-
Lista Atasamente:
-
Descarcă 2_anexe_19-cerere_de_inscrire_copy_1.pdf
Descarcă 3_anexe_20-acord_pentru_detasare_copy_1.pdf
Descarcă 4_anexa_21_copy_1.pdf
Descarcă 5_anexe_22_-_cerere_de_detasare_in_interesul_invatamantului_pentru_restrangere_de_activitate_copy_1.pdf
Descarcă 6_anexe_23-cerere_de_angajare_cu_contract_individual_de_munca_pe_perioada_determinata_in_baz_copy_1.pdf
Descarcă 7_anexe_24-cerere_de_angajare_cu_contract_individual_de_munca_pe_perioada_determinata_in_baz_copy_1.pdf
ȘEDINȚA PUBLICĂ DE REPARTIZARE PRIN PRETRANSFER SE VA DESFĂȘURA ÎN DATA DE 25 APRILIE 2025 LA COLEGIUL NATIONAL GHEORGHE LAZAR, BULEVARDUL REGINA ELISABETA, NR. 48 - BUCURESTI
PROGRAM
Disciplină pretransfer |
Nr. candidați |
PERIOADA REPARTIZARE |
EDUCATOARE/INSTITUTOR PENTRU INVATAMANTUL PRESCOLAR/PROFESOR PENTRU EDUCATIE TIMPURIE |
28 |
09:00-09:45 |
INVATATOR/INSTITUTOR PENTRU INVATAMANTUL PRIMAR/PROFESOR PENTRU INVATAMANTUL PRIMAR (IN LIMBA ROMANA) |
47 |
09:45-10:30 |
PSIHOPEDAGOGIE SPECIALA |
9 |
10:30-10:50 |
MATEMATICA |
5 |
10:50-11:10 |
PROFESOR - CONSILIER SCOLAR |
4 |
11:10-11:20 |
EDUCATIE FIZICA SI SPORT |
3 |
11:20-11:30 |
ISTORIE |
3 |
11:30-11:40 |
LIMBA ENGLEZA |
3 |
11:40-11:50 |
ALIMENTATIE PUBLICA |
1 |
11:50-14:00 |
BIOLOGIE |
1 |
11:50-14:00 |
BIOLOGIE - CHIMIE |
1 |
11:50-14:00 |
BIOLOGIE; BIOLOGIE |
1 |
11:50-14:00 |
CHIMIE |
1 |
11:50-14:00 |
EDUCATIE MUZICALA |
1 |
11:50-14:00 |
EDUCATIE PLASTICA |
1 |
11:50-14:00 |
FIZICA |
2 |
11:50-14:00 |
INFORMATICA |
1 |
11:50-14:00 |
LIMBA FRANCEZA |
1 |
11:50-14:00 |
LIMBA SI LITERATURA ROMANA; LIMBA SI LITERATURA ROMANA |
1 |
11:50-14:00 |
PROFESOR LOGOPED |
1 |
11:50-14:00 |
Aveți aici modelul de cerere, cu actele necesare, în vederea obținerii acordului de principiu de la unitatea școlară
Nr. înr.: 3618/13.03.2025
În atenția candidaților înscriși pentru soluționarea completărilor de normă (la nivel județean) și a restrangerilor de activitate.
În conformitate cu prevederile art. 35 și art. 36 din Metodologia privind mobilitatea personalului didactic, aprobată prin OME 7495/2024 și calendarul din Anexa 19, vineri 14 martie 2025, se va desfășura ședința de repartizare, în ordine, a:
(i) cererilor cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată/nedeterminată, respectiv a cererilor cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6) din Metodologie pe perioadă determinată;
(ii) cererilor cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, prin transfer;
(iii) cererilor cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată;
(iv) cererilor cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, prin detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;
Candidatii vor fi prezenti la ora 10, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Ilfov, din Calea 13 Septembrie nr. 209, sector 5 București.
Notă:
Înregistrarea contestațiilor cu privire la modul de soluționare a reducerilor de activitate se va face la inspectoratul școlar în perioada: 17-18 martie 2025.