.pdf
Cerc_pedagogic-_engleza.pdf
Proiectul_international_de_literatura_si_arte_.pdf
Procedura_operationala_TSU.pdf
Gradinite_de_stat.pdf
Asigurarea_manualelor_scolare__.pdf
cerc_pedagogic_biologie_.pdf
Calendar_eveniment.pdf
Activitate_metodica_.pdf
Cerc_pedagogic_chimie_.pdf
Cerc_pedagogic_franceza_.pdf
Sectii_votare.pdf
Spatiul_invatarii_si_e_Twinning.pdf
Activitate_metodica.pdf
Cercul_pedagogic_lb_franceza.pdf
Cerc_pedagogic_biologie-liceu.pdf
EdusalSetup_2_18_1.zip
După instalarea versiunii 2.18.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării!După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna noiembrie 2018 se vor invalida.Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.18.1 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date:- Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017- Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personalModificările aduse la versiunea 2.18.1 constau în:1. Implementarea elementului „Inspecţie pentru grad” conform Ordinului nr. 4827/30.08.2018 privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control precum şi pentru cadrele didactice metodiste din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile conexe. De reţinut: Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare:a) În stat de personal:- Data de angajare: 01 ale lunii în care se va face plata- Data de plecare: prima zi lucrătoare după data de angajare- Tip asigurat: (1000) Conveţii civile- Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA- Statut persoană: HJ- Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți- Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0- Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect- În forma de Încadrare se va seta funcţia de profesor, grad didactic I, transa de vechime în învatamant 25-30 pe toate legile- În forma de Drepturi lunare se va seta spor vechime =25b.) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Inspecţiei de grad pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setată persoana în statul de personal. Calculul sumei se va efectua conform art. 11, alin. (1) din OMEN nr. 4827/30.08.2018 , respectiv: [(Salariu grilă Legea 250 *2) /166 ] * Număr ore specifice activităţilor desfăşurate (5 ore sau 7 ore) Din suma de Inspecţie de grad se va reţine doar Impozit 10% Sumele vor fi declarate în formularul D100 şi nu prin D112 Sumele privind plata Inspecţiei de grad nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale Se vor plăti de la capitolul 20.13 - Bunuri şi servicii2. A fost definit raportul “Inspecţie pentru grad” în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 3. Actualizarea plafonului Numărului de ore la plata cu ora / plata cu ora minorităţi pentru luna noiembrie 2018. Pentru o normă didactică întreagă maximul de număr de ore plata cu ora va fi : La o normă didactică plata cu ora de 64 ore maximul va fi de 68 La o normă didactică plata cu ora de 72 ore maximul va fi de 76 La o normă didactică plata cu ora de 80 ore maximul va fi de 84 La o normă didactică plata cu ora de 92 ore maximul va fi de 97 La o normă didactică plata cu ora de 96 ore maximul va fi de 101 La o normă didactică plata cu ora de 100 ore maximul va fi de 1054. Au fost actualizate / implementate salariile grilă Legea 250 pentru combinaţiile de functii din fisierul atasat5. Blocarea setării încădrărilor de plata cu ora pe coeficient / bifa Reîncadrare conform OUG nr. 91/2017.
Olimpiada-cunosterea_riscurilor_natuarale_si_tehnologice.pdf
Cerc_pedag.Lb.franceza.pdf
Acordarea_ajutorului_financiar_FEGA.pdf
Cerc_pedag.nr.2_si_Cerc_pedag._nr.3.pdf
Cerc_pedagogicDirectori.pdf
Erasmus_.pdf
ELIBERARE_CERTIFICATE_GR.DID.2.pdf
CERC_PEDAGOGIC_MATEMATICA.pdf
ED.MUZICALA_SI_ED.PLASTICA.pdf
CERC_PEDAGOGIC_CHIMIE.pdf
Workshop-Geogr.in_scoala.pdf
Precizari_MEN_nr.3909705.10.2018.pdf
Procedura-TEZA_cu_subiect_unic_.pdf
EdusalSetup_2_18.zip
Citeste-ma_2_18.pdf
adresa_ISJ_beneficiari__BDL.pdf
Adresa informare drepturi copii cu CES si BURSE elevi din invatamantul preuniversitar de stat.pdf
Concursul International PlayEnergy.zip
Necesar_acte_studii_2019.pdf
Com_stiintifice.pdf
Cerc_pedag_biologie.pdf
EdusalSetup_2_17_4.zip
Citeste-ma_2_17_4_-pt_scoli_vs.1.pdf
Adm_invat_dual.pdf
Cerc_pedag_lb_eng_2.pdf
Inv.Pasarea_maiastra.pdf
Reprog_cerc_pedag_religie.pdf
Activ_metod_fizica.pdf
Cerc_pedag_lb_eng.pdf
Impact_Bani_de_liceu.pdf
Ajutor_FEGA.pdf
GHID_solicitant_PPS_ed_1_revizia_1.pdf
Discipline_-_teze.pdf
AG_CJE_Ilfov_05_nov.2018.doc.pdf
adresa_ISJ_13946_27nov.pdf
Macheta online se regaseste pe Z.S.
