Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

Atribuţiile conform art.17, alin.7 din Ordinul 5530 / 2011

  • Scris de Administrator

 

 (7) Compartimentul secretariat-arhivă are următoarele atribuţii:
   a) gestionează lucrările care intră în aria de competenţe stabilite prin fişele individuale ale posturilor;
   b) gestionează lucrările prin asigurarea circuitului intrare-ieşire (asigură circuitul informaţional spre şi dinspre inspectorul şcolar general);
   c) asigură acţiuni de inventariere, îndosariere, depozitare şi conservare a documentelor din arhivă;
   d) asigură securitatea documentelor şi a sigiliului instituţiei, conform prevederilor legale în vigoare;
   e) gestionează actele de studii;
   f) realizează unele atribuţii privind personalul, activităţi administrative, activităţi de relaţii cu publicul şi protocol;
   g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.

 

Sus