Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

Etapa speciala Evaluare Nationala cls VIII

Webinar - Dialog despre vaccinare

In atentia unitatilor de invatamant - ref Admitere candidati cu CES

In atentia unitatilor cu invatamant liceal - ref. Admitere candidati pe locuri speciale pentru romi

ANUNȚ FOARTE IMPORTANT! - TITULARIZARE ȘI MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC

Activitățile cu privire la ocuparea prin concurs naţional a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învățământul preuniversitar se suspendă!
  Înregistrarea dosarelor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate se va amâna. 
 Reluarea activităților  cu privire la organizarea concursului național de titularizare se va realiza conform unui calendar aprobat prin ordin MEC , după încetarea stării de alertă pe întreg teritoriul  țării.
 
OMEC_nr._4549_din_17.06.202.pdf
 
GRASU Mariana
Inspectoratul Școlar Județean Ilfov
Managementul resurselor umane

Masuri pentru redeschiderea gradinitelor

Revenire aplicare chestionare 11 iunie

ANUNŢ în atenţia candidaţilor care participă la şedinţa de repartizare pentru pretransfer la cerere – sesiunea 2020

ŞEDINŢA DE REPARTIZARE - pentru soluţionarea cererilor de pretransfer la cerere/schimb de posturi este programată joi, 11 iunie 2020. Ședința de repartizare se desfăşoară online începând cu ora 9.00. Invitatiile de participare au fost transmise pe adresele de email ale candidatilor.


GRASU Mariana
Inspectoratul Școlar Județean Ilfov
Managementul resurselor umane

Saptamana meseriilor

In atentia Director / Contabil sef

Elevi admisi in cadrul colegiilor militare

Sedinta publica - extragere comisii Bacalaureat iunie-iulie

In atentia Centrelor de Examene Nationale

Tabara Nationala de Excelenta

In atentia unitatilor de invatamant gimnazial si liceal

Organizare EvNat 2019

Afisare rezultate competente

In atentia unitatilor de invatamant - ref Organizare EvNat cls VIII

Evaluare pagube dezastre naturale mai-iunie 2019

Eval_pagube_dezastre.pdf

Macheta o gasiti pe zona securizata.

Sedinta instruire EvNat cls VIII - vineri 14 iunie, ora 10.00

In atentia unitatilor de invatamant - ref Integrarea beneficiarilor de protectie

In atentia liceelor - ref Proba D

5 iunie - Ziua Invatatorului

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Ridicare diplome gimnaziu

In atentia unitatilor de invatamant - ref Macheta echivalari conform OMEN 5553/2011

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Promovare in SIIIR

Anunt Concurs National Unic - Titularizare

Concursul național de ocupare a posturilor didactice

Sesiunea iulie 2018

Centrul de concurs Liceul Teoretic ”HORIA HULUBEI” Măgurele

Lista_candidati_admisi_la_proba_scrisa_CNU_2018.pdf09/07/2018, 15:45

 

PROBA SCRISĂ

din cadrul Concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din județul Ilfov din data de11 iulie 2018,

se va desfășura în centrul de concurs LICEUL TEORETIC ”HORIA HULUBEI” MĂGURELE, după cum urmează:

·      pentru disciplineleÎNVĂȚĂTORI, EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORT,candidații vor susține proba scrisă în clădirea CORP A a liceului (sediul Școlii Gimnaziale) din Strada Fizicienilor, nr.42, Măgurele.

·      pentruTOATE CELELALTE DISCIPLINE, candidații se vor prezenta în clădirea CORP B a liceului, Strada Atomiștilor, nr. 103, Măgurele.

Intrarea în sălile de concurs este permisă între orele 8.00 – 9.00.

Mijloace de transport:          -maxi-taxi203, 204, 214, 303

-autobuze427, 453

din stațiileAntiaeriană, Ghencea (capătul liniei de tramvai 41) spre orașul Măgurele.

Telefon de contact centru de concurs:021 4574432.