EdusalSetup_2_9_1.zip
precizari_versiune_2.9.docx
adresa_ISJ_13900_27nov.pdf
adresa_ISJ_13814_21nov.pdf
ADRESA_CERC_-CLINCENI.docx
adresa_ISJ_13751_20nov.pdf
adresa_ISJ_13756_20nov.pdf
adresa_ISJ_13750_20nov.pdf
adresa_ISJ_13699_20nov.pdf
adresa_ISJ_13769_20nov.pdf
Procedura_sistem_managementul_de____caz.doc
ANEXE_PROCEDURA_3.zip
adresa_ISJ_13669_17nov.pdf
adresa_ISJ_13660_14nov2017.pdf
ADRESA_CERC_BRANESTI.docx
adresa_ISJ_13592_13nov2017.pdf
Adresa_DECATLONIADA_2017-2018.pdf
adresa_ISJ_13313_9nov2017.pdf
adresa_ISJ_13545_10nov2017.pdf
adresa_ISJ_13616_13nov2017.pdf
adresa_ISJ_13620_13nov2017.pdf
Stimați colaboratori,Este disponibilă pentru descărcare de pe Portalul EduSAL versiunea 2.8.2 a aplicaţiei desktop (variantele exe şi zip).Modificările aduse la versiunea 2.8.2 faţă de versiunea 2.8.1 constau în:• Au fost implementate mai multe modificări conform Ordinului nr. 1024/1582/934 din MOF716/05.09.17:- actualizarea listei de valori aferentă câmpului Tip salariat din forma Date persoană- actualizarea formei de Recapitulatie taxe prin adăugarea unei zone care va permite înregistrarea detaliilor legate de ajutoarele de deces acordate- actualizarea detaliilor certificatelor de concedii medicale prin implementarea câmpului “Dată aviz direcţia de sănătate publică”- crearea şi actualizarea unei noi versiuni a D112:1. actualizarea tipurilor de declaraţii posibile de generat2. introducerea secţiunii G – Date informative privind ajutoarele de deces acordate în Anexa 1.13. adăugarea câmpului “Persoană scutită de la plata impozitului pe venit” în Anexa 1.24. adăugarea câmpului “Dată aviz direcţia de sănătate publică” în Anexa 1.2, secţiunea D5. actualizarea regulilor de validare pe sume conform noilor tipuri de asigurat• Au fost rezolvate următoarele probleme: - posibilitatea editării cămpului “Observaţii şcoală”- se pot întocmi state de plată rectificative la iulie 2017 pentru aplicarea legii 153/2017- se pot viualiza detaliile salariaţilor pe luni mai vechi de decembrie 2015- recalculul drepturilor salariale mărite în stat de plată la pesonalul auxiliarPentru toti cei care au plătit în luna octombrie 2017 hotărâri judecătoreşti persoanelor care nu mai sunt în instituţie şi aţi setat la câmpul Tip salariat =(3) Alte categorii de personal veţi efectua următoarele setări privind încadrarea acestora conform Ordinului nr. 1024/1582/934 din MOF716/05.09.17:1 Dacă luna de calcul octombrie este deja închisă se creează stat de plată rectificativ2 Se setează pe tipul de asigurat: (18)Persoane care realizează venituri din salarii sau asimilate salariilor şi nu se mai regăsesc în raporturi juridice cu persoanele fizice şi juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora, dar încasează venituri ca urmare a faptului ca au avut incheiate raporturi juridice si respectivele venituri se acordă, potrivit legii, ulterior sau la data încetării raporturilor juridice.3 Se pontează cu zero zile lucrate şi restul zilelor din perioada de reactivare pentru plata hotărârilor judecătoreşti pe zile de absenţă4În conformitate cu Ordinul nr. 1024/1582/934 nu se mai reţine contribuţia individuală pentru şomaj prin setarea acestui tip de salariat5 Verificaţi diferenţele generate prin tipărirea statului de diferenţe6 Calculaţi taxele de angajator şi trimiteti la validat statul de plata rectificativ.7 Mai departe este fluxul de lucru pentru stat de plata rectificativ cunoscut deja.Instrucţiuni pentru încadrarea persoanelor care sunt foşti angajaţi