Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

Ordin pentru aprobarea Metodologiei privind constituirea consorţiilor pentru învăţământ dual

LEGE pentru completarea Legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000

GHID pentru prevenirea, abordarea si monitorizarea violentei in scoli_ISJ Ilfov

Conferinţa Rolul Digitalizării în Şcoala Viitorului din România.

Echivalarea perioadelor de studii efectuate în străinătate şi la organizaţiile furnizoare de educaţie

Conferinţa europeană „Zilele educaţiei pentru climă"

ERATA la adresa ISJ Ilfov nr. 17302/01.11.2022

Dintr-o regretabilă eroare, adresa ISJ Ilfov nr. 17302/01.11.2022conține o informație eronată cu privire la condițiile în care se poate realiza monitorizarea audio-video a activității dintr-o unitate de învățământ.

Concursul de artă plastică cu tema "Sfântul Andrei - Ocrotitorul României"

Procedura operaţională privind Programul social Bani de Liceu

Hotărârea CJSU Ilfov nr. 203 din 26.11.2021

Hotărâre privind stabilirea zilei de 29 noiembrie 2021 ca zi liberă

Cea de-a XIII-a ediţie a manifestării „Europa ta, părerea ta"

Comisia Europeană organizează în mediu online prima ediţie a Zilei Educaţiei pentru climă

Selecția cadrelor didactice din învățământul primar și gimnazial, în vederea participării la programul de formare continuă, CRED

Casa Corpului Didactic București a lansat un nou apel de selecție, în cadrul proiectului CRED, pentru cadre didactice din învățământul primar și gimnazial care nu au participat până acum.
Vă rugăm să asigurați informarea tuturor unităților de învățământ din rețeaua școlară a Municipiului București și a județului Ilfov, referitor la continuarea procesului de selecție a cadrelor didactice în cadrul proiectului CRED.

Ordin comun al Ministerului Educației și Ministerului Sănătății

Ordin comun al Ministerului Educației și Ministerului Sănătății și instrucțiuni privind aprobarea procedurii de administrare a testelor rapide antigen non-invazive

Lege pentru modificarea Legii educației naționale nr. 1/2011

Activitate metodică pentru unitățile de învățămînt particular

Procedura de administrare a testelor rapide antigen non-invazive efectuate din proba de salivă

Cercul pedagogic al profesorilor de limba franceză

Joi , 18.11.2021, în intervalul orar 12 h-14 h, va avea loc Cercul pedagogic al profesorilor de limba franceză, în sistem online.

Linkul întălnirii:meet.google.com/iqo-uyog-pst

Agenda de lucru

Programul de formare continuă "Educaţie economică financiară pentru profesori"

Program de formare continuă Institutul Bancar Român

Seminar online de educație financiară

Participare competiţie "'Film4Energy Challenge"

Conectare cu platforma SELFIE for TEACHERS

Către toate unitățile de învățământ de stat și particulare din județul Ilfov

În atenția doamnei/domnului directo
                 tuturor cadrelor didactice

Participare campanie ”Lider European”

Către toate unitățile de învățământ liceal de stat și particulare din județul Ilfov

În atenția doamnei/domnului director

      responsabilului cu proiecte europene

      cadrelor didactice care predau discipline socio-umane

Participare campania ”Euroquiz”

Către toate unitățile de învățământ gimnazial de stat și particulare din județul Ilfov

În atenția doamnei/domnului director

      responsabilului cu proiecte europene

      cadrelor didactice care predau discipline socio-umane

Ordinul Ministrului Educatiei Nr. 5558 din 5 noiembrie 2021

Ordinul Ministrului Educaţiei Nr. 5550 din 5 noiembrie 2021

Ordinul Ministrului Educatiei Nr. 5549 din 5 noiembrie 2021

HOTĂRÂREA CJSU nr. 198 din 05.11.2021

Programul de burse oferite de Asociaţia "Şcoala de Valori"