 

PREȘEDINTELE COMISIEI JUDEȚENE,

INSPECTOR ȘCOLAR GENERAL,

Prof. Florentina Ecaterina COSTEA

                                                           Inspector școlar,

                                                           Prof. Constantin SIMION

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Tabara de Excelenta

In atentia unitatilor de invatamant - ref Fisa SIIIR

In atentia director/ administrator IT - ref Situatii statistice SC3

Precizari completare acte de studii

In atentia profesorilor de istorie - ref. Simpozion National "Centenarul Unirii 1918-2018"

In atentia unitatilor de invatamant - re. Absenteism minoritati

In atentia unitatilor de invatamant - ref Programul DiscoverEU

In atentia director / director adjunct

Sedinta publica extragere comisii BAC - 23 iunie ora 9.00

Modificare calendar inscriere la gradinite

In atentia Presedinti CEx EvNAT- ref contestatii

Tabere Nationale

In atentia unitatilor cu invatamant prescolar - ref Inscriere la gradinita

In atentia profesorilor de istorie - ref Scoala de vara 16-19 iulie

Urgent in atentia unitatilor de invatamant de stat si particular - ref Fisa SIIIR

In atentia unitatilor de invatamant - ref "Scoala altfel"

Sedinta instruire EvNat 2018 - 9 iunie ora 9.00

Ridicare diplome inv gimnazial

In atentia profesori religie

Competente lingvistice cls V

EDUSAL 2.13.2

EdusalSetup_2_13_2.zip

Citeste-ma_versiuni_2.13_2.13.1_2.13.2.zip

Stimați colaboratori,Pe principiul că a treia oară este cu noroc, este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.13.2  a aplicaţiei desktop.

Nu este obligatorie instalarea versiunii 2.13.2 DECȂT pentru cei care au avut la versiunea 2.13.1 problemele rezolvate acum în versiunea 2.13.2.

După instalarea versiunii 2.13.2, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! 

După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida.

Modificările aduse la versiunea 2.13 şi 2.13.1 sunt valabile şi în versiunea 2.13.2. Astfel că cei care NU au instalat versiunea 2.13 şi instalează direct versiunea 2.13.2, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:

-          Drepturile personalului de conducere

-          Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017

-          Drepturile personalului medical

-          Drepturile personalului reîncadrat care în martie 2018 a fost mutat de la categoria de personal didactic-auxiliar la nedidactic

-          Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal conform O.U.G. nr. 41/2018

Modificările aduse la versiunea 2.13.2 faţă de versiunea 2.13.1 constau în rezolvarea problemelor apărute la funcţionalitatea de blocare a promovării pe tranşele de vechime în învăţământ mai mari de 25 ani, respectiv tranşele 30-35 ani, 35-40 ani, peste 40 ani.

Numai bine,
Echipa EduSAL

In atentia unitatilor de invatamant / Responsabil cu formarea continua

EDUSAL 2.13.1

EdusalSetup_2_13_1.zip

Nu este obligatorie instalarea versiunii 2.13.1 DECȂT pentru cei care au avut la versiunea 2.13 problemele rezolvate acum în versiunea 2.13.1.

După instalarea versiunii 2.13.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! 

După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida.

Modificările aduse la versiunea 2.13 sunt valabile şi în versiunea 2.13.1. Astfel că cei care nu au instalat versiunea 2.13 şi instalează direct versiunea 2.13.1, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:

-          Drepturile personalului de conducere

-          Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017

-          Drepturile personalului medical

-          Drepturile personalului reîncadrat care în martie 2018 a fost mutat de la categoria de personal didactic-auxiliar la nedidactic

-          Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal conform O.U.G. nr. 41/2018

Modificările aduse la versiunea 2.13.1 faţă de versiunea 2.13 constau în rezolvarea următoarelor probleme:

