Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

ANUNŢ PRIVIND Înregistrarea dosarelor candidaţilor pentru etapa de pretransfer la cerere – sesiunea 2021

  • Scris de Insp. Gheorghe Stancu

Dosarele candidaților, întocmite conform cererii tip, se înregistrează la sediul ISJ ILFOV, la biroul Resurse Umane, în perioada 9 aprilie – 14 aprilie 2021 (zile lucrătoare).

Programul înregistrării dosarelor:

  • Vineri, 9 aprilie 2021, orele 10.00-14.00;
  • Luni, 12 aprilie 2021, orele 10.00 – 14.00;
  • Marți, 13 aprilie 2021, orele 10.00-14.00;
  • Miercuri, 14 aprilie 2021, orele 10.00-14.00;

.

Pe coperta dosarului se vor scrie următoarele informații:

  • PRETRANSFER LA CERERE – sesiunea 2021
  • Numele și prenumele candidatului
  • Statutul candidatului (titular sau angajat pe durata viabilității postului)
  • Unitatea de învățământ la care este titular (conform deciziei ISJ)
  • Denumirea postului pe care este titular (conform deciziei ISJ)
  • Particip la ședința de repartizare la specialitatea: ………..…… .
  • Codul postului solicitat: …….
  • Punctaj autoevaluare: …..

 

Dosarele sunt aduse la ISJ Ilfov pentru înregistrare personal de fiecare candidat sau de o persoană împuternicită prin procură în original.

INSPECTOR RESURSE UMANE,

PROF. Gheorghe STANCU

Sus