Procent vaccinare angajati din ISJ Ilfov

Situatia la Inspectoratul Școlar Județean Ilfov

Nr.crt. Unitatea  Nr. total angajați Nr. total vaccinați Procent vaccinare
1 Inspectoratul Școlar Județean Ilfov 38 33 86.84 %


Hotararea C.A. nr 42

Opis legislativ actualizat 25nov

In atentia unitatilor de invatamant - ref incadrare informatician

Hotararea C.A. nr 41

Stoc formulare acte de studii

Anunt posturi proiect Stagiar_ID132828 - 23nov

Anunt posturi proiect Profesionist_ID132827 - 23nov

EDUSAL 2.31.6

Cerc pedagogic Istorie si Socio-Umane cu tema "Lectie online, provocari si oportunitati"

Workshop anual (online)- Geografia in scoala, 25nov

Planificare inspectii definitivat 2020-2021

Precizari ROFUIP privind durata orelor de curs

Proiect "Ziua Armatei Romane"

Precizari referitoare la OMEC 5924/ 3 nov 2020

Precizari invatamant prescolar

ACTIVITATE METODICA MATE-TIC - 24NOV

GRAFIC CERCURI PEDAGOGICE LRO - 27NOV

In atentia unitatilor de invatamant profesional si tehnic

Proiect "Partenerii PETROM sustin performanta"

Precizari organizare concurs suplinitori

Proiect de testare educationala comparativa ICCS 2022

Hotararea C.A. nr 40

TELVERDE Programul Scoala de Acasa

Activitate metodica disciplina Fizica sem I

Concurs de poezie - PANAIT CERNA 2020

Anunt important privind programul de lucru al ISJ Ilfov

Având în vedere:

- situația epidemiologică înregistrată la nivelul Municipiului București și a județului Ilfov;

- măsurile pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;

Pentru limitarea răspândirii virusului SARS-COV-2 și în vederea protejării persoanelor angajate dar mai ales a celor din afara instituției, programul de lucru cu publicul se restricționează exclusiv la comunicarea online.

Programările pentru audiențe se vor realiza telefonic sau prin email (pentru situații excepționale).

Corespondența se va realiza exclusiv online pe adresa de email:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Revenirea la programul normal va fi comunicată ulterior.

Comunicat de presa 5 nov

Raportul procedurii achizitiei de tablete

Raportul procedurii achizitiei de masti

Hotararea C.A. nr 39

In atentia contabil sef / contabil - ref Cursuri

In atentia unitatilor de invatamant liceal de stat - ref Buget plata burse

OMEC 5924/03.11.2020 privind competitiile scolare

Graficul unic de inspectie scolara

Plan managerial 2020-2021

Hotararea CJSU Ilfov nr 37 din 3.11.2020

WEBINARE- SCHOOL EDUCATION GATEWAY

Cerc pedagogic directori - 3 dec / 10 dec

Subiecte/ bareme matematica TSU sem I 2019-2020

In atentia directorilor- ref Curs formare "Educatie parentala"

Publicare Ghid si Apel ERASMUS

Cerc pedagogic limba engleza - 28 nov Mogosoaia

Subiecte si bareme TSU LRO sem I 2019-2020

In atentia unitatilor de invatamant - Demonstratie Origami

Apel National Erasmus+2020

Efectuarea CO al personalului din invatamant

Cerc pedagogic limba engleza - 21 nov Popesti Leordeni

Procedura operationala privind Teza cu subiect unic

In atentia unitatilor de invatamant de stat si particulare - certificate SSL

2019_Procedura operationala mobilitati externe

Ghid si apel ERASMUS+ 2020

Colocviu admitere la gradul didactic I - seria 2020/2022

Formare continua cu directorii gradinitelor de stat - 19 nov Bragadiru

Urgent- Asigurare manuale scolare 2019-2020

Cerc pedagogic biologie - 21 nov Magurele

Concurs Judetean de arta plastica "Sfantul Andrei - ocrotitorul Romaniei"

Cerc pedagogic chimie - 14 nov Buftea

Cerc pedagogic limba franceza - 14 nov Buftea

Plan managerial 2019-2020

In atentia unitatilor de invatamant unde sunt organizate sectii de votare

Activitate metodica disciplina fizica - 14 nov Chitila

Cerc pedagogic limba franceza - joi 7 nov Branesti

Cerc pedagogic al profesorilor de Biologie-liceu - joi 7 nov Branesti

Edusal 2.18.1

EdusalSetup_2_18_1.zip

După instalarea versiunii 2.18.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării!
După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna noiembrie 2018 se vor invalida.

Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.18.1 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date:
- Drepturile personalului de conducere 
- Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017
- Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal

Modificările aduse la versiunea 2.18.1 constau în:
1. Implementarea elementului „Inspecţie pentru grad” conform Ordinului nr. 4827/30.08.2018 privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control precum şi pentru cadrele didactice metodiste din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile conexe. 
De reţinut:
 Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare
 Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare:
a) În stat de personal:
- Data de angajare: 01 ale lunii în care se va face plata
- Data de plecare: prima zi lucrătoare după data de angajare
- Tip asigurat: (1000) Conveţii civile
- Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA
- Statut persoană: HJ
- Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți
- Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0
- Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect
- În forma de Încadrare se va seta funcţia de profesor, grad didactic I, transa de vechime în învatamant 25-30 pe toate legile
- În forma de Drepturi lunare se va seta spor vechime =25

b.) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Inspecţiei de grad pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setată persoana în statul de personal. Calculul sumei se va efectua conform art. 11, alin. (1) din OMEN nr. 4827/30.08.2018 , respectiv: [(Salariu grilă Legea 250 *2) /166 ] * Număr ore specifice activităţilor desfăşurate (5 ore sau 7 ore)

 Din suma de Inspecţie de grad se va reţine doar Impozit 10%
 Sumele vor fi declarate în formularul D100 şi nu prin D112
 Sumele privind plata Inspecţiei de grad nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale
 Se vor plăti de la capitolul 20.13 - Bunuri şi servicii

2. A fost definit raportul “Inspecţie pentru grad” în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 

3. Actualizarea plafonului Numărului de ore la plata cu ora / plata cu ora minorităţi pentru luna noiembrie 2018. Pentru o normă didactică întreagă maximul de număr de ore plata cu ora va fi :
 La o normă didactică plata cu ora de 64 ore maximul va fi de 68
 La o normă didactică plata cu ora de 72 ore maximul va fi de 76
 La o normă didactică plata cu ora de 80 ore maximul va fi de 84
 La o normă didactică plata cu ora de 92 ore maximul va fi de 97
 La o normă didactică plata cu ora de 96 ore maximul va fi de 101
 La o normă didactică plata cu ora de 100 ore maximul va fi de 105

4. Au fost actualizate / implementate salariile grilă Legea 250 pentru combinaţiile de functii din fisierul atasat

5. Blocarea setării încădrărilor de plata cu ora pe coeficient / bifa Reîncadrare conform OUG nr. 91/2017.

Cerc pedagogic limba franceza-29 nov Voluntari

Acordarea ajutorului financiar FEGA

Cerc pedagogic disciplina religie - 14 dec Balotesti

Noutati ERASMUS +

Eliberare certificate acordare Grd II

Cerc pedagogic matematica - 26 nov Buftea

Precizari financiare Erasmus+

Ghid E+ in limba romana si Apel National E+2019

Activitate metodica disciplinele Ed. muzicala /Ed plastica - 14 dec Buftea

Cerc pedagogic chimie - 22 nov Dragomiresti Vale

Workshop Geografie - 21 nov CCD Branesti

Precizari MEN in atentia unitatilor cu invatamant liceal

Procedura operationala - Teza cu subiect unic

EDUSAL 2.18

Beneficiari programul "Bani de liceu" 2018

Circulara MEN privind activitatea cadrelor didactice in regim de plata cu ora

Concursul International PlayEnergy

Necesar acte de studii 2019

Cerc pedagogic biologie - 15 nov Ciorogarla

EDUSAL 2.17.4

Admitere invatamant profesional si dual

Adresa mod calcul contributii sociale

Cerc pedagogic limba engleza - 15 nov Peris

Reprogramare cerc pedagogic religie - 16 nov Fundeni

Graficul inspectiilor scolare pe sem I an scolar 2018-2019

Activitate metodica - disciplina Fizica - 8 nov Voluntari

Cerc pedagogic limba engleza - 8 nov Berceni

Situatie impact proiect "Bani de liceu"

Adunare Generala a C.J.E. Ilfov - 5 nov

in constructie...