  1. 1.      Finalizarea funcţionalităţii de blocare a promovării pe tranşele de vechime în învăţământ mai mari de 25 ani, respectiv tranşele 30-35 ani, 35-40 ani, peste 40 ani.
  2. 2.      Corectarea algoritmului de calcul a contribuţiilor pentru salariaţii care sunt încadraţDOAR la plata cu ora şi beneficiază si de Concediu medical

NOTA! Pentru recalcularea corectă a contribuţiilor se va şterge şi se va reopera concediul medical

Numai bine,
Echipa EduSAL

Tabere gratuite 2018

In atentia unitatilor de invatamant - ref. stoc acte de studii

Activitate metodica religie - 8 iunie Bucuresti

Activitate metodica LRO - 8 iunie CCD Branesti

Ziua Învățătorului - 5 iunie

EDUSAL 2.13

EdusalSetup_2_13.zip

 

După instalarea versiunii 2.13, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării!  După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida.

După instalarea versiunii 2.13 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date:

-          Drepturile personalului de conducere

-          Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017

-          Drepturile personalului medical

-          Drepturile personalului reîncadrat care în martie 2018 a fost mutat de la categoria de personal didactic-auxiliar la nedidactic

-          Şi prin sondaj câteva situaţii de încadrări de alte categorii de personal conform O.U.G. nr. 41/2018

Modificările aduse la versiunea 2.13 faţă de versiunea 2.12, şi a modificărilor ulterioare, constau în:

  1. 1.      Blocarea acordării sporului de stabilitate pentru persoanele care după data de 1.07.2017 nu mai întrunesc condiţiile de acordare conform Legii cadru nr. 153/2017
  2. 2.      Blocarea acordarii gradaţiei de merit la personalul medical (medici şi asistenţi medicali)
  3. 3.      Blocarea acordării sporului de predare simultană directorilor
  4. 4.      Blocarea acordării sporului de predare simultană personalului didactic de predare care predă la învăţământul preşcolar
  5. 5.      Blocarea acordării gradaţiei de merit la funcţiile de cumul ( conform metodologiei de acordare a gradaţiilor de merit)
  6. 6.      Blocarea promovării pe tranşele de vechime în învăţământ mai mari de 25 ani, respectiv tranşele 25-30 ani, 30-35 ani, 35-40 ani, peste 40 ani
  7. 7.      Actualizarea Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate - conform Ordinului comun al ministrului finanţelor publice nr.1931/2018, ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr.1615/2018 şi al ministrului sănătăţii nr. 598/2018, valabil începând cu aprilie 2018 - publicat în data de 22.05.2018
  8. 8.      Majorarea drepturilor salariale începând cu luna mai 2018 pentru personalul didactic din ISJ-uri/ISMB conform O.U.G. nr. 41/2018
  9. 9.      Majorarea plafonului din 2022 pentru funcţiile de conducere Director Casa Corpului Didactic şi Contabil şef şi Secretar şef de la unităţile de învăţământ de grad I conform O.U.G. nr. 41/2018
  10. 10.  Pentru aplicarea prevederilor O.U.G. nr. 41/2018, alin. 6.1, începând cu luna martie următoarele funcţii se vor reîncadra la personalul didactic-auxiliar, vor reprimi sporul de învăţământ special şi vor beneficia de majorarea de 20% din martie 2018:

Nr. crt.

Funcţie

Studii

1

Asistent social principal

S

2

Asistent social specialist

S

3

Asistent social practicant

S

4

Asistent social debutant

S

5

Documentarist gradul I  CCD/CDI

S

6

Documentarist gradul II  CCD/CDI

S

7

Documentarist gradul debutant  CCD/CDI

S

8

Secretar (tehnic) de redacție gradul I

S

9

Secretar (tehnic) de redacție gradul II

S

10

Secretar (tehnic) de redacție gradul III

S

11

Secretar (tehnic) de redacție debutant

S

12

Asistent social principal

SSD

13

Asistent social

SSD

14

Asistent social practicant

SSD

15

Documentarist treapta IA  CCD/CDI

M

16

Documentarist  treapta I  CCD/CDI

M

17

Documentarist  treapta II

M

18

Documentarist debutant

M

19

Secretar de redacție I

M

 20

Secretar de redacție II

M

 21

Secretar de redacție  IA

M

 22

Secretar de redacție debutant

M

23

Tehnician treapta IA

M

24

Căpitan

M

25

Șef mecanic

M

26

Ofițer de punte, Ofițer mecanic, Ofițer electrician

M

27

Șef timonier, Sef echipaj

M

Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.13, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.13).