militari:1 Se vor seta pe tipul de asigurat: (22)Persoane care realizează venituri din activități dependente, asigurate în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu au obligaţia asigurării în sistemul public de pensii potrivit legii2 Acest tip de salariat a apărut în Ordinul nr. 1024/1582/934 din MOF716/05.09.17 începând cu luna octombrie 2017 şi nu se reţine pentru el contribuţia individuală de asigurări sociale3 Înainte de luna octombrie 2017 NU se poate seta tipul de asigurat – Salariat militar deoarece softul J nu-l validează.Foarte important! Aveţi grijă la setările pe Tip contract pentru persoanele încadrate DOAR la plata cu ora. Se distorsionează calculele pentru aplicarea Ordonanţei nr. 4/2017. De exemplu: NU se poate seta Tip contract = Parţial cu norma de 1 oră, Norma didactică = 100 şi Număr ore plata cu ora=100. S-ar deduce de aici că la 1 ora de lucru pe zi, un salariat lucrează 4 luni în totalul celor 100 de ore didactice.Vă recomandăm să verificaţi tipurile de salariat setate la nivelul unităţii dvs şi să eliminaţi tipul (3) Alte categorii de personal. Conform Ordinului nr. 1024/1582/934 din MOF716/05.09.17 începând cu luna octombrie 2017 acest tip de salariat NU mai are bază legală de aplicare în învăţământ.Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.8.2, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.8.2).Atenţie! Dacă noua versiune a fost instalată prin autoupdate nu mai este nevoie să rulaţi din nou kitul disponibil pe Portalul EduSAL. Verificaţi instalarea noi versiuni în meniul de “Actualizare” unde ar trebui să aveţi la câmpul “Versiune Program: 2.8.2”Numai bine,Echipa EduSAL
Lista beneficiarilor poate fi accesata aici.
Listele pe scoli se regasesc in arhiva de mai jos.
listebeneficiaribanideliceu20172018.zip
adresa_ISJ_13591_13nov2017.pdf
Concurs_Gutuia_2017.zip
Calendar_ONSS_ISJ_Ilfov_2017-2018__proiect_05_oct.2017.pdf
Calendar_GIMNAZIADA__ISJ__Ilfov_2017-2018_proiect_05_oct.2017.pdf
Education and training monitor 2017 - Romania
adresa_ISJ_13263_8nov.pdf
Invitatie_Directori_ISJ_20_ani.pdf
Oferta_CCD-Ilfov_2017-2018.pdf
adresa_privind_educatia_juridica_in_scoli.pdf
activitate_metodica_disciplina_fizica.pdf
adresa_privind_aplicare_oug96_2002_privind_acordarea_de_produse_lactate_si_de_panificatie.pdf
adresa_ISJ_13093_6nov.pdf
adresa_ISJ_13114_6nov.pdf
ADRESA_CERC_-DRAGOMIREȘTI-VALE.docx
adresa_ISJ_13011_2nov.pdf
adresa_ISJ_12883_31oct.pdf
organizare_activ_an_scolar.pdf
ghid_ERASMUS.pdf
cerc_pedag_bio_gimnaziu.pdf
cerc_pedagogic_biologie_liceu.pdf
cerc_pedag_chimie.pdf
ADRESA_CERC_FRANCEZA_-GĂNEASA.docx
adresa12862_SIIIR_data_infiintarii.pdf
Program_Teatru_divertisment_si_recreere.pdf
Invitatie_Teatrul_de_pe_Lipscani.pdf
20161128093631.pdf
ANUNT_MUZEU_ILFOV.pdf
acte_studii_2017.pdf
adresa_ISJ_14683_24nov2016.pdf
adresa_eliberare_certificate_DEF.pdf
Cod_etica.pdf
COD_ETICA_FORMA_FINALA_11.11.2016_corectat.docx
Cerc_pedagogic_efs.pdf
Cerc_pedag_lb_engleza_Buftea.pdf
Retragere_brosura.pdf
Teza_subiect_unic_mate.pdf
Intalnire_ISU_Bragadiru.pdf
Anunt_depunere_contestatii.pdf
Anexa_1.pdf
CONTESTATII DEPUSE:
Cereri_de_contestaţie_23-11-2016.xls
adresa_ISJ_14263_17nov2016.pdf
adresa14282_SIIIR.pdf
adresa14213_SIIIR.pdf
20161114_raport_cereri_transfer_neaprobate.zip
planific_insp_DEF__2016-2017_-.doc
ORDIN_5.071_EN_VIII_2017.pdf
calendar_EN8_2017.pdf
Contestatii - TelVerde_EN_VIII.pdf
Manuale_cls_IV_geo.pdf
Campanie_SNAC.pdf
Cerc_pedag_lb_engleza_Popesti.pdf