..................

In atentia unitatilor de invatamant - ref cetateni straini scolarizati

adresa_ISJ_13946_27nov.pdf

Macheta online se regaseste pe Z.S.

EDUSAL versiunea 2.9.1

Procedura organizare si desfasurare Teza cu subiect unic LRO sem I

Asigurare manuale scolare pentru clasa a-V-a - RELIGIE

Cerc pedagogic limba franceza- zona Sud- 23 nov Clinceni

Cerc pedagogic al profesorilor de geografie- 22 nov Bragadiru

In atentia unitatilor de invatamant - ref. imbunatatirea situatiei romilor

in constructie...

in constructie...

Reuniune de lucru proiect ROSE - 28 nov CCD Ilfov

Cerc pedagogic limba engleza - 16 nov Branesti

Activitate metodica disciplina Religie - amanata

DECATLONIADA 2017-2018

URGENT-In atentia unitatilor beneficiare ale programului "Lapte-Corn"

Etapele locale ale olimpiadelor scolare LRO

Lansare APEL pentru Vizite pregatitoare Mecanismul Financiar SEE

In atentia director / responsabil proiecte educationale europene

EDUSAL versiunea 2.8.2

Stimați colaboratori,

Este disponibilă pentru descărcare de pe Portalul EduSAL versiunea 2.8.2 a aplicaţiei desktop (variantele exe şi zip).

Modificările aduse la versiunea 2.8.2 faţă de versiunea 2.8.1 constau în:
• Au fost implementate mai multe modificări conform Ordinului nr. 1024/1582/934 din MOF716/05.09.17:
- actualizarea listei de valori aferentă câmpului Tip salariat din forma Date persoană
- actualizarea formei de Recapitulatie taxe prin adăugarea unei zone care va permite înregistrarea detaliilor legate de ajutoarele de deces acordate
- actualizarea detaliilor certificatelor de concedii medicale prin implementarea câmpului “Dată aviz direcţia de sănătate publică”
- crearea şi actualizarea unei noi versiuni a D112:
1. actualizarea tipurilor de declaraţii posibile de generat
2. introducerea secţiunii G – Date informative privind ajutoarele de deces acordate în Anexa 1.1
3. adăugarea câmpului “Persoană scutită de la plata impozitului pe venit” în Anexa 1.2
4. adăugarea câmpului “Dată aviz direcţia de sănătate publică” în Anexa 1.2, secţiunea D
5. actualizarea regulilor de validare pe sume conform noilor tipuri de asigurat
• Au fost rezolvate următoarele probleme: 
- posibilitatea editării cămpului “Observaţii şcoală”
- se pot întocmi state de plată rectificative la iulie 2017 pentru aplicarea legii 153/2017
- se pot viualiza detaliile salariaţilor pe luni mai vechi de decembrie 2015
- recalculul drepturilor salariale mărite în stat de plată la pesonalul auxiliar