Numai bine,
Echipa EduSAL

Urgent in atentia unitatilor de invatamant - timbru sec

Recomandari protectie canicula

Rezultate gradatii de merit

Seria 11 Experti in Management Educational

Candidații admiși în Seria 11 Experți în Management Educațional, pot ridica comunicările în original de la Secretariatul ISJ Ilfov.

Urgent- Macheta IF pensionari 30iunie

Sedinta publica EN cls VIII - duminica 18 iunie ora 10.30- sediul ISJ

In atentia profesorilor de istorie si discipline socio-umane

Coduri scoli de provenienta din ILFOV

In atentia unitatilor de invatamant- ref livrare mere

Rezultate etapa judeteana

Rezultate Etapa Judeteana

Sedinta cu directorii unitatilor de invatamant - marti 13 iunie, ora 10

In atentia responsabil cu proiecte educationale europene

In atentia unitatilor de invatamant- ref. Programe de Master

In atentia unitatilor cu PJ - contabil sef/contabil 24 iun

In atentia unitatilor de invatamant 22iun

In atentia unitatilor de invatamant cu PJ - ref. calculul vechimii in invatamant

In atentia unitatilor PJ / Contabil

Sedinta publica EvNat cls a-VIII-a - duminica 26 iun

In atentia directori - ref. Validare fise inscriere Examen DEFINITIVAT

Validarea fiselor de inscriere pentru examenul de DEFINITIVAT  sesiunea august 2016, se va face dupa urmatorul program:

- miercuri 22 iunie - orele 8.00 - 12.00

- joi 23 iunie - orele 8.00 - 12.00

- vineri 24 iunie - orele 8.00 - 12.00

Prezenta obligatorie. 

Workshopuri gratuite dedicate elevilor

Asociatia EXE organizeaza in perioada 21 - 24.06.2016 (interval 17.30 - 19.30) o serie de workshop-uri gratuite dedicate liceenilor pe tematica proiectelor si a managementului de proiect. 
 
Intalnirile vor avea loc in Bucuresti, Sector 1, Str. Polona, nr. 89, Corp B, parter, ap.B. (sediul EXE). Pentru fiecare intalnire sunt disponibile 15 locuri si inscrierea se face online la link-ul de mai jos.
 

World RUGBY Nations Cup 2016

Urgent in atentia unitatilor de invatamant- ref. Program guvernamental lapte-corn

In atentia unitatilor de invatamant - ref. Necesar sume L 85

Activitate metodica- disciplina religie- 17 iunie

Urgent in atentia unitatilor de invatamant- adrese 6 iunie

adresa_ISJ_6329_6iun2016.pdf     - Joi , 9 iunie are loc la sediul ISJ intalnirea cu reprezentantii Partidei Romilor, in vederea acordarii recomandarilor pentru absolventii clasei a-VIII-a care doresc sa se inscrie la liceu.

adresa_ISJ_6345_6iun2016.pdf - Macheta elevi cu parinti plecati la munca in strainatate.