Anunt_certif_definitivare.pdf
adresa14027_incadrare_pers_did.pdf
machete_incadrare.zip
Sesiune_referate_istorie.pdf
Scanned-image-49.pdf
Plan_pregatire_situatii_de_urgenta.pdf
Cerc_pedag._lb._franceza.pdf
Comanda_lb_germana.pdf
ANUNT_AUDITII_CJCPCT-Ilfov_.pdf
Dezbatere_publica_acte_normative.pdf
Gutuia_din_fereastra.pdf
adresa_ISJ_13383_1nov2016.pdf
Alegeri_CJE.pdf
Activitate_metodica_muzica.pdf
Activitate_metodica_religie.pdf
Activitate_metodica_fizica.pdf
metodica_fizica.pdf
Concurs_Pasarea_Maiastra.pdf
Adresa_Adeverinte_proiect_sistemic.zip
Cerc pedagogic EFS 4 dec 2015.pdf
20151126_adresa_SIIIR_elevi_situatie_deschisa.doc
adresa_ISJ_15684_24nov2015.pdf
adresa_UNIVERSITATEA__BUCURESTI.pdf
adresa_ISJ_15436_23nov2015.pdf
ADRESA_cerc_CĂȚELU-Glina.doc
adresa_ISJ_15390_19nov2015.pdf
Adresa_ISJ_15391_19nov2015.pdf
adresa_ISJ_15491_20nov2015.pdf
Centralizator privind disciplinele de invatamant, domeniile si specializarile, probele de concurs valabile pentru incadrarea personalului didactic din invatamantul preuniversitar, precum si disciplinele pentru examenul national de definitivare in invatamant 2016
adresa_ISJ_15255_19nov2015.pdf
adresa_ISJ_15290_18nov2015.pdf
adresa_ISJ_15291_18nov2015_fisa_post_director_fisa_post_director_adjunct.pdf
MODEL_CERERE_planif_CO_DIRECTORI_2016.doc
adresa_ISJ_14465_3nov2015.pdf
adresa_CJ_Ilfov_13215_29oct2015.pdf
adresa_CJ_Ilfov_13216_29oct2015.pdf
adresa_ISJ_15189_16nov2015.pdf
adresa_ISJ_15244_17nov2015.pdf
adresa__ISJ_15242_17nov2015.pdf
adresa_ISJ_15243_17nov2015.pdf
adresa_ISJ_15102_13nov2015.pdf
adresa_ISJ_15066_12nov2015.pdf
adresa_ISJ_15065_12nov2015.pdf
adresa_ISJ_15055_12nov2015_revenire_adresa_14881_10nov2015.pdf
20151111_adresa_unitati_PARTICULARE_cost_standard.doc
adresa_ISJ_14881_10nov2015.pdf
adresa_ISJ_14781_9nov2015.pdf
ANEXA_2_dotare_calculatoare.xls
ȘEDINȚA_CU_DIRECTORII_10_nov_2015.pdf
În atenția celor 55 unități de învățământ implicate în proiectul ECO-Alert
Ref: Macheta centralizatoare activități
În vederea realizării unei situații exacte a modului în care se desfășoară în școli activitățile din cadrul proiectului ECO-Alert, vă rugăm să completați macheta centralizatoare și să o depuneți la ISJ Ilfov marți, 10 noiembrie 2015.
Vă mulțumim!
macheta_centralizatoare_activitati.doc
adresa_sedinta_10.11.2015.xml.pdf
Fisa_post_DIRECTOR.pdf
Adresa_DEF.doc
adresa_ISJ_14494_3nov2015.pdf
adresa_ISJ_14525_4nov2015.pdf
Operarile pe platforma SIIIR se vor face cu suport telefonic de la serviciul tehnic al ISJ si se vor urmari: destinatia cladirii si avizele.
NOTA: Numarul de fax pe care se transmite macheta este 021.317.36.54
adresa_ISJ_14407_2nov2015.pdf
adresa_ISJ_14386_2nov2015.pdf
adresa_ISJ_14425_2nov2015.pdf
adresa_ISJ_14294_30oct2015.pdf
ADRESA_cerc__pedagogic-limba_franceza-COPĂCENI.doc
ORDIN Nr. 4802 din 20 octombrie 2014 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfăşurare a examenului naţional de definitivare în învăţământ publicat in: MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI Nr. 772 din 23 octombrie 2014
ORDIN___Nr.4802.pdf
ORDIN Nr. 4801 din 20 octombrie 2014 privind aprobarea Calendarului de organizare şi desfăşurare a examenului naţional de definitivare în învăţământ în anul şcolar 2014 - 2015,publicat in: MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI Nr.769 din 23 octombrie 2014
ORDIN___Nr.4801.pdf
Calendar ISJ Ilfov pentru_definitivare_2015.pdf
Precizari_particular.pdf
adresa_ISJ_9022_4sept2014_Decizie_SIIIR.pdf
Anexa_1.xls
Anexa_2.xls