Pentru toti cei care au plătit în luna octombrie 2017 hotărâri judecătoreşti persoanelor care nu mai sunt în instituţie şi aţi setat la câmpul Tip salariat =(3) Alte categorii de personal veţi efectua următoarele setări privind încadrarea acestora conform Ordinului nr. 1024/1582/934 din MOF716/05.09.17:
1 Dacă luna de calcul octombrie este deja închisă se creează stat de plată rectificativ
2 Se setează pe tipul de asigurat: (18)Persoane care realizează venituri din salarii sau asimilate salariilor şi nu se mai regăsesc în raporturi juridice cu persoanele fizice şi juridice care au calitatea de angajatori sau sunt asimilate acestora, dar încasează venituri ca urmare a faptului ca au avut incheiate raporturi juridice si respectivele venituri se acordă, potrivit legii, ulterior sau la data încetării raporturilor juridice.
3 Se pontează cu zero zile lucrate şi restul zilelor din perioada de reactivare pentru plata hotărârilor judecătoreşti pe zile de absenţă
4În conformitate cu Ordinul nr. 1024/1582/934 nu se mai reţine contribuţia individuală pentru şomaj prin setarea acestui tip de salariat
5 Verificaţi diferenţele generate prin tipărirea statului de diferenţe
6 Calculaţi taxele de angajator şi trimiteti la validat statul de plata rectificativ.
7 Mai departe este fluxul de lucru pentru stat de plata rectificativ cunoscut deja.

Instrucţiuni pentru încadrarea persoanelor care sunt foşti angajaţi militari:
1 Se vor seta pe tipul de asigurat: (22)Persoane care realizează venituri din activități dependente, asigurate în sistemele proprii de asigurări sociale și care nu au obligaţia asigurării în sistemul public de pensii potrivit legii
2 Acest tip de salariat a apărut în Ordinul nr. 1024/1582/934 din MOF716/05.09.17 începând cu luna octombrie 2017 şi nu se reţine pentru el contribuţia individuală de asigurări sociale
3 Înainte de luna octombrie 2017 NU se poate seta tipul de asigurat – Salariat militar deoarece softul J nu-l validează.

Foarte important! Aveţi grijă la setările pe Tip contract pentru persoanele încadrate DOAR la plata cu ora. Se distorsionează calculele pentru aplicarea Ordonanţei nr. 4/2017. 
De exemplu: NU se poate seta Tip contract = Parţial cu norma de 1 oră, Norma didactică = 100 şi Număr ore plata cu ora=100. S-ar deduce de aici că la 1 ora de lucru pe zi, un salariat lucrează 4 luni în totalul celor 100 de ore didactice.

Vă recomandăm să verificaţi tipurile de salariat setate la nivelul unităţii dvs şi să eliminaţi tipul (3) Alte categorii de personal. Conform Ordinului nr. 1024/1582/934 din MOF716/05.09.17 începând cu luna octombrie 2017 acest tip de salariat NU mai are bază legală de aplicare în învăţământ.

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.8.2, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.8.2).
Atenţie! Dacă noua versiune a fost instalată prin autoupdate nu mai este nevoie să rulaţi din nou kitul disponibil pe Portalul EduSAL. Verificaţi instalarea noi versiuni în meniul de “Actualizare” unde ar trebui să aveţi la câmpul “Versiune Program: 2.8.2”

Numai bine,
Echipa EduSAL

Ghidul aplicantului 2017

Apel si vizite pregatitoare

Lista beneficiari programul "Bani de liceu" 2017

Lista beneficiarilor poate fi accesata aici.

Listele pe scoli se regasesc in arhiva de mai jos.

listebeneficiaribanideliceu20172018.zip

 

Concurs GUTUIA DIN FEREASTRA 2017

Calendar ONSS 2017-2018

Calendar Gimnaziada 2017-2018

10 noiembrie 2017 - I.S.J. ILFOV - 20 de ani

isj 20 ani activitate

In atentia Directorilor - ref. ISJ 20 de ani

Portrete literare in opera criticului Artur Silvestri - 9 nov CCD Branesti

Artur Silvestri 9 noiembrie 2017

Oferta de formare si perfectionare continua a C.C.D. Ilfov

Activitate metodica disciplina Fizică - 16 nov Buftea

Urgent in atentia unitatilor de invatamant

Cerc pedagogic limba engleza - zona sud- 9 nov Dragomiresti

Eliberare certificate Definitivare in invatamant - sesiunea aprilie 2017

Inscrieri in programul "Nicio scoala fara cor"