Sedinta directori - 7 iunie 2016 ora 14, sediul ISJ

In atentia unitatilor PJ - ridicare tipizate Examene nationale

EDUSAL-Validare date in state, luna de calcul iunie 2015

Stimaţi colaboratori,

Începând cu lichidarea lunii iunie, aveţi următoarele validări pe normele din statele de plată care vor genera o alerta şi un mesaj de atenţionare astfel:

1. În statele de personal, se va aplica următoare regulă: 

- Dacă Normele aprobate ISJ sunt mai mari decat Normele aprobate OMEN, pe o sursă de finanţare 
şi
- Aveţisalariaţi noi din categoria didactic auxiliar şi nedidactic, angajaţi pe sursa de finanţare care are depăşirea de mai sus, 

Atunci se va activa Alerta "T" la nivelul statului de personal şi la nivelul noilor angajaţi în Detalii stat de personal.



2. În statele de plată, se va aplica următoare regulă: 

- Dacă Normele aprobate ISJ sunt mai mari decat Normele aprobate OMEN, pe o sursă de finanţare
şi 
- Normele plătite la luna curentă sunt mai mari decat normele plătite la luna anterioară, pe sursa de finanţare de mai sus,

în Detalii stat de plată sub butonul de Aprobare se va afişa mesajul: Atenţie! Normele plătite la luna curentă sunt mai mari decat normele plătite la luna anterioara.

sursa: Forumul Siveco- Edusal

Concurs pentru ocuparea functiei de Inspector Scolar General

adresa_MECS_885_14iul2015__privind_programarea_concursului_pentru_ocuparea_functiei_de_inspector_general.pdf16/07/2015, 10:28

Dosarele pentru functia de Inspector General se primesc  in zilele de sambata 11.07.2015 si duminica 12.07.2015 intre orele 8.00-11.00

Anunt_concurs_Inspector_Scolar_General.pdf

Adresa_773_DGMRS_2015.pdf

adresa_MECS_785_25iun2015.pdf

   1.      Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011 și OMECS nr. 3169/04.02.2015;

   2.      Perioada de înscriere a candidaților: 29 iunie-12 iulie  2015;

   3.      Modelul de cerere de înscriere la concurs (anexa 1 la prezenta adresă);

 4.   Bibliografia de concurs, modificată și completată conform Notei nr. 751/DGMRS/22.06.2015 (anexa 2 la prezenta adresă);

   5.      Modelul de curriculum vitae (anexa 2 la Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011);

   6.      Declarația de propria răspundere (anexa 3 la Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011);

   7.      Fișele de evaluare a probelor (anexa 1 la OMECS nr. 3169/04.02.2015, anexele 4 și 6 la Metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5557/07.10.2011);

   8.      Fișa postului (anexa 1 a anexei 2 a OMECS nr. 3169/04.02.2015);

   9.      Lista documentelor necesare înscrierii la concurs (anexa 3 la prezenta adresă).

Sedinta publica BACALAUREAT 2015 - sambata 27 iun ora 14.00

Model de cerere pentru contestatii EvNat

Contestatie_EvNat_cerere.doc

Marcarea contestaţiilor în aplicaţia EvNat se face la Centrul de examen. Centrele de evaluare vor

prelua această informaţie din aplicaţie, după ce centrele de examen au finalizat marcarea.

În acest scop, preşedinţii CEX vor lua toate măsurile ce se impun.

Admitere liceu 2015-2016 - frecventa redusa

In atentia unitatilor PJ- Contabil-Sef/ Contabil

In atentia candidatilor la Examenul de DEFINITIVAT

Validarea fiselor se face joi 18 iun intre orele 8-16 si vineri 19 iunie intre orele 8-12, la sediul ISJ.

Sedinta publica EN clasa a-VIII-a - 20 iun 2015

Calendar

Centre

Centrul de Examen - Definitivat 2015

Centrul de examen - Definitivat 2015

Pregatire metodica in vederea sustinerii examenului de definitivat 2015

preg ex definitivat-2015

Centrul special de inscriere pentru candidatii din alte judete

Centrul special de inscriere pentru candidatii proveniti din alte judete va fi la Liceul Teoretic "Horia Hulubei" Oras Magurele, județul Ilfov, str Fizicienilor nr.42, tel. 021 457 44 26.

