Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

  • Scris de Insp. MRU Gheorghe Stancu

ȘEDINȚA PUBLICĂ DE REPARTIZARE PRIN PRETRANSFER SE VA DESFĂȘURA  ÎN DATA DE 25 APRILIE 2025 LA COLEGIUL NATIONAL GHEORGHE LAZAR, BULEVARDUL REGINA ELISABETA, NR. 48 - BUCURESTI

 

                                             PROGRAM

Disciplină pretransfer

Nr. candidați

PERIOADA REPARTIZARE

EDUCATOARE/INSTITUTOR PENTRU INVATAMANTUL PRESCOLAR/PROFESOR PENTRU EDUCATIE TIMPURIE

28

09:00-09:45

INVATATOR/INSTITUTOR PENTRU INVATAMANTUL PRIMAR/PROFESOR PENTRU INVATAMANTUL PRIMAR (IN LIMBA ROMANA)

47

09:45-10:30

PSIHOPEDAGOGIE SPECIALA

9

10:30-10:50

MATEMATICA

5

10:50-11:10

PROFESOR - CONSILIER SCOLAR

4

11:10-11:20

EDUCATIE FIZICA SI SPORT

3

11:20-11:30

ISTORIE

3

11:30-11:40

LIMBA ENGLEZA

3

11:40-11:50

ALIMENTATIE PUBLICA

1

11:50-14:00

BIOLOGIE

1

11:50-14:00

BIOLOGIE - CHIMIE

1

11:50-14:00

BIOLOGIE; BIOLOGIE

1

11:50-14:00

CHIMIE

1

11:50-14:00

EDUCATIE MUZICALA

1

11:50-14:00

EDUCATIE PLASTICA

1

11:50-14:00

FIZICA

2

11:50-14:00

INFORMATICA

1

11:50-14:00

LIMBA FRANCEZA

1

11:50-14:00

LIMBA SI LITERATURA ROMANA;

LIMBA SI LITERATURA ROMANA

1

11:50-14:00

PROFESOR LOGOPED

1

11:50-14:00

  • Scris de Insp. MRU Gheroghe Stancu și Insp. MRU Ștefan Răzvan Constantin

Acest browser nu suportă vizualizarea documentelor pdf.
Descărcați documentul pentru a-l vizualiza
.

Acest browser nu suportă vizualizarea documentelor pdf.
Descărcați documentul pentru a-l vizualiza
.

  • Scris de Insp. MRU Gheorghe Stancu și Insp. MRU Ștefan Răzvan Constantin

Acest browser nu suportă vizualizarea documentelor pdf.
Descărcați documentul pentru a-l vizualiza
.

  • Scris de Insp. MRU Gheorghe Stancu și Insp. Mru Ștefan Răzvan Constantin

Acest browser nu suportă vizualizarea documentelor pdf.
Descărcați documentul pentru a-l vizualiza
.

  • Scris de Insp. Gheorghe STANCU

Acest browser nu suportă vizualizarea documentelor pdf.
Descărcați documentul pentru a-l vizualiza
.

  • Scris de Insp. MRU Gheorghe Stancu

Aveți aici modelul de cerere, cu actele necesare, în vederea obținerii acordului de principiu de la unitatea școlară

Acest browser nu suportă vizualizarea documentelor pdf.
Descărcați documentul pentru a-l vizualiza
.

  • Scris de Insp. MRU Stancu Gheorghe

Nr. înr.: 3618/13.03.2025

În atenția candidaților înscriși pentru soluționarea completărilor de normă (la nivel județean) și a restrangerilor de activitate.

 

În conformitate cu prevederile art. 35 și art. 36 din Metodologia privind mobilitatea personalului didactic, aprobată prin OME 7495/2024 și calendarul din Anexa 19, vineri 14 martie 2025, se va desfășura ședința de repartizare, în ordine, a:

(i) cererilor cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată/nedeterminată, respectiv a cererilor cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6) din Metodologie pe perioadă determinată;

(ii) cererilor cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, prin transfer;

(iii) cererilor cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată;

(iv) cererilor cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, prin detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;

Candidatii vor fi prezenti la ora 10, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov, din Calea 13 Septembrie nr. 209, sector 5 București.

 

Notă:

     Înregistrarea contestațiilor cu privire la modul de soluționare a reducerilor de activitate se va face la inspectoratul școlar în perioada: 17-18 martie 2025.

Subcategorii

Anunțuri de Concursuri sau Testări organizate la nivelul unităților de învățământ

Sus