In atentia unitatilor - ref organizarea activitatii in an scolar 2017-2018

Adresa ERASMUS+ 2018

Program Teatru, divertisment si recreere

Invitatie Teatru - 4 dec

Scrisoare metodica - disciplina fizica

Se infiinteaza "Muzeul Istoriei si Traditiilor din Judetul Ilfov"

Anisoara CIOBANU

Anisoara CIOBANU

Completari/ precizari acte de studii promotia 2017

Necesar acte de studii 2017

In atentia unitatilor de invatamant- ref. ziua de 2 decembrie

Protocol OINA fete

Codul de Etica - corectat

Cerc pedagogic EFS - 25 nov Branesti

Cerc pedagogic limba engleza - 24 nov Buftea

Retragere brosura concurs "Amintiri din copilarie"

Teza cu subiect unic matematica

Intalnire cu reprezentanti ISU - marti 22 nov ora 9.30 - Bragadiru

In atentia unitatilor de invatamant - 18 nov

In atentia unitatilor de invatamant- modificari SIIIR

Cereri transfer neaprobate in SIIIR

Planificare inspectii DEFINITIVAT 2017

2015 / 2016

Ziua ISJ Ilfov

Ziua ISJ Ilfov016

Campanie SNAC

URGENT- eliberare certificate Definitivat

Incadrare personal didactic - SIIIR

Sesiune referate istorie- 23 nov. Scoala 1 Jilava

In atentia unitatilor de invatamant- revenire adresa SIIIR

Cerc pedagogic limba franceza - 10 nov -Scoala 2 Cretesti

Asigurarea cu manuale limba germana pentru clasele I, II, si III

Anunt auditii CJCPCT Ilfov

Dezbatere publica acte normative

Festival-Concurs "Gutuia din fereastra"

In atentia unitatilor de invatamant de stat si particulare 2nov

Activitate metodica , educatie muzicala / plastica

Planificare activitati metodice, disciplina religie

Activitate metodica, disciplina fizica - 24 nov Balotesti

Concurs "Pasarea Maiastra"

In atentia unitatilor de invatamant - adeverinte proiect sistemic

Cerc pedagogic EFS - 4 decembrie

Elevi cu situatie deschisa in SIIIR

Centrul educational online ECOALERT

Poate fi accesat la linkul de mai jos:

http://ecoalert.power.ro:1272/  

Urgent in atentia PJ / Contabil-contabil sef

In atentia cadrelor didactice inscrise la Definitivat 2016

Cerc pedagogic de limba franceza - 24 nov

Anunt

In atentia responsabili proiecte europene

Cercuri pedagogice directori

2014 - 2015

REVENIRE-In atentia unitatilor de invatamant beneficiare ale programelor Mere in scoli / Lapte si corn

adresa_ISJ_14465_3nov2015.pdf

adresa_CJ_Ilfov_13215_29oct2015.pdf

adresa_CJ_Ilfov_13216_29oct2015.pdf

 În Ghidul solicitantului - Lapte în şcoli, anexele 8 şi 9 sunt de la pagina 41 la pagina 56.
          Pentru programul "lapte în şcoli", anexele vor fi completate pentru ambele semestre ale anului şcolar 2014-2015, iar pentru programul "mere în şcoli", anexele vor fi completate pentru perioada 03.03.2015 - 10.06.2015 aferentă semestrului II, cât a durat furnizarea.
 
 Revenim asupra  solicitării C.J. Ilfov privind completarea anexelor: nr. 8 şi nr. 9 - pentru lapte, respectiv: nr. 6.1 şi nr. 6.2 pentru mere şi transmiterea urgentă a acestora COMPLETATE, pe orice cale (în original la sediul C.J. Ilfov, pe fax: 021.212.56.99 sau pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.). 
       In luna decembrie  vor fi verificate aceste anexe şi toate celelalte documente.
 