 Anunt_-Admitere_liceu_2015-2016_elevi_proveniti_din_alte_judete.pdf

 

In atentia Inspectori / Directori / Directori adjuncti

In atentia unitatilor de invatamant gimnazial - referitor admitere locuri speciale rromi

adresa_ISJ__6852_8iun2015.pdf

Calendarul inscrierii pe locuri speciale rromi precum si documentele necesare se regasesc pe in meniul Admitere.

Admitere pe locuri speciale rromi

Simpozion regional - Ilfov, cununa cu diamante.

Participare la programul de formare "Scoala pentru democratie"

adresa_ISJ_6689_3iun2015.pdf - in atentia cadrelor didactice care predau cultura civica sau istorie.

Ziua Invăţătorului

Lista beneficiari EURO 200 - 2015

Aici puteti vedea lista beneficiarilor EURO 200 pentru anul 2015.

Calendarul pentru următoarele etape

depunerea contestaţiilor  5 zile de la afisarea listei beneficiarilor pe portalul dedicat
rezolvarea contestaţiilor 8 - 23 iunie
afişarea rezultatului contestaţiilor pe portalul dedicat şi în fiecare unitate de învăţământ 24 iunie, până la ora 18,00
eliberarea bonurilor valorice 24 iunie - 30 iulie
achiziţionarea de calculatoare  24 iunie - 31 august
depunerea copiilor după facturi şi procesele verbale de predare-primire de către elevi 24 iunie - 20 septembrie
depunerea de către operatorii economici a bonurilor valorice, a copiilor după facturi, certificate de garanţie şi după procesele verbale de predare-primire la Comisia Judeţeană; înregistrarea operatorilor economici pe portalul dedicat 24 iunie - 20 octombrie
decontarea către agenţii economici 23 iulie - 30 noiembrie

Ziua Invatatorului - Mesajul Inspectorului Scolar General

Dragi colegi,

            Sărbătorim astăzi, 5 iunie,Ziua Invăţătorului, ziua tuturor dascălilor, oameni cu har şi vocaţie,  sculptori de suflete şi caractere. La ceas de sărbătoare, ne exprimăm  credința că Profesorul va redeveni adevăratul model de succes social.De ce? Pentru ca tinerii, elevi şi studenţi, să se uite la el cu admiraţie, să-l creadă în tot ceea ce spune, în ştiinţa pe care le-o transmite, în judecăţile de valoare pe care le emite. Pentru ca părinţii și întreaga comunitate să-l respecte,  pentru a-şi găsi locul pe care îl merită în societate.

Sărbătoarea de astăzi este și un prilej de a reflecta la misiunea noastră profesională, din ce în ce mai complexă și mai dificilă, aceea de a schimba din interior și din exterior școala, folosind cele mai valoroase experiențe, de a modela personalitatea elevilor noștri astfel încât să devină capabili să creeze și să transmită valori. Pe toți ne reunește crezul în educație, în puterea ei modelatoare și transformatoare, în capacitatea acesteia de a oferi șanse de succes tuturor copiilor. Aflați într-un continuu exercițiu de învățare, alături de elevi, căutăm soluții, construim strategii, împărtășim experiențe pentru a asigura viitorul copiilor, al tinerilor dar și al sistemului educațional.

Colegilor noştri care se pensionează începând cu 1 septembrie 2015 le adresez  mulţumiri pentru munca susţinută, pentru dăruire, pentru profesionalism, pentru răbdarea cu care au trecut de-a lungul anilor peste atâtea şi atâtea probleme, crezând în misiunea lor socială cu adevărat nobilă!

Tuturor celorlalți educatori le urez un parcurs profesional frumos, cu provocări constructive, care să le mențină motivația începutului de drum, neliniştea de a fi mereu actuali pentru elevii noștri!

Vă  doresc, dragi colegi, sănătate, bucurii, putere de muncă, împliniri în plan personal și profesional!

Inspector Şcolar General,

prof. Coca CODREANU

Sus