Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor.

DOSARE DE ECHIVALARE O.M.E.C.T.S. NR. 5553/2011 completat și modificat cu O.M.E.N NR. 5120/2014

 

NR. CRT.

NR. ÎNREG. DOSAR ISJ ILFOV

UNITATEA DE ÎNVĂȚĂMÂNT

FUNCȚIA

SPECIALITATEA

OBSERVAȚII (ADMIS/RESPINS-Motive)

1.

3145/08.03.2023

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 JILAVA

PROFESOR

MATEMATICĂ

ADMIS

(dosar complet)

2.

3232/09.03.2023

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 2 FUNDENI-DOBROEȘTI

INSTITUTOR

PROFESOR ÎNV. PRIMAR

ADMIS

(dosar incomplet - cu precizarea de a completa cu alt curs care să corespundă perioadei solicitate 2017-2022, respectiv Curs de evaluator CCDB, 26.05.2017-20.06.2017)

3.

3233/09.03.2023

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 2 FUNDENI-DOBROEȘTI

INSTITUTOR

PROFESOR ÎNV. PRIMAR

ADMIS

(dosar incomplet - cu precizarea de a completa cu încă un  curs care să corespundă perioadei solicitate 2017-2022, dovezi insuficiente acumulare 90 CPT)

4.

3192/09.03.2023

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 2 JILAVA

EDUCATOR

PROFESOR ÎNV. PREȘCOLAR

ADMIS

(dosar incomplet - Copii diplomă și supliment neautentificate ,,Conform cu originalul’’, pe verso)

5.

3160/09.03.2023

ȘCOALA GIMNAZIALĂ ,,PROF. ION VIȘOIU’’ CHITILA

INSTITUTOR

PROFESOR ÎNV. PRIMAR

ADMIS

(dosar complet)

6.

3158.09.03.2023

GRĂDINIȚA NR. VOLUNTARI

INSTITUTOR

PROFESOR ÎNV. PREȘCOLAR

ADMIS

(dosar complet)

7.

3138/08.03.2023

LICEUL TEORETIC ,,TRAIAN LALESCU’’BRĂNEȘTI

INSTITUTOR

PROFESOR ÎNV. PRIMAR

ADMIS

(dosar complet)

8.

3137/08.03.2023

LICEUL TEORETIC ,,TRAIAN LALESCU’’ BRĂNEȘTI

PROFESOR

FIZICĂ

ADMIS

(dosar incomplet - cu precizarea de a completa cu încă un  curs care să corespundă perioadei solicitate 2017-2022, dovezi insuficiente acumulare 90 CPT)

9.

3143/08.03.2023

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 MOARA VLĂSIEI

PROFESOR

MATEMATICĂ

ADMIS

(dosar incomplet - Copii diplomă și supliment neautentificate ,,Conform cu originalul’’)

  • Acest browser nu suportă vizualizarea documentelor pdf.
    Descărcați documentul pentru a-l vizualiza
    .

  • Sus