 

Sesiune de comunicari stiintifice a profesorilor de istorie si discipline socio-umane

Kids in Tech

Concurs national de matematica "LUMINAMATH "2015

Concurs national de matematica "Profu' de mate"

In atentia tuturor unitatilor de invatamant - 12nov

In atentia unitatilor cu PJ - 10nov

Urgent in atentia unitatilor de invatamant liceal

Material sedinta directori - 10 nov 2015

10 noiembrie - Ziua I.S.J. Ilfov

10 noiembrie 2015, Ziua Inspectoratului Scolar Judetean Ilfov

          

            De 11 ani sarbatorim Ziua Inspectoratului Şcolar Judeţean Ilfov, eveniment care ne bucura si ne onoreaza, prilej de bilant al realizarilor echipei noastre de inspectori, directori, profesori.

            Acest eveniment reprezintă în primul rând o sărbătoare de suflet, un prilej de a ne reuni, de a  identifica o dată în plus obiectivele noastre comune, acelea care vizează creşterea calităţii învăţământului din judeţul Ilfov, crearea celor mai bune condiţii de studiu pentru copiii şi elevii noştri, construirea pentru ei a unui viitor mai bun, cu şanse egale la educație, cu  sanse de succes personal şi profesional. Viitorul despre care vorbim  este construit de  echipa  directorilorsi aprofesorilor din judeţ,  neobosiţi în efortul de a-i determina pe elevi să aleagă valorile autentice, de  părinţii care încep să inteleagă rolul parteneriatului educational, de autorităţile publice locale şi judeţene şi nu în ultimul rând de MECS. Tuturor le mulţumim şi vă  asigurăm că echipa acestei instituţii constituie un suport real pentru toate acţiunile educaţionale!

Ne dorim ca toti să ne desfăşurăm cu maximă responsabilitate activitatea în spiritul valorilor pe care construim personalitatea elevilor noștri.

Ne dorim, de asemenea, ca, an de an, valoarea învăţământului din judeţul Ilfov să crească, atât la nivelul rezultatelor scolare cât si al rezultatelor la examenele nationale.

            La mulţi ani sănătoşi şi plini de împliniri! Mult succes în activităţile viitoare!

Inspector şcolar general ,

Prof. Coca Codreanu

In atentia unitatilor de invatamant implicate in proiectul ECOALERT

În atenția celor 55 unități de învățământ implicate în proiectul ECO-Alert

Ref: Macheta centralizatoare activități

               În vederea realizării unei situații exacte a modului în care se desfășoară în școli activitățile din cadrul proiectului ECO-Alert, vă rugăm să completați macheta centralizatoare și să o depuneți la ISJ Ilfov marți, 10 noiembrie 2015.

              Vă mulțumim!

macheta_centralizatoare_activitati.doc

         

Sedinta de lucru directori - marti 10 nov

Urgent in atentia directorilor - referitor examen definitivat

Urgent in atentia tuturor unitatilor de invatamant - 4nov

adresa_ISJ_14525_4nov2015.pdf

Operarile pe platforma SIIIR se vor face cu suport telefonic de la serviciul tehnic al ISJ si se vor urmari: destinatia cladirii si avizele. 

NOTA: Numarul de fax pe care se transmite macheta este 021.317.36.54

Cerc pedagogic - limba franceza- 10 nov

Cerc pedagogic- biologie, chimie si fizica- 5 nov

Cerc pedagogic - geografie - 11 nov

Activitate metodica la disciplina educatie muzicala si educatie plastica

Proiecte CAE 2016

Cerc pedagogic Limba franceza

Definitivat 2015

ORDIN Nr. 4802 din 20 octombrie 2014 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfăşurare a examenului naţional de definitivare în învăţământ publicat in: MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI Nr. 772 din 23 octombrie 2014

pdfORDIN___Nr.4802.pdf

ORDIN Nr. 4801 din 20 octombrie 2014 privind aprobarea Calendarului de organizare şi desfăşurare a examenului naţional de definitivare în învăţământ în anul şcolar 2014 - 2015,publicat in: MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI Nr.769 din 23 octombrie 2014

pdfORDIN___Nr.4801.pdf

Calendar ISJ Ilfov pentru_definitivare_2015.pdf

Sus